Coniche Business School

Wil jij je ontwikkelen binnen klantenservice? Dan ben je bij de Coniche Business School aan het juiste adres. Hier vind je opleidingen en trainingen binnen klantcontact op verschillende niveaus. Schrijf je direct in of informeer naar company mogelijkheden.

Aanbod

Proefcollege post-hbo CX en Contact Center Management
HBO
2 uur |
Gratis

Proefcollege post-hbo CX en Contact Center Management

Onze (digitale) deuren staan voor je open op woensdag 15 mei of woensdag 10 juli. Kom sfeer proeven, interessante mensen ontmoeten en vooral veel inspiratie opdoen om je verder te ontwikkelen in jouw vakgebied.

Post-hbo CM Contact Center Management
HBO
8 maanden |
€ 7999

Post-hbo CM Contact Center Management

Optimaliseer de toegankelijkheid en kwaliteit van klantcontact. Gericht op het management in contact centers, dus als je teamleider, supervisor of manager bent dan is dit jouw opleiding.

Post-hbo CXM Customer Experience Management (CX)
HBO
8 maanden |
€ 7.999

Post-hbo CXM Customer Experience Management (CX)

De opleiding voor professionals die zelf concreet vorm willen geven aan de succesvolle implementatie van Customer Experience Management (CXM) en die meer kennis en ervaring op willen doen!

Studenten waarderen de module Customer Experience Management (CXM) met gemiddeld een 8,9!

Professioneel klantcontact
Training
1 dag |
€ 699

Professioneel klantcontact

Breng je klantcontact op orde met de training 'Professioneel Klantcontact' van dé specialist in Klantcontact: Coniche. De training is geschikt voor iedereen die telefonisch klantcontact heeft. Dit kan zijn in een klantenservice of callcenter omgeving maar ook voor medewerkers die face-to-face klantcontact hebben zoals aan een balie, in een winkel of aan de deur. De training is zowel voor nieuwe als voor de meer ervaren medewerkers geschikt.

Omgaan met weerstand & weerbaarheid
Training
1 dag |
€ 699

Omgaan met weerstand & weerbaarheid

Leer om te gaan met weerstand in klantcontact en jezelf weerbaarder op te stellen met de training 'Omgaan met weerstand & weerbaarheid' van dé specialist in Klantcontact: Coniche. De training is geschikt voor iedereen die telefonisch klantcontact heeft. Denk hierbij aan een klantenservice of callcenter omgeving. Ook voor medewerkers die face-to-face klantcontact hebben zoals aan een balie, in een winkel of aan de deur is deze training geschikt.

Coachingsvaardigheden
Training
1 dag |
€ 699

Coachingsvaardigheden

Leer met deze training 'coachingsvaardigheden' van Coniche motiveren, stimuleren en aan te zetten tot meer en beter resultaat van medewerkers in alle doelgroepen.

Feedback geven en ontvangen
Training
1 dag |
€ 699

Feedback geven en ontvangen

Leer alles over feedback in de training feedback geven: hoe geef je goede feedback en hoe ontvang je deze? En nog belangrijker: wat levert het je op?

Persoonlijk leiderschap
Training
1 dag |
€ 699

Persoonlijk leiderschap

Weet wat persoonlijk leiderschap is, ken de eigenschappen van goed leiderschap en krijg inzicht in je eigen kwaliteiten, valkuilen, uitdagingen en allergieën.

Didactiek
Training
1 dag |
€ 699

Didactiek

Een training didactiek van Coniche staat in het teken van training geven en leren om anderen te begeleiden tijdens hun leerproces. En natuurlijk een ander te leren ondersteunen in het vinden én oefenen van de juiste vaardigheden om in de praktijk te kunnen toepassen.

Individuele coaching
Coaching
4 uur |
€ 499

Individuele coaching

Heb je een training gevolgd en wil je hierop verdiepen? Of heb je behoefte aan sparren met een Trainer van Coniche op diverse onderwerpen? Met deze individuele coaching is er alle ruimte en tijd voor jouw leerbehoefte.

Operationeel Contact Center Management OCCM
Korte opleiding
2 dagen |
€ 1599

Operationeel Contact Center Management OCCM

De beste manier om in korte tijd alle facetten van het klantcontact vak te (her)ontdekken en de samenhang te begrijpen.

E-learning: klantcontact communicatie
E-learning
12 maanden |
€ 120

E-learning: klantcontact communicatie

Ben je op zoek naar handvatten om op een eenvoudige manier te leren goed en professioneel te kunnen communiceren met je klanten om zo een optimale service te kunnen bieden? Coniche heeft de Online Klantcontact Academy ontwikkeld waarmee je je door middel van e-learnings een jaar lang kunt bekwamen in het vak klantcontact.