Binnen de Coniche Business School kun je kiezen uit een diversiteit aan mogelijkheden. Zo hebben we een Executive MBA, Post HBO Registeropleidingen en MBO opleidingen, maar ook korte opleidingen, trainingen en webinars. Heb je meer de behoefte om je eigen programma samen te stellen? Ook dat is mogelijk. Je kunt namelijk kiezen uit losse modules.

Een leven lang ontwikkelen begint hier!

Aanbod

Didactiek
Training
1 dag |
€ 499

Didactiek

Een training didactiek van Coniche staat in het teken van training geven en leren om anderen te begeleiden tijdens hun leerproces. En natuurlijk een ander te leren ondersteunen in het vinden én oefenen van de juiste vaardigheden om in de praktijk te kunnen toepassen.

STAP: Persoonlijke ontwikkeling en leadership
Training
5 dagdelen |
€ 1500

STAP: Persoonlijke ontwikkeling en leadership

Verbeter je leiderschapskills. Leer om te gaan met verschillende generaties, groepsdynamica, veranderingen. Ontwikkel nieuw leiderschap met deze training van dé specialist in Klantcontact: Coniche.

STAP Training: Efficient communiceren
Training
2 dagen |
€ 825

STAP Training: Efficient communiceren

Verbeter je communicatieskills. Leer om te gaan met weerstand en om jezelf weerbaarder op te stellen met deze training van dé specialist in Klantcontact: Coniche.

STAP Training: Coaching & Feedback
Training
2 dagen |
€ 825

STAP Training: Coaching & Feedback

Leer alles over feedback: hoe geef je goede feedback en hoe ontvang je deze? En nog belangrijker: wat levert het je op? Leer motiveren, stimuleren en aan te zetten tot meer en beter resultaat!

Professioneel klantcontact
Training
1 dag |
€ 499

Professioneel klantcontact

Breng je klantcontact op orde met de training 'Professioneel Klantcontact' van dé specialist in Klantcontact: Coniche. De training is geschikt voor iedereen die telefonisch klantcontact heeft. Dit kan zijn in een klantenservice of callcenter omgeving maar ook voor medewerkers die face-to-face klantcontact hebben zoals aan een balie, in een winkel of aan de deur. De training is zowel voor nieuwe als voor de meer ervaren medewerkers geschikt.

Omgaan met weerstand & weerbaarheid
Training
1 dag |
€ 499

Omgaan met weerstand & weerbaarheid

Leer om te gaan met weerstand in klantcontact en jezelf weerbaarder op te stellen met de training 'Omgaan met weerstand & weerbaarheid' van dé specialist in Klantcontact: Coniche. De training is geschikt voor iedereen die telefonisch klantcontact heeft. Denk hierbij aan een klantenservice of callcenter omgeving. Ook voor medewerkers die face-to-face klantcontact hebben zoals aan een balie, in een winkel of aan de deur is deze training geschikt.

Coachingsvaardigheden
Training
1 dag |
€ 499

Coachingsvaardigheden

Leer met deze training 'coachingsvaardigheden' van Coniche motiveren, stimuleren en aan te zetten tot meer en beter resultaat van medewerkers in alle doelgroepen.

Webcare (basis)
Training
1 dag |
€ 499

Webcare (basis)

We leven in een tijdperk waarbij iedereen te pas en te onpas online zijn mening geeft. Consumenten zijn mondiger, goed voorbereid, hebben nog hogere verwachtingen en het moet allemaal snel en doeltreffend. Maar hoe kan je aan al deze verwachtingen voldoen? Hoe voer je efficiënt een online gesprek met je klanten? Welke vaardigheden zijn van belang? Deze en andere vragen behandelen we in de webcare training.

COPC Light
Korte opleiding
2 dagen |
€ 1199

COPC Light

Verdiep je met deze training van Coniche in het besturingsmodel COPC en leer dit te gebruiken in de praktijk met je eigen KPI's.

Feedback geven en ontvangen
Training
1 dag |
€ 499

Feedback geven en ontvangen

Leer alles over feedback in de training feedback geven: hoe geef je goede feedback en hoe ontvang je deze? En nog belangrijker: wat levert het je op?

Teamcommunicatie
Training
1 dag |
Op aanvraag

Teamcommunicatie

Na deze training ben je je bewust van jouw toegevoegde waarde aan het team en die van je collega’s.

Commerciële adviesvaardigheden
Training
1 dag |
€ 499

Commerciële adviesvaardigheden

Leer werken vanuit een commerciële gedachte: leer signalen te zien en te vertalen naar een passend advies voor jouw klant.