Coniche is met meer dan 30 jaar ervaring dé opleider op het gebied van klantcontact. Onze visie is om Nederland klantgedreven te maken: met onze praktijkgerichte e-learnings, trainingen, masterclasses en erkende opleidingen zetten we hiermee een stap richting klantgedreven Nederland. Met een compleet aanbod op verschillende niveaus helpen wij in de ontwikkeling en groei van huidige en toekomstige professionals in customer service.

Coniche verzorgt zowel open inschrijving als incompany trajecten met thema’s zoals communicatie, klantgerichtheid, klantcontact, weerstand, feedback, coaching, leiderschap en customer experience. Heb je vragen of behoefte aan advies? Neem gerust contact op!

Aanbod

Webcare (basis)
Training
1 dag |
€ 699

Webcare (basis)

We leven in een tijdperk waarbij iedereen te pas en te onpas online zijn mening geeft. Consumenten zijn mondiger, goed voorbereid, hebben nog hogere verwachtingen en het moet allemaal snel en doeltreffend. Maar hoe kan je aan al deze verwachtingen voldoen? Hoe voer je efficiënt een online gesprek met je klanten? Welke vaardigheden zijn van belang? Deze en andere vragen behandelen we in de webcare training.

E-learning Nederlands
E-learning
Tot 1 jaar |
Op aanvraag

E-learning Nederlands

Deze e-learning bevat interactieve multimediale lesstof voor het vak Nederlands. Er is lesstof beschikbaar voor niveaus 1F, 2F en 3F. Middels een instaptoets wordt individueel het beginniveau gemeten waarna je lesstof ‘op maat’ aangereikt krijgt.

E-learning Engels
E-learning
Tot 1 jaar |
Op aanvraag

E-learning Engels

Deze e-learning bevat interactieve multimediale lesstof voor het vak Engels. Er is lesstof beschikbaar voor niveaus A1, A2, B1 en B2. Middels een instaptoets wordt individueel het beginniveau gemeten waarna je lesstof ‘op maat’ aangereikt krijgt.

E-learning Duits
E-learning
Tot 1 jaar |
Op aanvraag

E-learning Duits

Deze e-learning bevat interactieve multimediale lesstof voor het vak Duits. Er is lesstof beschikbaar voor niveaus A1, A2 en B1. Middels een instaptoets wordt individueel het beginniveau gemeten waarna je lesstof ‘op maat’ aangereikt krijgt.

Zakelijke communicatie (schriftelijk)
Training
1 dag |
Op aanvraag

Zakelijke communicatie (schriftelijk)

Leer op een klantgerichte manier en passend bij jouw organisatie, een mail schrijven of gespreksaantekeningen maken in het Nederlands of Engels.