Maatregelen Coniche Coronavirus (COVID-19)

Nieuws | 23 maart 2020

Vanwege het Coronavirus zijn in heel Nederland verschillende maatregelen genomen om besmetting te voorkomen. Dit heeft impact op ieders werk, zo ook op dat van ons. Daarom hebben wij de […]

Leren op afstand

Nieuws | 16 maart 2020

De ontwikkeling van medewerkers gaat altijd door. Online trainen en opleiden is juist nu noodzakelijk. Om hierin mee te denken hebben wij een aantal suggesties voor leren op afstand op […]

Research: hoe Customer Care kan bijdragen aan conversie optimalisatie

Nieuws | 27 februari 2020

Waarom zijn Customer Care teams zo weinig betrokken bij het optimaliseren van de klantbeleving? Hoe kan Customer Care bijdragen aan het online conversie-optimalisatieproces? Wout Cox, senior consultant van Coniche en […]

Customer Experience is echt voor iedereen!

Nieuws | 21 februari 2020

De beleving die we hebben bij dienstverlening wordt wereldwijd steeds belangrijker. Door de ontwikkeling van deze ‘belevingseconomie’ worden er nieuwe eisen gesteld aan het gedrag van medewerkers. Vaardigheden om een […]

Podcast #6 – De relatie tussen klantcontact en marketing

Podcast | 19 februari 2020

In deze podcast aflevering heeft collega Gert Buist, Senior Consultant en kerndocent van de post-hbo Customer Experience Management, het over de relatie tussen klantcontact en marketing. Daarbij zal hij met […]

Training ‘gesprekstechnieken’ middels HIIT methode: Efficiënt, effectief én individueel!

Nieuws | 17 februari 2020

Het Regionaal Service Centrum van de Politie Eenheid Den Haag heeft een training ‘gesprekstechnieken’ gevolgd middels onze HIIT methode. Voorafgaand aan de training een voorbereidende intelligente e-learning en op de […]

Podcast #5 – Mindful klantcontact

Podcast | 15 januari 2020

Mindful klantcontact leert je hoe je regie kunt houden in je werk en in gesprekken met klanten, het leert je omgaan met stress en maakt het contact met je klanten […]

DPG Media & Coniche: partners in business

Nieuws | 15 januari 2020

DPG Media is het grootste mediahuis van Nederland. Met 1200 journalisten die dagelijks werken aan kwaliteitsnieuws. Op papier in krant en magazine, via web en app via tablet en smartphone. […]

Ontgin de pot met datagoud

Nieuws | 2 januari 2020

Waarom is customer care, de afdeling met het meeste klantcontact, zo weinig betrokken bij het optimaliseren van de gebruikerservaring? Consultant Wout Cox, die zijn MBA afrondde met een onderzoek naar […]

Kom op vrijdag 31 januari naar het Coniche ontbijtseminar: Klantcontact, een vak in beweging!

Events | 18 december 2019

We staan tijdens dit seminar stil bij een belangrijk onderwerp, wat velen bezighoudt, met name aan het begin van het nieuwe jaar… BEWEGING! Coniche organiseert samen met de CCMA op vrijdagochtend […]

Manager, organiseer je eigen learning loop

Nieuws | 12 december 2019

Klantcontactmedewerkers kunnen feedback van coaches en leidinggevenden vrijwel altijd direct in nieuwe gesprekken toepassen. Voor teamleiders en supervisors is die ‘learning loop’ lastiger. Hoe kan je bevorderen dat eerstelijns leidinggevenden […]

Is jouw team klaar voor 2020? Begin met deze goede voornemens

Nieuws | 9 december 2019

Om het nieuwe jaar goed te beginnen hebben wij een aantal trainingen geselecteerd die jou kunnen helpen! Voeg jij een mooie training toe aan je lijst met goede voornemens? ➪Fit […]