Binnen de Coniche Business School kun je kiezen uit een diversiteit aan mogelijkheden. Zo hebben we een Executive MBA, Post HBO Registeropleidingen en MBO opleidingen, maar ook korte opleidingen, trainingen en webinars. Heb je meer de behoefte om je eigen programma samen te stellen? Ook dat is mogelijk. Je kunt namelijk kiezen uit losse modules.

Een leven lang ontwikkelen begint hier!

Aanbod

(Online) Training
1 dag |
€ 499

Feedback geven en ontvangen

Leer alles over feedback in de training feedback geven: hoe geef je goede feedback en hoe ontvang je deze? En nog belangrijker: wat levert het je op?

(Online) Training
1 dag |
Op aanvraag

Teamcommunicatie

Na deze training ben je je bewust van jouw toegevoegde waarde aan het team en die van je collega’s.

Korte opleiding
8 weken |
€ 1650

Leiderschapstraject Sturen op Afstand (SOA)

Inspirerend Leiderschap is hét middel voor het creëren van intrinsieke motivatie, een gevoel van autonomie en energie bij elke medewerker in een team.

Webinar
30 minuten |
Gratis

Webinar van Autonomie naar Inspirerend Leiderschap

In dit webinar gaan we dieper in op wat autonomie en zelfsturing van de medewerker nu betekent in jouw dagelijkse praktijk als leider.

(Online) Training
1 dag |
Op aanvraag

Continu verbeteren

Werken met KPI's: wat is je eigen rol en welke zaken kun je beïnvloeden?

(Online) Training
1 dag |
Op aanvraag

Kernkwaliteiten

Krijg inzicht in je eigen kwaliteiten en valkuilen.

Korte opleiding
1 dag |
€ 999

Agile in klantcontact

Tijdens de training laten wij je ervaren wat Agile werken in een klantcontact omgeving nu precies is.

(Online) Training
4 dagen |
Op aanvraag

Betrokkenheid vs invloed

Vergroot de gezamenlijke invloedsfeer.

Masterclass
1 dag |
€ 695

Masterclass: Communicatie (het verhaal achter de WFM cijfers)

In deze masterclass communicatie van de WFM Academy leer je de regie houden in gesprekken, presentaties of meetings. Daarnaast leer je wat eigenaarschap inhoudt en welke acties en handelingen je hiervoor kunt ondernemen. Je kan adequaat inspelen op emoties van anderen en kan met respect voor andere achtergronden en ideeën meer resultaat halen uit je contacten. Met collega’s, medewerkers, stakeholders en klanten!