Coniche is met meer dan 30 jaar ervaring dé opleider op het gebied van klantcontact. Onze visie is om Nederland klantgedreven te maken: met onze praktijkgerichte e-learnings, trainingen, masterclasses en erkende opleidingen zetten we hiermee een stap richting klantgedreven Nederland. Met een compleet aanbod op verschillende niveaus helpen wij in de ontwikkeling en groei van huidige en toekomstige professionals in customer service.
Coniche verzorgt zowel open inschrijving als incompany trajecten met thema’s zoals communicatie, klantgerichtheid, klantcontact, weerstand, feedback, coaching, leiderschap en customer experience. Heb je vragen of behoefte aan advies? Neem gerust contact op!
Aanbod
Module WFM | Workforce Management cyclus
Kwaliteit voor de organisatie, plezier én rendement en een breed draagvlak op strategisch, tactisch en operationeel niveau door de succesvolle aanpak van de schijf van 6.
Module WFM | Finance
Leer in drie dagen om het financiële dashboard in de vingers te krijgen en zo aan de juiste knoppen te draaien.
Klantcontact teammanager mbo 4 | open inschrijving
Voor teammanager, teamleiders en supervisors die willen groeien in hun functie. Combineer leren en werken door middel van deze flexibele opleiding tijdens een leerzaam jaar binnen je eigen werkomgeving met een erkend mbo 4 middenkaderdiploma als beloning.
Online Game Teamontwikkeling
Ga met jouw team de uitdaging aan en ontrafel het geheim… verbind, werk samen, maak plezier en leer van elkaar!
Masterclass: Customer Experience & Klantcontact
Customer Experience & Klantcontact: in een online sessie van 2,5 uur praktische inzichten en inspiratie hoe je een goede klantervaring kunt realiseren binnen soms complexe organisaties.
Masterclass: Rendement uit klantcontact
Rendement uit klantcontact: kosten besparen en gelijktijdig klantervaring verbeteren, het kan echt! Voor iedereen die in een twee uur durende online sessie geïnspireerd wil worden op het vakgebied klantcontact.
COPC Light
Verdiep je met deze training van Coniche in het besturingsmodel COPC en leer dit te gebruiken in de praktijk met je eigen KPI's.
Teamcommunicatie
Na deze training ben je je bewust van jouw toegevoegde waarde aan het team en die van je collega’s.
Leren presenteren
Leer hoe je een goede presentatie maakt en hoe je je toehoorders boeit!
Klantcontact specialist mbo 4 | open inschrijving
Een flexibele 1-jarige middenkaderopleiding klantcontact met erkend mbo 4 diploma!
Commercieel medewerker mbo 3 | open inschrijving
Een flexibele 1-jarige commerciële vakopleiding met erkend mbo 3 diploma!
Customer Experience (CX) voor iedereen
Belevingsgericht werken is het begrijpen van de customer experience van jouw klanten! Keuzedeel mbo met erkend certificaat op mbo 4-niveau!