Coniche Business School
Wil jij je ontwikkelen binnen klantenservice? Dan ben je bij de Coniche Business School aan het juiste adres. Hier vind je opleidingen en trainingen binnen klantcontact op verschillende niveaus. Schrijf je direct in of informeer naar company mogelijkheden.
Aanbod
Omgaan met weerstand & weerbaarheid
Leer om te gaan met weerstand in klantcontact en jezelf weerbaarder op te stellen met de training 'Omgaan met weerstand & weerbaarheid' van dé specialist in Klantcontact: Coniche. De training is geschikt voor iedereen die telefonisch klantcontact heeft. Denk hierbij aan een klantenservice of callcenter omgeving. Ook voor medewerkers die face-to-face klantcontact hebben zoals aan een balie, in een winkel of aan de deur is deze training geschikt.
Feedback geven en ontvangen
Leer alles over feedback in de training feedback geven: hoe geef je goede feedback en hoe ontvang je deze? En nog belangrijker: wat levert het je op?
Klanttypologieën
Leer de diverse klanttypologieën te onderscheiden om zo leiding te houden in je gesprekken.
Klachtafhandeling
In deze training van Coniche leer je wat een klacht is, wat je ermee kunt en hoe je ermee omgaat.
Conflicthantering
Leer grote en kleine conflicten in je team omzetten in kansen! Deze training is te volgen met een groep teamleiders of met je eigen team.
Leiderschapsstijlen en problemen oplossen
Leiderschapsstijlen in de praktijk. Welke stijl past bij jou? Hoe ben je een authentiek leider en haal je het beste resultaat uit je team?
Omgaan met veranderingen
Leer om op de juiste manier met veranderingen om te gaan.