Onze Opleidingen & Trainingen in samenwerking met Lirin
Coniche en Lirin werken nauw samen aan organisatieontwikkeling, met ieder een eigen specialisme. Waar Coniche zich als vakspecialist richt op het optimaliseren van klantcontact, richt Lirin als opleidingspartner zich op de ontwikkeling van medewerkers en teams. Door deze complementaire aanpak versterken we elkaar en kunnen we organisaties beter ondersteunen bij groei en duurzame verandering.
Wil jij je ontwikkelen binnen klantenservice? Dan ben je bij ons aan het juiste adres. Hier vind je opleidingen en trainingen binnen klantcontact op verschillende niveaus. Schrijf je direct in of informeer naar mogelijkheden voor incompany.
Aanbod
Training: Webcare (basis)
We leven in een tijdperk waarbij iedereen te pas en te onpas online zijn mening geeft. Consumenten zijn mondiger, goed voorbereid, hebben nog hogere verwachtingen en het moet allemaal snel en doeltreffend. Maar hoe kan je aan al deze verwachtingen voldoen? Hoe voer je efficiënt een online gesprek met je klanten? Welke vaardigheden zijn van belang? Deze en andere vragen behandelen we in de webcare training.
Training: Zakelijke communicatie (schriftelijk)
Leer met de training Zakelijke communicatie op een klantgerichte manier en passend bij jouw organisatie, een mail schrijven of gespreksaantekeningen maken in het Nederlands of Engels.