Coniche Business School
Wil jij je ontwikkelen binnen klantenservice? Dan ben je bij de Coniche Business School aan het juiste adres. Hier vind je opleidingen en trainingen binnen klantcontact op verschillende niveaus. Schrijf je direct in of informeer naar company mogelijkheden.
Aanbod
Professioneel klantcontact
Breng je klantcontact op orde met de training 'Professioneel Klantcontact' van dé specialist in Klantcontact: Coniche. De training is geschikt voor iedereen die telefonisch klantcontact heeft. Dit kan zijn in een klantenservice of callcenter omgeving maar ook voor medewerkers die face-to-face klantcontact hebben zoals aan een balie, in een winkel of aan de deur. De training is zowel voor nieuwe als voor de meer ervaren medewerkers geschikt.
Omgaan met weerstand & weerbaarheid
Leer om te gaan met weerstand in klantcontact en jezelf weerbaarder op te stellen met de training 'Omgaan met weerstand & weerbaarheid' van dé specialist in Klantcontact: Coniche. De training is geschikt voor iedereen die telefonisch klantcontact heeft. Denk hierbij aan een klantenservice of callcenter omgeving. Ook voor medewerkers die face-to-face klantcontact hebben zoals aan een balie, in een winkel of aan de deur is deze training geschikt.
Coachingsvaardigheden
Leer met deze training 'coachingsvaardigheden' van Coniche motiveren, stimuleren en aan te zetten tot meer en beter resultaat van medewerkers in alle doelgroepen.
Feedback geven en ontvangen
Leer alles over feedback in de training feedback geven: hoe geef je goede feedback en hoe ontvang je deze? En nog belangrijker: wat levert het je op?
Persoonlijk leiderschap
Weet wat persoonlijk leiderschap is, ken de eigenschappen van goed leiderschap en krijg inzicht in je eigen kwaliteiten, valkuilen, uitdagingen en allergieën.
Didactiek
Een training didactiek van Coniche staat in het teken van training geven en leren om anderen te begeleiden tijdens hun leerproces. En natuurlijk een ander te leren ondersteunen in het vinden én oefenen van de juiste vaardigheden om in de praktijk te kunnen toepassen.
Train-de-Trainer
Geef je regelmatig training, maar heb je meer hulp nodig bij het opzetten van een structureel programma? Krijg je uit de organisatie vaak een trainingsvraag die nog niet helemaal duidelijk is? Deze training van Coniche helpt je structuur aan te brengen en de vraag uit de organisatie te vertalen naar een goed trainingsprogramma met optimaal leerresultaat!
Commerciële adviesvaardigheden
Leer werken vanuit een commerciële gedachte: leer signalen te zien en te vertalen naar een passend advies voor jouw klant.
Webcare (basis)
We leven in een tijdperk waarbij iedereen te pas en te onpas online zijn mening geeft. Consumenten zijn mondiger, goed voorbereid, hebben nog hogere verwachtingen en het moet allemaal snel en doeltreffend. Maar hoe kan je aan al deze verwachtingen voldoen? Hoe voer je efficiënt een online gesprek met je klanten? Welke vaardigheden zijn van belang? Deze en andere vragen behandelen we in de webcare training.
Teamcommunicatie
Na deze training ben je je bewust van jouw toegevoegde waarde aan het team en die van je collega’s.
Klanttypologieën
Leer de diverse klanttypologieën te onderscheiden om zo leiding te houden in je gesprekken.
Gespreksstructuur (DANCE)
Leer gebruik te maken van de juiste gespreksstructuur om zo aan te sluiten bij de beleving van de klant en de klantverwachting waar te maken.