Binnen de Coniche Business School kun je kiezen uit een diversiteit aan mogelijkheden. Zo hebben we een Executive MBA, Post HBO Registeropleidingen en MBO opleidingen, maar ook korte opleidingen, trainingen en webinars. Heb je meer de behoefte om je eigen programma samen te stellen? Ook dat is mogelijk. Je kunt namelijk kiezen uit losse modules.
Een leven lang ontwikkelen begint hier!
Aanbod
Post-hbo WFM Workforce Management
De opleiding workforce management biedt volledig inzicht in hoe je concreet, door met andere afdelingen samen te werken, tot een toekomstzekere WFM-strategie kunt komen. Vergroot je kennis, vaardigheden en bouw je netwerk uit!
Module WFM | Trends, Organisatie, Tech & Regelgeving
In drie dagen krijg je een gedegen basis, kennis en inzicht, om je personeelsplanning te optimaliseren.
Module WFM | Empowerment
In twee dagen leer je hoe je jouw plannen aan de man kunt brengen binnen je eigen organisatie en heb je meer inzicht in hoe je de belangen van verschillende afdelingen op elkaar kunt laten aansluiten.
Module WFM | Workforce Management cyclus
Kwaliteit voor de organisatie, plezier én rendement en een breed draagvlak op strategisch, tactisch en operationeel niveau door de succesvolle aanpak van de schijf van 6.
Module WFM | Finance
Leer in drie dagen om het financiële dashboard in de vingers te krijgen en zo aan de juiste knoppen te draaien.
Masterclass: Zelfroosteren & zelfbeoordelen
Je krijgt inzicht in de impact op de wijze van forecasten, roosteren en dagsturen maar je krijgt ook inzichten in het belang van communicatie, teamprocessen en cultuur. Door deze 2-daagse masterclass van de WFM Academy ben je beter in staat om te beoordelen of en zo ja welke wijze van zelfroosteren past bij jouw organisatie en via welke stappen je de implementatie daarvan kan aanpakken.
Masterclass: Communicatie (het verhaal achter de WFM cijfers)
In deze masterclass communicatie van de WFM Academy leer je de regie houden in gesprekken, presentaties of meetings. Daarnaast leer je wat eigenaarschap inhoudt en welke acties en handelingen je hiervoor kunt ondernemen. Je kan adequaat inspelen op emoties van anderen en kan met respect voor andere achtergronden en ideeën meer resultaat halen uit je contacten. Met collega’s, medewerkers, stakeholders en klanten!