Gespreksstructuur (DANCE)

0,5 dag
Op aanvraag
4-10
Online, incompany of het Eemklooster, Amersfoort

Leer gebruik te maken van de juiste gespreksstructuur om zo aan te sluiten bij de beleving van de klant en de klantverwachting waar te maken.


Inhoud

In deze training leer je (weer) bewust te kijken naar verschillende soorten gesprekken. Ook leer je de behoeftes van je gesprekspartner te achterhalen en daarop te reageren. Na de training kun je effectiever communiceren door gebruik te maken van de juiste gesprekstechnieken, zodat herhaalgesprekken worden voorkomen. Je leert met DANCE® ook onder tijdsdruk klantgericht de leiding te houden in gesprekken, zonder afbreuk te doen aan de kwaliteit ervan.

Locatie & Kosten

De training kan incompany worden gegeven of bij ons in Amersfoort, in het Eemklooster, Daam Fockemalaan 22.

De aangegeven studiebelastingsuren en het programma vormen een advies en kunnen op basis van een intake worden aangepast naar behoefte. Voor de kosten van deze training kun je het beste contact met ons opnemen zodat we de mogelijkheden kunnen bespreken.

Programma

Bij aanvang van de training zal de trainer inventariseren welke persoonlijke leerdoelen er per deelnemer zijn, zodat hier tijdens de training op kan worden ingespeeld. Uiteraard is dit een voorbeeldprogramma en kunnen de onderwerpen naar wens en behoefte worden aangepast.

Een globaal overzicht van de onderwerpen op deze trainingsdag:
Persoonlijke leerdoelen
Effectief communiceren
Recap ‘klantgerichtheid’ en gesprekstools
Verschillende soorten gesprekken
Verschil productgerichte structuren vs klantgerichte structuren
Voorkomen van waste gesprekken
DANCE® vs 5 A’s
Goede gesprekken voeren, óók onder tijdsdruk leiding houden
Praktijksimulatie

Erkenning

Coniche heeft 7 jaar op rij meegedaan met het jaarlijkse Cedeo klanttevredenheidsonderzoek. In deze 7 jaar kwam Coniche uit op een gemiddelde klanttevredenheidsscore van 96,3%.

Op basis van klanttevredenheidsonderzoek onder gebruikers voorziet Cedeo in de behoefte aan inventarisatie en kwaliteitswaarborging bij de inkopers van opleidingen en andere HR-diensten. Cedeo is hét kenniscentrum op het gebied van HR-trends, onderzoekmethoden, auditing en kwaliteitsverbetering. De Cedeo-erkenning is hét keurmerk voor de hele Nederlandse HR-sector.

Neem contact op