Onze Opleidingen & Trainingen in samenwerking met Lirin
Coniche en Lirin werken nauw samen aan organisatieontwikkeling, met ieder een eigen specialisme. Waar Coniche zich als vakspecialist richt op het optimaliseren van klantcontact, richt Lirin als opleidingspartner zich op de ontwikkeling van medewerkers en teams. Door deze complementaire aanpak versterken we elkaar en kunnen we organisaties beter ondersteunen bij groei en duurzame verandering.
Wil jij je ontwikkelen binnen klantenservice? Dan ben je bij ons aan het juiste adres. Hier vind je opleidingen en trainingen binnen klantcontact op verschillende niveaus. Schrijf je direct in of informeer naar mogelijkheden voor incompany.
Aanbod
Training: Professioneel klantcontact
Breng je klantcontact op orde met de training 'Professioneel Klantcontact' van dé specialist in Klantcontact: Coniche. De training is geschikt voor iedereen die telefonisch klantcontact heeft. Dit kan zijn in een klantenservice of callcenter omgeving maar ook voor medewerkers die face-to-face klantcontact hebben zoals aan een balie, in een winkel of aan de deur. De training is zowel voor nieuwe als voor de meer ervaren medewerkers geschikt.
Training: Omgaan met weerstand & weerbaarheid
Leer om te gaan met weerstand in klantcontact en jezelf weerbaarder op te stellen met de training 'Omgaan met weerstand & weerbaarheid' van dé specialist in Klantcontact: Coniche. De training is geschikt voor iedereen die telefonisch klantcontact heeft. Denk hierbij aan een klantenservice of callcenter omgeving. Ook voor medewerkers die face-to-face klantcontact hebben zoals aan een balie, in een winkel of aan de deur is deze training geschikt.
E-learning: Theorie KSF Branchecertificaat A
Met het branchecertificaat garanderen de KSF (Klantenservice Federatie) en de deelnemende organisaties het basisniveau van medewerkers die direct klantcontact hebben. Klanten ervaren tenminste een basisniveau aan klantvriendelijkheid, deskundigheid en oplossingsgerichtheid bij ieder contact dat ze hebben met een KSF-gecertificeerde medewerker. Deze e-learning betreft de theoretische kennis die nodig is om voor het theorie-examen van de KSF te slagen.
Training: Retentie
Denk mee met je klanten, om zo een duurzame relatie aan te gaan met de training 'Retentie' van dé specialist in Klantcontact: Coniche. De training is geschikt voor iedereen die telefonisch klantcontact heeft. Denk hierbij aan een klantenservice of callcenter omgeving. Ook geschikt voor medewerkers die face-to-face klantcontact hebben zoals aan een balie, in een winkel of aan de deur. Ga met deze training naar service plus in klantcontact!