Binnen de Coniche Business School kun je kiezen uit een diversiteit aan mogelijkheden. Zo hebben we een Executive MBA, Post HBO Registeropleidingen en MBO opleidingen, maar ook korte opleidingen, trainingen en webinars. Heb je meer de behoefte om je eigen programma samen te stellen? Ook dat is mogelijk. Je kunt namelijk kiezen uit losse modules.
Een leven lang ontwikkelen begint hier!
Aanbod
Professioneel klantcontact
Breng je klantcontact op orde met de training 'Professioneel Klantcontact' van dé specialist in Klantcontact: Coniche. De training is geschikt voor iedereen die telefonisch klantcontact heeft. Dit kan zijn in een klantenservice of callcenter omgeving maar ook voor medewerkers die face-to-face klantcontact hebben zoals aan een balie, in een winkel of aan de deur. De training is zowel voor nieuwe als voor de meer ervaren medewerkers geschikt.
Omgaan met weerstand & weerbaarheid
Leer om te gaan met weerstand in klantcontact en jezelf weerbaarder op te stellen met de training 'Omgaan met weerstand & weerbaarheid' van dé specialist in Klantcontact: Coniche. De training is geschikt voor iedereen die telefonisch klantcontact heeft. Denk hierbij aan een klantenservice of callcenter omgeving. Ook voor medewerkers die face-to-face klantcontact hebben zoals aan een balie, in een winkel of aan de deur is deze training geschikt.
STAP Training: Efficient communiceren
Verbeter je communicatieskills. Leer om te gaan met weerstand en om jezelf weerbaarder op te stellen met deze training van dé specialist in Klantcontact: Coniche.
Leren presenteren
Leer hoe je een goede presentatie maakt en hoe je je toehoorders boeit!
Klantcontact specialist mbo 4 | open inschrijving
Een flexibele 1-jarige middenkaderopleiding klantcontact met erkend mbo 4 diploma!
E-learning: Theorie KSF Branchecertificaat A
Met het branchecertificaat garanderen de KSF (Klantenservice Federatie) en de deelnemende organisaties het basisniveau van medewerkers die direct klantcontact hebben. Klanten ervaren tenminste een basisniveau aan klantvriendelijkheid, deskundigheid en oplossingsgerichtheid bij ieder contact dat ze hebben met een KSF-gecertificeerde medewerker. Deze e-learning betreft de theoretische kennis die nodig is om voor het theorie-examen van de KSF te slagen.
E-learning 3.0: Klantcontact – De basis
Op zoek naar een eenvoudige en toegankelijke manier om goed te kunnen communiceren met je klanten? Deze e-learning module bevat de basistheorie waarmee je werk in een klantcontactomgeving makkelijker uit te voeren is. Kan zowel als opfrissing of onderdeel van een instroomtraining voor nieuwe medewerkers worden gebruikt.
E-learning 3.0: Klantcontact – Regels en Rollen
Deze e-learning module richt zich specifiek op onderwerpen als wet- en regelgeving, soorten contactcenters en functies binnen de contact center branche. Kan zowel als opfrissing of onderdeel van een instroomtraining voor nieuwe medewerkers worden gebruikt.
Klantcontact medewerker mbo 3 | open inschrijving
Een flexibele 1-jarige vakopleiding klantcontact met erkend mbo 3 diploma!
E-learning AVG
E-learning modules gericht op de AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming) in klantcontact waarin je kennis, praktische tips en handvatten meekrijgt.
Klantcontact medewerker mbo 3
Een 1-jarige vakopleiding Contact Center medewerker met erkend mbo 3 diploma!
Klanttypologieën
Leer de diverse klanttypologieën te onderscheiden om zo leiding te houden in je gesprekken.