Coniche is met meer dan 30 jaar ervaring dé opleider op het gebied van klantcontact. Onze visie is om Nederland klantgedreven te maken: met onze praktijkgerichte e-learnings, trainingen, masterclasses en erkende opleidingen zetten we hiermee een stap richting klantgedreven Nederland. Met een compleet aanbod op verschillende niveaus helpen wij in de ontwikkeling en groei van huidige en toekomstige professionals in customer service.

Coniche verzorgt zowel open inschrijving als incompany trajecten met thema’s zoals communicatie, klantgerichtheid, klantcontact, weerstand, feedback, coaching, leiderschap en customer experience. Heb je vragen of behoefte aan advies? Neem gerust contact op!

Aanbod

Persoonlijk leiderschap
Training
1 dag |
€ 699

Persoonlijk leiderschap

Weet wat persoonlijk leiderschap is, ken de eigenschappen van goed leiderschap en krijg inzicht in je eigen kwaliteiten, valkuilen, uitdagingen en allergieën.

Individuele coaching
Coaching
4 uur |
€ 499

Individuele coaching

Heb je een training gevolgd en wil je hierop verdiepen? Of heb je behoefte aan sparren met een Trainer van Coniche op diverse onderwerpen? Met deze individuele coaching is er alle ruimte en tijd voor jouw leerbehoefte.

Executive MBA
MBA
2 jaar |
€ 38190

Executive MBA

Na afronding van de Executive MBA ben je in staat om vandaag en morgen de visie, missie en strategie van een organisatie te vertalen naar een passend customer management beleid.

Masterclass Leadership op MBA-niveau
MBA
4 dagen |
€ 3499

Masterclass Leadership op MBA-niveau

Tijdens het 4-daagse Masterclass Leadership programma op MBA-niveau combineren we de ‘harde structuur’ - kant van organisaties met de ‘zachte cultuur’ - kant van de mensen die er werken. Voor iedereen die meer inzicht wil krijgen in zijn of haar handelen en denkpatronen. Voor wie de theoretische bagage wil vergroten maar ook de vertaling zoekt naar de dagelijkse praktijk.

Leiderschapstraject Sturen op Afstand (SOA)
Korte opleiding
8 weken |
€ 1999

Leiderschapstraject Sturen op Afstand (SOA)

Inspirerend Leiderschap is hét middel voor het creëren van intrinsieke motivatie, een gevoel van autonomie en energie bij elke medewerker in een team.

Executive MBA module Leadership
MBA
7 dagen |
€ 5600

Executive MBA module Leadership

Leer hoe je op inspirerende wijze moderne leiderschapsinzichten toepast in je organisatie en de organisatie rijker en weerbaarder kan maken in de sterk veranderende businessomgeving.

Executive MBA module Strategisch Innoveren
MBA
7 dagen |
€ 5600

Executive MBA module Strategisch Innoveren

Wil je nieuwe klantwaarde creëren voor je organisatie? En dat op geheel andere wijze dan je gewend bent? Wil je weten hoe je een vernieuwer wordt, aangejaagd door de nieuwste, technologische, ontwikkelingen op de markt? Leer in te spelen op de kansen die zich binnen je branche voordoen tijdens de MBA module Strategisch Innoveren. Zodat ook jouw organisatie morgen nog steeds meetelt.

Leiderschapsstijlen en problemen oplossen
Training
2 dagen |
Op aanvraag

Leiderschapsstijlen en problemen oplossen

Leiderschapsstijlen in de praktijk. Welke stijl past bij jou? Hoe ben je een authentiek leider en haal je het beste resultaat uit je team?

Timemanagement
Training
1 dag |
€ 699

Timemanagement

Ontdek je sterktes en zwaktes in de training timemanagement van Coniche en leer prioriteiten te stellen op basis van de juiste afwegingen.

Executive MBA module HR
MBA
7 dagen |
€ 5600

Executive MBA module HR

Klantgedrag verandert met de dag, maar klanten zijn ook mensen en mensen zijn medewerkers. De uitdaging bij HR is hoe deze veranderende wereld te gebruiken in de interne bedrijfsvoering.

Executive MBA module Finance
MBA
7 dagen |
€ 5600

Executive MBA module Finance

Customer management afdelingen zijn vaak de grootste interne kostenpost (OPEX) binnen een organisatie en hebben daarmee vele ogen die meekijken. Dit vereist inzicht en beleid op dit belangrijke onderdeel.

Executive MBA module Quality Management
MBA
7 dagen |
€ 5600

Executive MBA module Quality Management

In de module Quality Management gaat het om het verkrijgen van kennis en inzicht in de verschillende kwaliteitsmodellen en in de mogelijkheden die ze aan organisaties bieden om integraal Customer Management te realiseren.