Binnen de Coniche Business School kun je kiezen uit een diversiteit aan mogelijkheden. Zo hebben we een Executive MBA, Post HBO Registeropleidingen en MBO opleidingen, maar ook korte opleidingen, trainingen en webinars. Heb je meer de behoefte om je eigen programma samen te stellen? Ook dat is mogelijk. Je kunt namelijk kiezen uit losse modules.

Een leven lang ontwikkelen begint hier!

Aanbod

Workshop: Fit op het werk
Workshop
3 uur |
€ 199

Workshop: Fit op het werk

Wat is het belang en het effect van fysieke en mentale fitheid en wat kun je er zelf aan doen? Met de online workshop 'fit op het werk' geef je een boost aan dit thema.

Workshop: Conflicthantering
Workshop
3 uur |
€ 199

Workshop: Conflicthantering

Hoe zet ik conflicten om in een kans, hoe voorkom ik ze en hoe gebruik ik ze effectief? Met de online workshop 'conflicthantering' geef je een boost aan dit thema.

Workshop: Presentatievaardigheden
Workshop
3 uur |
€ 199

Workshop: Presentatievaardigheden

Wat is de essentie van een goede presentatie, hoe boei ik toehoorders en welke middelen gebruik ik? Met de online workshop 'presentatievaardigheden' geef je een boost aan dit thema.

Workshop: Pro-activiteit en zelfredzaamheid
Workshop
3 uur |
€ 199

Workshop: Pro-activiteit en zelfredzaamheid

Hoe haal ik meer resultaat uit contacten en hoe durf ik meer verantwoordelijkheid te nemen? Met de online workshop 'pro-activiteit en zelfredzaamheid' geef je een boost aan dit thema.

Workshop: Stakeholder Management
Workshop
3 uur |
€ 199

Workshop: Stakeholder Management

Wie zijn mijn stakeholders, hoe beïnvloed ik ze, hoe creëer ik draagvlak en hoe zet ik ze effectief in? Met de online workshop 'stakeholder management' geef je een boost aan dit thema.

Workshop: Adviesvaardigheden
Workshop
3 uur |
€ 199

Workshop: Adviesvaardigheden

Hoe geef ik een goed advies aan de ander om zo meer te halen uit ieder contact? Met de online workshop 'adviesvaardigheden' geef je een boost aan dit thema.

Workshop: Deskundigheid
Workshop
3 uur |
€ 199

Workshop: Deskundigheid

Hoe zet ik mijn kennis in en hoe laat ik dit blijken aan mijn omgeving? Met de online workshop 'deskundigheid' geef je een boost aan dit thema.

Post-hbo CM Contact Center Management
HBO
8 maanden |
€ 7999

Post-hbo CM Contact Center Management

Optimaliseer de toegankelijkheid en kwaliteit van klantcontact. Gericht op het management in contact centers, dus als je teamleider, supervisor of manager bent dan is dit jouw opleiding.

Post-hbo CXM Customer Experience Management (CX)
HBO
8 maanden |
€ 7999

Post-hbo CXM Customer Experience Management (CX)

De opleiding voor professionals die zelf concreet vorm willen geven aan de succesvolle implementatie van Customer Experience Management (CXM) en die meer kennis en ervaring op willen doen!

Studenten waarderen de module Customer Experience Management (CXM) met gemiddeld een 8,9!

Post-hbo WFM Workforce Management
HBO
8 maanden |
€ 7999

Post-hbo WFM Workforce Management

De opleiding workforce management biedt volledig inzicht in hoe je concreet, door met andere afdelingen samen te werken, tot een toekomstzekere WFM-strategie kunt komen. Vergroot je kennis, vaardigheden en bouw je netwerk uit!

Professioneel klantcontact
Training
1 dag |
€ 699

Professioneel klantcontact

Breng je klantcontact op orde met de training 'Professioneel Klantcontact' van dé specialist in Klantcontact: Coniche. De training is geschikt voor iedereen die telefonisch klantcontact heeft. Dit kan zijn in een klantenservice of callcenter omgeving maar ook voor medewerkers die face-to-face klantcontact hebben zoals aan een balie, in een winkel of aan de deur. De training is zowel voor nieuwe als voor de meer ervaren medewerkers geschikt.

Omgaan met weerstand & weerbaarheid
Training
1 dag |
€ 699

Omgaan met weerstand & weerbaarheid

Leer om te gaan met weerstand in klantcontact en jezelf weerbaarder op te stellen met de training 'Omgaan met weerstand & weerbaarheid' van dé specialist in Klantcontact: Coniche. De training is geschikt voor iedereen die telefonisch klantcontact heeft. Denk hierbij aan een klantenservice of callcenter omgeving. Ook voor medewerkers die face-to-face klantcontact hebben zoals aan een balie, in een winkel of aan de deur is deze training geschikt.