Kennisevent: De ROI van autonomie

Nieuws | 19 juli 2019

Hoe laat je zelf organiseren en het ontwikkelen van je medewerkers goed renderen? Voor antwoorden en inzichten kom naar het gratis ontbijtseminar van Coniche op 10 oktober 2019 in Houten.
Lees meer…

Werken vanuit verlangen

Nieuws | 12 juli 2019

Het is een prachtige titel: werken vanuit verlangen. Verlangen is “het heel graag willen van een bepaald resultaat”. Zo graag dat je daardoor keuzes maakt die voorbij gaan aan andere,
Lees meer…

Student post-hbo WFM aan het woord

Studentverhalen | 9 juli 2019

Een hele brede opleiding die op alle facetten van het WFM vak betrekking heeft. Doordat het nogal breed is, was er helaas weinig ruimte om echt de diepte in te
Lees meer…

Kandidaat aan het woord: Maarten bij de Gemeente Utrecht

Nieuws | 2 juli 2019

Maarten Smeets is een van de kandidaten die door Coniche wordt ingezet bij diverse opdrachtgevers als WFM-specialist. Hij is afgelopen maand begonnen bij Gemeente Utrecht en vorige week is hij
Lees meer…

Hiërarchie in een zelfsturend team, hoe werkt dat?

Nieuws | 14 juni 2019

Iedereen is gelijk “Iedereen is gelijk…” Vanuit de humane gedachte is dat zeker waar. Iedereen krijgt de kans te spreken, te acteren en daardoor te presteren. Vanuit het zelfsturende aspect
Lees meer…

Feedback, hoe dan?

Nieuws | 11 juni 2019

Om te weten hoe je feedback kan geven, moet je eerst goed weten wat feedback eigenlijk is. In de Dikke Van Dale staat de volgende definitie: “Vergelijking van het effect
Lees meer…

Consultant aan het woord: Rik bij de Politie!

Nieuws | 29 mei 2019

Rik Bronswijk: senior consultant en kerndocent voor de post-hbo opleidingen Customer Management en Workforce Management. Sinds 2014 verbonden aan Coniche. “Naast een aantal coaching trajecten en inhouse trainingen ben ik
Lees meer…

Student post-hbo WFM aan het woord

Studentverhalen | 27 mei 2019

Een mooi allround training van het WFM vak. Alle onderdelen van de WFM cyclus worden doorlopen waarbij de basiskennis wordt behandeld. Op basis daarvan kun je zelf desgewenst de verdieping
Lees meer…

PERSBERICHT: 100% geslaagd voor het KSF-Certificaat dankzij de Digital Memory Anchoring® module van Coniche & Woonoz

Nieuws | 22 mei 2019

GRONINGEN – Op 20 mei zijn alle 18 studenten van de nieuwe instroomgroep van Overstag geslaagd voor het theorie-examen van het KSF-Certificaat dankzij de module ‘Basis klantcontact’ van Coniche, gebaseerd
Lees meer…

ViVa! Zorggroep: “samen met Coniche houden we de vaart er in”

Nieuws | 9 mei 2019

Vanaf begin 2018 worden wij op diverse terreinen door Coniche naar alle tevredenheid ondersteund. In eerste instantie heeft Coniche ons geholpen om grondig inzicht te verkrijgen in bereikbaarheid van ViVa!
Lees meer…

Coniche en CCMA seminar 2019: klantcontact, een gaaf vak!

Nieuws | 1 mei 2019

Coniche organiseerde samen met de CCMA op donderdagochtend 24 januari – tijdens de Nationale Klantcontact Week – een seminar over hoe je talenten kan vinden, ontwikkelen en behouden. Hierbij zijn
Lees meer…

Inspiratiegids 2019

Nieuws | 17 april 2019

Coniche presenteert met trots de nieuwste inspiratiegids. Alle opleidingen en trainingen op het gebied van Customer Management in één handige gids. Nieuwsgierig hoe onze klanten onze opleidingen ervaren? Joost Fröhlich,
Lees meer…