Gastvrijheid & eigenaarschap

1 dag
Op aanvraag
4-10
Online, incompany of het Eemklooster, Amersfoort

Verdiep je in het belang van gastvrijheid en eigenaarschap in klantcontact.


Inhoud

In deze training krijg je inzicht in de begrippen gastvrijheid en eigenaarschap en wat je drijfveren zijn. Je past eigenaarschap toe en haalt daardoor meer werkplezier en resultaat uit je werk. Je neemt de verantwoordelijkheid van het begin tot het einde. Via elk klantkanaal weet jij de klant hetzelfde WOW-gevoel geven. Een WIN voor jou, een WIN voor jouw organisatie én een WIN voor elke klant!

Locatie & Kosten

De training kan incompany worden gegeven of bij ons in Amersfoort, in het Eemklooster, Daam Fockemalaan 22.

De aangegeven studiebelastingsuren en het programma vormen een advies en kunnen op basis van een intake worden aangepast naar behoefte. Voor de kosten van deze training kun je het beste contact met ons opnemen zodat we de mogelijkheden kunnen bespreken.

Programma

Bij aanvang van de training inventariseert de trainer welke persoonlijke leerdoelen er per deelnemer zijn, zodat hier tijdens de training op kan worden ingespeeld. Uiteraard is dit een voorbeeldprogramma en kunnen de onderwerpen naar wens en behoefte worden aangepast.

Dagdeel 1
Persoonlijke leerdoelen
Pijlers van eigenaarschap, de kunst mensen het gevoel te geven dat ze welkom zijn
Eigenaarschap in ultieme vorm: aan de balie, aan de telefoon en online.
Eigenaarschap, de do’s en dont’s
Een WOW-beleving creëren, wat heb jij nodig en waar heeft de klant behoefte aan? Wat levert het op?
Co-creatie met collega’s en klanten

Dagdeel 2
Eigenaarschap is het nemen van de totale verantwoordelijkheid van het begin tot het eind
Eigenaarschap, hoe ver kan het?
Consequenties en opportunity’s
Hoeveel energie investeer je waarin en wat levert het op?
Feedback, tips & tricks

Erkenning

Coniche heeft 7 jaar op rij meegedaan met het jaarlijkse Cedeo klanttevredenheidsonderzoek. In deze 7 jaar kwam Coniche uit op een gemiddelde klanttevredenheidsscore van 96,3%.

Op basis van klanttevredenheidsonderzoek onder gebruikers voorziet Cedeo in de behoefte aan inventarisatie en kwaliteitswaarborging bij de inkopers van opleidingen en andere HR-diensten. Cedeo is hét kenniscentrum op het gebied van HR-trends, onderzoekmethoden, auditing en kwaliteitsverbetering. De Cedeo-erkenning is hét keurmerk voor de hele Nederlandse HR-sector.

Neem contact op