Klachtafhandeling

1 dag
Op aanvraag
4-12
Incompany of De Poort 42, Houten

Wat is een klacht, wat kun je ermee en hoe ga je ermee om?


Inhoud

Deze training motiveert je om elke klacht op te lossen en alle kansen tot extra sales en binding aan te grijpen. Hierdoor begrijp je makkelijker de gestelde doelen en targets, zowel vanuit het perspectief van de organisatie als vanuit de klant. Ook weet je de juiste reactie te geven op alle soorten situaties die in je werkveld voor kunnen komen.

Locatie & Kosten

De training kan incompany worden gegeven of bij ons in Houten, in ‘Het Oude Stadhuys’, De Poort 42. De aangegeven studiebelastingsuren en het programma vormen een advies en kunnen op basis van een intake worden aangepast naar behoefte. Voor de kosten van deze training kun je het beste contact met ons opnemen zodat we de mogelijkheden kunnen bespreken.

Programma

Bij aanvang van de training inventariseert de trainer welke persoonlijke leerdoelen er per deelnemer zijn, zodat hier tijdens de training op kan worden ingespeeld. Uiteraard is dit een voorbeeldprogramma en kunnen de onderwerpen naar wens en behoefte worden aangepast.

Dagdeel 1
Persoonlijke leerdoelen
Jouw drives, jouw waarden
De waarde van elke klacht
De aard en oorzaak van een klacht
De verschillende mensen en wensen achter elke klacht
Moeilijke of lastige klanten
Oplossen, nee verkopen en verkopen als extra service

Dagdeel 2
Realiseren van meer verkoop en binding binnen het klacht- gesprek, structuur & aanpak
DANCE® als middel in het bereiken van je doel
Praktijkcases
Wat maakt klachten oplossen en ook verkopen zo leuk?!
Klantbinding & retentie
Company- en jobpride
Feedback, tips & tricks

Erkenning

Alle bedrijfstrainingen van Coniche Business School zijn erkend door Cedeo en scoren meer dan 95% tevreden tot zeer tevreden klanten.

Op basis van klanttevredenheidsonderzoek onder gebruikers voorziet Cedeo in de behoefte aan inventarisatie en kwaliteitswaarborging bij de inkopers van opleidingen en andere HR-diensten. Cedeo is hét kenniscentrum op het gebied van HR-trends, onderzoekmethoden, auditing en kwaliteitsverbetering. De Cedeo-erkenning is hét keurmerk voor de hele Nederlandse HR-sector.

Neem contact op