Klachtafhandeling

1 dag
€ 499
4-12
Online, incompany of De Poort 42, Houten

In deze training van Coniche leer je wat een klacht is, wat je ermee kunt en hoe je ermee omgaat.


Inhoud

Deze training motiveert je om elke klacht op te lossen en alle kansen tot extra sales en binding aan te grijpen. Hierdoor begrijp je makkelijker de gestelde doelen en targets, zowel vanuit het perspectief van de organisatie als vanuit de klant. Ook weet je de juiste reactie te geven op alle soorten situaties die in je werkveld voor kunnen komen.

Locatie & Kosten

De training kan online, incompany of bij ons in Houten worden gegeven.

Al onze trainingen worden op maat gemaakt. Het aantal exacte trainingsdagen en het definitieve programma worden op basis van de intake aangepast naar behoefte. Voor de kosten van een incompany training kun je het beste contact met ons opnemen zodat we de mogelijkheden kunnen bespreken.

Open inschrijving

Startdata voor open inschrijving: 21 september en 29 maart. De training start om 09:00 uur en duurt tot 17:00 uur. De kosten voor de open inschrijving is € 499 per deelnemer exclusief 21% BTW.

Programma

Bij aanvang van de training inventariseert de trainer welke persoonlijke leerdoelen er per deelnemer zijn, zodat hier tijdens de training op kan worden ingespeeld. Uiteraard is dit een voorbeeldprogramma en kunnen de onderwerpen naar wens en behoefte worden aangepast.

Persoonlijke leerdoelen
De aard en oorzaak van een klacht. En de waarde ervan.
De verschillende mensen en wensen achter elke klacht
Oplossen, ‘nee’ verkopen en een tevreden klant creëren.
Klantbinding & retentie
Realiseren van meer verkoop en binding binnen het klachtgesprek; structuur & aanpak
DANCE® als middel om klachten om te zetten naar kansen
Praktijkcases
Feedback, tips & tricks

Erkenning

Coniche heeft 7 jaar op rij meegedaan met het jaarlijkse Cedeo klanttevredenheidsonderzoek. In deze 7 jaar kwam Coniche uit op een gemiddelde klanttevredenheidsscore van 96,3%.

Op basis van klanttevredenheidsonderzoek onder gebruikers voorziet Cedeo in de behoefte aan inventarisatie en kwaliteitswaarborging bij de inkopers van opleidingen en andere HR-diensten. Cedeo is hét kenniscentrum op het gebied van HR-trends, onderzoekmethoden, auditing en kwaliteitsverbetering. De Cedeo-erkenning is hét keurmerk voor de hele Nederlandse HR-sector.

Doelgroep

Voor iedereen die wil leren om klachten op een juiste manier te behandelen.

Resultaat

Je bent gemotiveerd om elke klacht op te lossen en alle kansen tot extra sales en binding aan te grijpen! Je begrijpt makkelijker de gestelde doelen en targets, zowel vanuit het perspectief van de organisatie als vanuit de klant. Ook weet je de juiste reactie te geven op alle soorten situaties die in je werkveld voor kunnen komen.

Waarom Coniche

Coniche werkt met bewezen trainingsmethodieken zoals Dance®, ‘Memory Anchoring’ en HIIT, welke wij grotendeels zelf ontwikkeld hebben en die zorgen voor een inclusieve trainingsopzet voor alle deelnemers. De insteek van onze trainingen is om altijd dicht op je eigen praktijk te leren.

Hoe dan? De trainers van Coniche hebben zelf jarenlange ervaring in klantcontact operaties. We spreken de taal van zowel de leidinggevenden als de medewerkers en kennen de knelpunten. Onze ervaring bij veel verschillende opdrachtgevers helpt ons om verder te gaan dan de initiële trainingsvraag.

Neem contact op