Continu verbeteren

1 dag
Op aanvraag
4-12
Incompany of De Poort 42, Houten

Werken met KPI's: wat is je eigen rol en welke zaken kun je beïnvloeden?


Inhoud

Deze training staat in het teken van leren en continu verbeteren, waarbij vooral je eigen performance en rol centraal staan. Door middel van bestaande cases ben je in staat dit ook direct in de praktijk toe te passen.

Locatie & Kosten

De training kan incompany worden gegeven of bij ons in Houten, in ‘Het Oude Stadhuys’, De Poort 42. De aangegeven studiebelastingsuren en het programma vormen een advies en kunnen op basis van een intake worden aangepast naar behoefte. Voor de kosten van deze training kun je het beste contact met ons opnemen zodat we de mogelijkheden kunnen bespreken.

Programma

Bij aanvang van de training inventariseert de trainer welke persoonlijke leerdoelen er per deelnemer zijn, zodat hier tijdens de training op kan worden ingespeeld. Uiteraard is dit een voorbeeldprogramma en kunnen de onderwerpen naar wens en behoefte worden aangepast.

Dagdeel 1
Persoonlijke leerdoelen
Welke KPI’s zijn er en waarvoor gebruik je de verschillende KPI’s?
Welke cijfers wil je meten en waarom?
Hoe meet je harde en zachte KPI’s?
De fases van een contactcenter en de bijbehorende KPI’s
Aan welke knoppen moet je draaien om de top drie doelstellingen van je organisatie te bereiken?
Het CREON model helpt
Hoe bereik je het beoogde resultaat?
Hoe hou je je resultaat vast?
 
Dagdeel 2
Case 1: De praktijk, op basis van je eigen situatie
Hoe betrek je je medewerkers en creëer je ownership?
Managen en aansturen van KPI’s
Case 2: Je eigen plan van aanpak om KPI’s in de juiste stappen te implementeren
Case 3: Hoe krijg je de ‘hogere’ handen op elkaar om je doelen te bereiken? Kosten en opbrengsten.
Feedback, tips & tricks

Erkenning

Alle bedrijfstrainingen van Coniche Business School zijn erkend door Cedeo en scoren meer dan 95% tevreden tot zeer tevreden klanten.

Op basis van klanttevredenheidsonderzoek onder gebruikers voorziet Cedeo in de behoefte aan inventarisatie en kwaliteitswaarborging bij de inkopers van opleidingen en andere HR-diensten. Cedeo is hét kenniscentrum op het gebied van HR-trends, onderzoekmethoden, auditing en kwaliteitsverbetering. De Cedeo-erkenning is hét keurmerk voor de hele Nederlandse HR-sector.

Neem contact op