Coniche is met meer dan 30 jaar ervaring dé opleider op het gebied van klantcontact. Onze visie is om Nederland klantgedreven te maken: met onze praktijkgerichte e-learnings, trainingen, masterclasses en erkende opleidingen zetten we hiermee een stap richting klantgedreven Nederland. Met een compleet aanbod op verschillende niveaus helpen wij in de ontwikkeling en groei van huidige en toekomstige professionals in customer service.
Coniche verzorgt zowel open inschrijving als incompany trajecten met thema’s zoals communicatie, klantgerichtheid, klantcontact, weerstand, feedback, coaching, leiderschap en customer experience. Heb je vragen of behoefte aan advies? Neem gerust contact op!
Aanbod
Professioneel klantcontact
Breng je klantcontact op orde met de training 'Professioneel Klantcontact' van dé specialist in Klantcontact: Coniche. De training is geschikt voor iedereen die telefonisch klantcontact heeft. Dit kan zijn in een klantenservice of callcenter omgeving maar ook voor medewerkers die face-to-face klantcontact hebben zoals aan een balie, in een winkel of aan de deur. De training is zowel voor nieuwe als voor de meer ervaren medewerkers geschikt.
Omgaan met weerstand & weerbaarheid
Leer om te gaan met weerstand in klantcontact en jezelf weerbaarder op te stellen met de training 'Omgaan met weerstand & weerbaarheid' van dé specialist in Klantcontact: Coniche. De training is geschikt voor iedereen die telefonisch klantcontact heeft. Denk hierbij aan een klantenservice of callcenter omgeving. Ook voor medewerkers die face-to-face klantcontact hebben zoals aan een balie, in een winkel of aan de deur is deze training geschikt.
Leren presenteren
Leer hoe je een goede presentatie maakt en hoe je je toehoorders boeit!
Klantcontact specialist mbo 4 | open inschrijving
Een flexibele 1-jarige middenkaderopleiding klantcontact met erkend mbo 4 diploma!
E-learning: Theorie KSF Branchecertificaat A
Met het branchecertificaat garanderen de KSF (Klantenservice Federatie) en de deelnemende organisaties het basisniveau van medewerkers die direct klantcontact hebben. Klanten ervaren tenminste een basisniveau aan klantvriendelijkheid, deskundigheid en oplossingsgerichtheid bij ieder contact dat ze hebben met een KSF-gecertificeerde medewerker. Deze e-learning betreft de theoretische kennis die nodig is om voor het theorie-examen van de KSF te slagen.
Klantcontact medewerker mbo 3 | open inschrijving
Een flexibele 1-jarige vakopleiding klantcontact met erkend mbo 3 diploma!
E-learning AVG
E-learning modules gericht op de AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming) in klantcontact waarin je kennis, praktische tips en handvatten meekrijgt.
Klantcontact medewerker mbo 3
Een 1-jarige vakopleiding Contact Center medewerker met erkend mbo 3 diploma!
Klanttypologieën
Leer de diverse klanttypologieën te onderscheiden om zo leiding te houden in je gesprekken.
Gespreksstructuur (DANCE)
Leer gebruik te maken van de juiste gespreksstructuur om zo aan te sluiten bij de beleving van de klant en de klantverwachting waar te maken.
Privacy Awareness voor Customer Service
De Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) , heeft ook een behoorlijke impact voor het werken in een klantcontact organisatie. Natuurlijk is het belangrijk om medewerkers en managers binnen de klantcontact organisaties op dit onderwerp te trainen, begeleiden en bewust te maken van de gevolgen van de AVG. Is jouw organisatie er klaar voor?
LSD (Luisteren Samenvatten Doorvragen)
Leer regie te houden in je gesprekken door LSD (Luisteren, Samenvatten, Doorvragen).