Onze Opleidingen & Trainingen in samenwerking met Lirin

Coniche en Lirin werken nauw samen aan organisatieontwikkeling, met ieder een eigen specialisme. Waar Coniche zich als vakspecialist richt op het optimaliseren van klantcontact, richt Lirin als opleidingspartner zich op de ontwikkeling van medewerkers en teams. Door deze complementaire aanpak versterken we elkaar en kunnen we organisaties beter ondersteunen bij groei en duurzame verandering.

Wil jij je ontwikkelen binnen klantenservice? Dan ben je bij ons aan het juiste adres. Hier vind je opleidingen en trainingen binnen klantcontact op verschillende niveaus. Schrijf je direct in of informeer naar mogelijkheden voor incompany.

Aanbod

Training: Omgaan met weerstand & weerbaarheid
Training
1 dag |
€1199,-

Training: Omgaan met weerstand & weerbaarheid

Leer om te gaan met weerstand in klantcontact en jezelf weerbaarder op te stellen met de training 'Omgaan met weerstand & weerbaarheid' van dé specialist in Klantcontact: Coniche. De training is geschikt voor iedereen die telefonisch klantcontact heeft. Denk hierbij aan een klantenservice of callcenter omgeving. Ook voor medewerkers die face-to-face klantcontact hebben zoals aan een balie, in een winkel of aan de deur is deze training geschikt.

Training: Feedback geven en ontvangen
Training
1 dag |
€ 750

Training: Feedback geven en ontvangen

Leer alles over feedback in de training feedback geven: hoe geef je goede feedback en hoe ontvang je deze? En nog belangrijker: wat levert het je op?

Training: Klachtafhandeling
Training
1 dag |
Op aanvraag

Training: Klachtafhandeling

In deze training van Coniche leer je wat een klacht is, wat je ermee kunt en hoe je ermee omgaat.

Training: Leiderschapsstijlen en problemen oplossen
Training
2 dagen |
Op aanvraag

Training: Leiderschapsstijlen en problemen oplossen

Leiderschapsstijlen en problemen oplossen in de praktijk. Welke stijl past bij jou? Hoe ben je een authentiek leider en haal je het beste resultaat uit je team?