Onze Opleidingen & Trainingen

Wil jij je ontwikkelen binnen klantenservice? Dan ben je bij Coniche aan het juiste adres. Hier vind je opleidingen en trainingen binnen klantcontact op verschillende niveaus. Schrijf je direct in of informeer naar mogelijkheden voor “in company”. Wil je weten hoe wij ons onderscheiden? Lees dan verder over Opleidingen & Trainingen Klantenservice.

Aanbod

Proefcollege post-hbo CX en Contact Center Management
HBO
2 uur |
Gratis

Proefcollege post-hbo CX en Contact Center Management

Onze (digitale) deuren staan voor je open op woensdag 15 mei of woensdag 10 juli. Kom sfeer proeven, interessante mensen ontmoeten en vooral veel inspiratie opdoen om je verder te ontwikkelen in jouw vakgebied.

Post-hbo CM Contact Center Management
HBO
8 maanden |
€ 7999

Post-hbo CM Contact Center Management

Optimaliseer de toegankelijkheid en kwaliteit van klantcontact. Gericht op het management in contact centers, dus als je teamleider, supervisor of manager bent dan is dit jouw opleiding.

Post-hbo CXM Customer Experience Management (CX)
HBO
8 maanden |
8.250,-

Post-hbo CXM Customer Experience Management (CX)

De opleiding voor professionals die zelf concreet vorm willen geven aan de succesvolle implementatie van Customer Experience Management (CXM) en die meer kennis en ervaring op willen doen!

Studenten waarderen de module Customer Experience Management (CXM) met gemiddeld een 8,9!

Post-hbo WFM Workforce Management
HBO
8 maanden |
€ 8250

Post-hbo WFM Workforce Management

De opleiding workforce management biedt volledig inzicht in hoe je concreet, door met andere afdelingen samen te werken, tot een toekomstzekere WFM-strategie kunt komen. Vergroot je kennis, vaardigheden en bouw je netwerk uit!

Training: Professioneel klantcontact
Training
1 dag |
Op aanvraag

Training: Professioneel klantcontact

Breng je klantcontact op orde met de training 'Professioneel Klantcontact' van dé specialist in Klantcontact: Coniche. De training is geschikt voor iedereen die telefonisch klantcontact heeft. Dit kan zijn in een klantenservice of callcenter omgeving maar ook voor medewerkers die face-to-face klantcontact hebben zoals aan een balie, in een winkel of aan de deur. De training is zowel voor nieuwe als voor de meer ervaren medewerkers geschikt.

Training: Omgaan met weerstand & weerbaarheid
Training
1 dag |
Op aanvraag

Training: Omgaan met weerstand & weerbaarheid

Leer om te gaan met weerstand in klantcontact en jezelf weerbaarder op te stellen met de training 'Omgaan met weerstand & weerbaarheid' van dé specialist in Klantcontact: Coniche. De training is geschikt voor iedereen die telefonisch klantcontact heeft. Denk hierbij aan een klantenservice of callcenter omgeving. Ook voor medewerkers die face-to-face klantcontact hebben zoals aan een balie, in een winkel of aan de deur is deze training geschikt.

Training: Coachingsvaardigheden
Training
1 dag |
€ 750

Training: Coachingsvaardigheden

Leer met deze training 'coachingsvaardigheden' van Coniche motiveren, stimuleren en aan te zetten tot meer en beter resultaat van medewerkers in alle doelgroepen.

Training: Feedback geven en ontvangen
Training
1 dag |
€ 750

Training: Feedback geven en ontvangen

Leer alles over feedback in de training feedback geven: hoe geef je goede feedback en hoe ontvang je deze? En nog belangrijker: wat levert het je op?

Training: Persoonlijk leiderschap
Training
1 dag |
Op aanvraag

Training: Persoonlijk leiderschap

Weet wat persoonlijk leiderschap is, ken de eigenschappen van goed leiderschap en krijg inzicht in je eigen kwaliteiten, valkuilen, uitdagingen en allergieën.

Training: Operationeel Contact Center Management OCCM
Korte opleiding
2 dagen |
€ 1599

Training: Operationeel Contact Center Management OCCM

De beste manier om in korte tijd alle facetten van het klantcontact vak te (her)ontdekken en de samenhang te begrijpen.

E-learning: Klantcontact communicatie
E-learning
12 maanden |
€ 120

E-learning: Klantcontact communicatie

Ben je op zoek naar handvatten om op een eenvoudige manier te leren goed en professioneel te kunnen communiceren met je klanten om zo een optimale service te kunnen bieden? Coniche heeft de Online Klantcontact Academy ontwikkeld waarmee je je door middel van e-learnings een jaar lang kunt bekwamen in het vak klantcontact.

Train-de-Trainer - Didactische vaardigheden
Training
2 dagen |
Op aanvraag

Train-de-Trainer – Didactische vaardigheden

Geef je regelmatig training, maar heb je meer hulp nodig bij het opzetten van een structureel programma? Krijg je uit de organisatie vaak een trainingsvraag die nog niet helemaal duidelijk is? Deze training van Coniche helpt je structuur aan te brengen en de vraag uit de organisatie te vertalen naar een goed trainingsprogramma met optimaal leerresultaat!