Bij Coniche staat jouw ontwikkeling voorop. Samen maken we ambities waar.
Ieder mens is uniek. De manier van ontwikkeling moet aansluiten bij jouw persoonlijke situatie. Daarom stemmen we onze adviezen, e-learnings, trainingen en opleidingen naadloos af op jouw behoefte.
Training en coaching met liefde en passie.
Coniche is met 30 jaar ervaring dé opleider op het gebied van klantcontact. Klantcontact is een vak apart. Een vak dat Coniche als de beste verstaat. Onze ervaren trainers brengen het je met veel liefde en passie bij!
Meer over onze trainingen
Coniche Business School:
aantoonbaar resultaat
Wij vinden dat de wereld een stuk klantvriendelijker mag zijn en willen aan heel Nederland laten zien hoe belangrijk goed klantcontact is. We strijden om klantcontact beter op de kaart te zetten.
Ons strijdplan? Zorgen voor de beste e-learnings, trainingen en opleidingen om jouw klantcontact naar het hoogste niveau te tillen. Zo is jouw klantcontact nu én in de toekomst altijd van topkwaliteit.
Meer over onze Business SchoolConiche Studio. Didactisch ontwikkelen van e-learnings, animaties en interactieve video’s.
Coniche Studio is jouw partner in online leren. Als officieel erkende school ontwikkelen wij online leeroplossingen zodat kennis op een eenvoudige manier toegankelijk wordt voor jouw medewerkers.
Meer weten over Coniche StudioFlexibel. Persoonlijk. Wanneer het jou uitkomt. Unlock your skills met online learning van Coniche.
Met online learning van Coniche sta je aan het roer van je eigen ontwikkeling. Door middel van online trainingen train je specifieke vaardigheden in klantcontact op ieder moment van de dag.
Meer over online learningOnze klanten over Coniche
“Zeer meedenkend en pro-actief is hoe ik Coniche zie. Het gevoel van SAMEN is sterk en bij onduidelijkheden of open eindjes weet Coniche je de helpende hand te bieden om verder te kunnen.”
“De consultants van Coniche hebben ons onder tijdsdruk geholpen met een goed abstract klantcontact framework en met het tegelijkertijd hands-on analyseren en zetten van concrete stappen. Hun uitgebreide kennis en ervaring in klantcontact bracht rust en richting in ons bedrijf.”
“Coniche helpt GVB professionaliseren op het gebied van klantcontact. Ad hoc bij bijvoorbeeld het formuleren van een klantcontactstrategie voor het aanschaffen van een nieuw klantcontactplatform. We schakelen ook Coniche in als het gaat om het herontwerpen van onze klantenserviceafdelingen. En ook structureel assisteert Coniche ons op verzoek, bv met het leveren van onze klantcontact professionals op managementniveau.”
“Wij moesten op korte termijn een club hebben die ons kon ondersteunen met de klantcontactstrategie. Binnen enkele weken lag er een gedegen visie op tafel. Zonder jullie tussenkomst was dit nooit gelukt!”
Ook onderscheidend klantcontact?
Wij helpen je graag!
Benieuwd naar wat Coniche voor jouw organisatie kan betekenen? Of heb je een andere vraag? Vul onderstaand formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op. Eerst meer informatie ontvangen? Download dan de whitepaper.