Coniche is met meer dan 30 jaar ervaring dé opleider op het gebied van klantcontact. Onze visie is om Nederland klantgedreven te maken: met onze praktijkgerichte e-learnings, trainingen, masterclasses en erkende opleidingen zetten we hiermee een stap richting klantgedreven Nederland. Met een compleet aanbod op verschillende niveaus helpen wij in de ontwikkeling en groei van huidige en toekomstige professionals in customer service.

Coniche verzorgt zowel open inschrijving als incompany trajecten met thema’s zoals communicatie, klantgerichtheid, klantcontact, weerstand, feedback, coaching, leiderschap en customer experience. Heb je vragen of behoefte aan advies? Neem gerust contact op!

Aanbod

Masterclass: Customer Experience & Klantcontact
Masterclass
2,5 uur |
€ 499

Masterclass: Customer Experience & Klantcontact

Customer Experience & Klantcontact: in een online sessie van 2,5 uur praktische inzichten en inspiratie hoe je een goede klantervaring kunt realiseren binnen soms complexe organisaties.

Masterclass: Rendement uit klantcontact
Masterclass
2 uur |
€ 499

Masterclass: Rendement uit klantcontact

Rendement uit klantcontact: kosten besparen en gelijktijdig klantervaring verbeteren, het kan echt! Voor iedereen die in een twee uur durende online sessie geïnspireerd wil worden op het vakgebied klantcontact.

Masterclass: Zelfroosteren & zelfbeoordelen
Masterclass
2 dagen |
€ 2500

Masterclass: Zelfroosteren & zelfbeoordelen

Je krijgt inzicht in de impact op de wijze van forecasten, roosteren en dagsturen maar je krijgt ook inzichten in het belang van communicatie, teamprocessen en cultuur. Door deze 2-daagse masterclass van de WFM Academy ben je beter in staat om te beoordelen of en zo ja welke wijze van zelfroosteren past bij jouw organisatie en via welke stappen je de implementatie daarvan kan aanpakken.