Coniche is met meer dan 30 jaar ervaring dé opleider op het gebied van klantcontact. Onze visie is om Nederland klantgedreven te maken: met onze praktijkgerichte e-learnings, trainingen, masterclasses en erkende opleidingen zetten we hiermee een stap richting klantgedreven Nederland. Met een compleet aanbod op verschillende niveaus helpen wij in de ontwikkeling en groei van huidige en toekomstige professionals in customer service.
Coniche verzorgt zowel open inschrijving als incompany trajecten met thema’s zoals communicatie, klantgerichtheid, klantcontact, weerstand, feedback, coaching, leiderschap en customer experience. Heb je vragen of behoefte aan advies? Neem gerust contact op!
Aanbod
Persoonlijk leiderschap
Weet wat persoonlijk leiderschap is, ken de eigenschappen van goed leiderschap en krijg inzicht in je eigen kwaliteiten, valkuilen, uitdagingen en allergieën.
Individuele coaching
Heb je een training gevolgd en wil je hierop verdiepen? Of heb je behoefte aan sparren met een Trainer van Coniche op diverse onderwerpen? Met deze individuele coaching is er alle ruimte en tijd voor jouw leerbehoefte.
Leiderschapstraject Sturen op Afstand (SOA)
Inspirerend Leiderschap is hét middel voor het creëren van intrinsieke motivatie, een gevoel van autonomie en energie bij elke medewerker in een team.
Leiderschapsstijlen en problemen oplossen
Leiderschapsstijlen in de praktijk. Welke stijl past bij jou? Hoe ben je een authentiek leider en haal je het beste resultaat uit je team?
Timemanagement
Ontdek je sterktes en zwaktes in de training timemanagement van Coniche en leer prioriteiten te stellen op basis van de juiste afwegingen.