RDW – Training Operationeel Contact Center Management

Nieuws | 16 augustus 2019

De Senior Consultant, Rik, heeft mij snel ingewijd in de wereld van klantcontact door middel van een op maat samengestelde training. Rik heeft veel ervaring zodat hij zijn verhaal doorspekt […]

Student post-hbo WFM aan het woord

Studentverhalen | 5 augustus 2019

De Post HBO opleiding WFM: De begeleiding werd door meerdere docenten ondersteund en stonden via de mail dan wel telefoon altijd klaar om extra vragen te beantwoorden of om even […]

Coaching Sander Ramakers: “De evaluatie was dan ook ‘spot-on’!”

Nieuws | 1 augustus 2019

Ik heb Bianca niet kunnen betrappen op het trekken van onnavolgbare conclusies. Dat wil naar mijn idee zeggen dat ze dus aandachtig luistert en interesse heeft in de ‘trainee’ en […]

Casestudy: Samen(werken) voor een optimale productiviteit

Casestudy | 26 juli 2019

Het blijft dé puzzel binnen contactcenters: “hoe krijg ik de juiste mensen op het juiste moment aan het werk, zonder dat er sprake is van onder- of over-bemensing?”. Een puzzel […]

Whitepaper: Zelfsturende besluitvorming

Casestudy | 23 juli 2019

Na een grondig onderzoek bij Coniche Topvolleybal Zwolle is de conclusie dat de besluitvorming effectiever is binnen zelforganisatie dan traditionele teams. Amber Goos presenteert de uitkomsten van haar scriptie over zelfsturende besluitvorming in de […]

Kennisevent: De ROI van autonomie

Nieuws | 19 juli 2019

Hoe laat je ‘zelf organiseren’ en het ontwikkelen van je medewerkers goed renderen? Voor antwoorden en inzichten kom je naar het gratis ontbijtseminar van Coniche op 10 oktober 2019 in […]

Werken vanuit verlangen

Nieuws | 12 juli 2019

Het is een prachtige titel: werken vanuit verlangen. Verlangen is “het heel graag willen van een bepaald resultaat”. Zo graag dat je daardoor keuzes maakt die voorbij gaan aan andere, […]

Student post-hbo WFM aan het woord

Studentverhalen | 9 juli 2019

Een hele brede opleiding die op alle facetten van het WFM vak betrekking heeft. Doordat het nogal breed is, was er helaas weinig ruimte om echt de diepte in te […]

Kandidaat aan het woord: Maarten bij de Gemeente Utrecht

Nieuws | 2 juli 2019

Maarten Smeets is een van de kandidaten die door Coniche wordt ingezet bij diverse opdrachtgevers als WFM-specialist. Hij is afgelopen maand begonnen bij Gemeente Utrecht en vorige week is hij […]

Hiërarchie in een zelfsturend team, hoe werkt dat?

Nieuws | 14 juni 2019

Iedereen is gelijk “Iedereen is gelijk…” Vanuit de humane gedachte is dat zeker waar. Iedereen krijgt de kans te spreken, te acteren en daardoor te presteren. Vanuit het zelfsturende aspect […]

Feedback, hoe dan?

Nieuws | 11 juni 2019

Om te weten hoe je feedback kan geven, moet je eerst goed weten wat feedback eigenlijk is. In de Dikke Van Dale staat de volgende definitie: “Vergelijking van het effect […]

Consultant aan het woord: Rik bij de Politie!

Nieuws | 29 mei 2019

Rik Bronswijk: senior consultant en kerndocent voor de post-hbo opleidingen Customer Management en Workforce Management. Sinds 2014 verbonden aan Coniche. “Naast een aantal coaching trajecten en inhouse trainingen ben ik […]