Coniche is met meer dan 30 jaar ervaring dé opleider op het gebied van klantcontact. Onze visie is om Nederland klantgedreven te maken: met onze praktijkgerichte e-learnings, trainingen, masterclasses en erkende opleidingen zetten we hiermee een stap richting klantgedreven Nederland. Met een compleet aanbod op verschillende niveaus helpen wij in de ontwikkeling en groei van huidige en toekomstige professionals in customer service.

Coniche verzorgt zowel open inschrijving als incompany trajecten met thema’s zoals communicatie, klantgerichtheid, klantcontact, weerstand, feedback, coaching, leiderschap en customer experience. Heb je vragen of behoefte aan advies? Neem gerust contact op!

Aanbod

E-learning Engels
E-learning
Tot 1 jaar |
Op aanvraag

E-learning Engels

Deze e-learning bevat interactieve multimediale lesstof voor het vak Engels. Er is lesstof beschikbaar voor niveaus A1, A2, B1 en B2. Middels een instaptoets wordt individueel het beginniveau gemeten waarna je lesstof ‘op maat’ aangereikt krijgt.

E-learning Duits
E-learning
Tot 1 jaar |
Op aanvraag

E-learning Duits

Deze e-learning bevat interactieve multimediale lesstof voor het vak Duits. Er is lesstof beschikbaar voor niveaus A1, A2 en B1. Middels een instaptoets wordt individueel het beginniveau gemeten waarna je lesstof ‘op maat’ aangereikt krijgt.

E-learning AVG
E-learning
1 uur per module |
Op aanvraag

E-learning AVG

E-learning modules gericht op de AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming) in klantcontact waarin je kennis, praktische tips en handvatten meekrijgt.

Leiderschapstraject Sturen op Afstand (SOA)
Korte opleiding
8 weken |
€ 1999

Leiderschapstraject Sturen op Afstand (SOA)

Inspirerend Leiderschap is hét middel voor het creëren van intrinsieke motivatie, een gevoel van autonomie en energie bij elke medewerker in een team.

Klantcontact medewerker mbo 3
MBO
12 maanden |
Op aanvraag

Klantcontact medewerker mbo 3

Een 1-jarige vakopleiding Contact Center medewerker met erkend mbo 3 diploma!

Klanttypologieën
Training
0,5 dag |
Op aanvraag

Klanttypologieën

Leer de diverse klanttypologieën te onderscheiden om zo leiding te houden in je gesprekken.

Gespreksstructuur (DANCE)
Training
0,5 dag |
Op aanvraag

Gespreksstructuur (DANCE)

Leer gebruik te maken van de juiste gespreksstructuur om zo aan te sluiten bij de beleving van de klant en de klantverwachting waar te maken.

Gastvrijheid & eigenaarschap
Training
1 dag |
Op aanvraag

Gastvrijheid & eigenaarschap

Verdiep je in het belang van gastvrijheid en eigenaarschap in klantcontact.

Klachtafhandeling
Training
1 dag |
€ 699

Klachtafhandeling

In deze training van Coniche leer je wat een klacht is, wat je ermee kunt en hoe je ermee omgaat.

Privacy Awareness voor Customer Service
Training
1 dag |
Op aanvraag

Privacy Awareness voor Customer Service

De Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) , heeft ook een behoorlijke impact voor het werken in een klantcontact organisatie. Natuurlijk is het belangrijk om medewerkers en managers binnen de klantcontact organisaties op dit onderwerp te trainen, begeleiden en bewust te maken van de gevolgen van de AVG. Is jouw organisatie er klaar voor?

Continu verbeteren
Training
1 dag |
Op aanvraag

Continu verbeteren

Werken met KPI's: wat is je eigen rol en welke zaken kun je beïnvloeden?

Conflicthantering
Training
1 dag |
Op aanvraag

Conflicthantering

Leer grote en kleine conflicten in je team omzetten in kansen! Deze training is te volgen met een groep teamleiders of met je eigen team.