Vanuit een goede klantcontactstrategie de volgende verbeterstap definiëren

Analyse & Advies

Het bereiken van je servicedoelstellingen

“Met een frisse analytische blik van buiten, creëer je praktisch beleid voor de toekomst”

Je hebt een beeld van hoe de service- en klantcontactstrategie eruit moet zien. De volgende stap is een goede analyse van de verschillende servicethema’s, zoals het reduceren van minder waardevolle contacten, het optimaal benutten van de kanalen of het verhogen van de conversie.

Coniche heeft ruime ervaring met het voorzien van klantcontactadvies en kent alle thema’s die spelen rondom de uitwerking van een servicestrategie en weet hoe je daar grip op krijgt. Voor elk thema beschikken wij over een methodiek, om vanuit jouw doelstelling, te komen tot een aanpak die helpt dit thema de komende jaren op te pakken.

Wil je meer weten over die aanpak, lees dan meer over de onderstaande thema’s:

Streven naar excellente service is een gezonde ambitie, maar stel je voor de uitdaging om te bepalen hoe deze service waarde toevoegt voor je organisatie. De waarde en impact van service op klanten is namelijk niet voor elke organisatie, product of dienst hetzelfde. Coniche helpt bij het vinden van die balans en te bepalen hoeveel je moet investeren in service, zodat het voldoende waarde toevoegt voor je klanten en voor je eigen organisatie. Niet elke organisatie hoeft te streven naar een 9+! Zoek het optimum dat passend is bij jouw doelstellingen.