Onze Opleidingen & Trainingen
Wil jij je ontwikkelen binnen klantenservice? Dan ben je bij Coniche aan het juiste adres. Hier vind je opleidingen en trainingen binnen klantcontact op verschillende niveaus. Schrijf je direct in of informeer naar mogelijkheden voor “in company”. Wil je weten hoe wij ons onderscheiden? Lees dan verder over Opleidingen & Trainingen Klantenservice.
Aanbod
Training: Operationeel Contact Center Management OCCM
De beste manier om in korte tijd alle facetten van het klantcontact vak te (her)ontdekken en de samenhang te begrijpen.
Module CM | Customer Contact Management (Post HBO)
Optimaliseer de toegankelijkheid en kwaliteit van klantcontact. Gericht op het management in contact centers, dus als je teamleider, supervisor of manager bent dan is dit jouw opleiding.
Module CXM | Customer Experience Management (CX) (Post HBO)
De praktijkgerichte opleiding voor professionals die meer kennis en ervaring willen opdoen op het gebied van Customer Experience Management (CXM).
Module CXM/CM | Quality Management (Post HBO)
In vier dagen passeren alle in’s en out’s over quality management de revue. Je leert met behulp van praktische cases aan welke knoppen je kunt draaien om de juiste resultaten te kunnen bereiken.
Module CXM/CM | Finance (Post HBO)
Leer in 4 dagen alle belangrijke financiële begrippen kennen, die van belang zijn voor het indienen van budget- of projectaanvragen.