Coniche is met meer dan 30 jaar ervaring dé opleider op het gebied van klantcontact. Onze visie is om Nederland klantgedreven te maken: met onze praktijkgerichte e-learnings, trainingen, masterclasses en erkende opleidingen zetten we hiermee een stap richting klantgedreven Nederland. Met een compleet aanbod op verschillende niveaus helpen wij in de ontwikkeling en groei van huidige en toekomstige professionals in customer service.
Coniche verzorgt zowel open inschrijving als incompany trajecten met thema’s zoals communicatie, klantgerichtheid, klantcontact, weerstand, feedback, coaching, leiderschap en customer experience. Heb je vragen of behoefte aan advies? Neem gerust contact op!
Aanbod
Proefcollege post-hbo CX en Contact Center Management
Onze (digitale) deuren staan voor je open op woensdag 15 mei of woensdag 10 juli. Kom sfeer proeven, interessante mensen ontmoeten en vooral veel inspiratie opdoen om je verder te ontwikkelen in jouw vakgebied.
Post-hbo CM Contact Center Management
Optimaliseer de toegankelijkheid en kwaliteit van klantcontact. Gericht op het management in contact centers, dus als je teamleider, supervisor of manager bent dan is dit jouw opleiding.
Post-hbo CXM Customer Experience Management (CX)
De opleiding voor professionals die zelf concreet vorm willen geven aan de succesvolle implementatie van Customer Experience Management (CXM) en die meer kennis en ervaring op willen doen!
Studenten waarderen de module Customer Experience Management (CXM) met gemiddeld een 8,9!
Post-hbo WFM Workforce Management
De opleiding workforce management biedt volledig inzicht in hoe je concreet, door met andere afdelingen samen te werken, tot een toekomstzekere WFM-strategie kunt komen. Vergroot je kennis, vaardigheden en bouw je netwerk uit!
Module CM | Customer Contact Management
Optimaliseer de toegankelijkheid en kwaliteit van klantcontact. Gericht op het management in contact centers, dus als je teamleider, supervisor of manager bent dan is dit jouw opleiding.
Module CXM | Customer Experience Management (CX)
De praktijkgerichte opleiding voor professionals die meer kennis en ervaring willen opdoen op het gebied van Customer Experience Management (CXM).
Module CXM/CM | Quality Management
In vier dagen passeren alle in’s en out’s over quality management de revue. Je leert met behulp van praktische cases aan welke knoppen je kunt draaien om de juiste resultaten te kunnen bereiken.
Module CXM/CM | Finance
Leer in 4 dagen alle belangrijke financiële begrippen kennen, die van belang zijn voor het indienen van budget- of projectaanvragen.
Module WFM | Trends, Organisatie, Tech & Regelgeving
In drie dagen krijg je een gedegen basis, kennis en inzicht, om je personeelsplanning te optimaliseren.
Module WFM | Empowerment
In twee dagen leer je hoe je jouw plannen aan de man kunt brengen binnen je eigen organisatie en heb je meer inzicht in hoe je de belangen van verschillende afdelingen op elkaar kunt laten aansluiten.
Module WFM | Workforce Management cyclus
Kwaliteit voor de organisatie, plezier én rendement en een breed draagvlak op strategisch, tactisch en operationeel niveau door de succesvolle aanpak van de schijf van 6.
Module WFM | Finance
Leer in drie dagen om het financiële dashboard in de vingers te krijgen en zo aan de juiste knoppen te draaien.