Onze Opleidingen & Trainingen in samenwerking met Lirin
Coniche en Lirin werken nauw samen aan organisatieontwikkeling, met ieder een eigen specialisme. Waar Coniche zich als vakspecialist richt op het optimaliseren van klantcontact, richt Lirin als opleidingspartner zich op de ontwikkeling van medewerkers en teams. Door deze complementaire aanpak versterken we elkaar en kunnen we organisaties beter ondersteunen bij groei en duurzame verandering.
Wil jij je ontwikkelen binnen klantenservice? Dan ben je bij ons aan het juiste adres. Hier vind je opleidingen en trainingen binnen klantcontact op verschillende niveaus. Schrijf je direct in of informeer naar mogelijkheden voor incompany.
Aanbod
Training: Coachingsvaardigheden
Leer met deze training 'coachingsvaardigheden' van Coniche motiveren, stimuleren en aan te zetten tot meer en beter resultaat van medewerkers in alle doelgroepen.
Training: Feedback geven en ontvangen
Leer alles over feedback in de training feedback geven: hoe geef je goede feedback en hoe ontvang je deze? En nog belangrijker: wat levert het je op?
Training: Persoonlijk leiderschap
Weet wat persoonlijk leiderschap is, ken de eigenschappen van goed leiderschap en krijg inzicht in je eigen kwaliteiten, valkuilen, uitdagingen en allergieën.
Train-de-Trainer – Didactische vaardigheden
Geef je regelmatig training, maar heb je meer hulp nodig bij het opzetten van een structureel programma? Krijg je uit de organisatie vaak een trainingsvraag die nog niet helemaal duidelijk is? Deze training van Coniche helpt je structuur aan te brengen en de vraag uit de organisatie te vertalen naar een goed trainingsprogramma met optimaal leerresultaat!
Teamcommunicatie
Na deze training ben je je bewust van jouw toegevoegde waarde aan het team en die van je collega’s.
Training: Leiderschapsstijlen en problemen oplossen
Leiderschapsstijlen en problemen oplossen in de praktijk. Welke stijl past bij jou? Hoe ben je een authentiek leider en haal je het beste resultaat uit je team?