Coniche is met meer dan 30 jaar ervaring dé opleider op het gebied van klantcontact. Onze visie is om Nederland klantgedreven te maken: met onze praktijkgerichte e-learnings, trainingen, masterclasses en erkende opleidingen zetten we hiermee een stap richting klantgedreven Nederland. Met een compleet aanbod op verschillende niveaus helpen wij in de ontwikkeling en groei van huidige en toekomstige professionals in customer service.

Coniche verzorgt zowel open inschrijving als incompany trajecten met thema’s zoals communicatie, klantgerichtheid, klantcontact, weerstand, feedback, coaching, leiderschap en customer experience. Heb je vragen of behoefte aan advies? Neem gerust contact op!

Aanbod

Post-hbo CM Contact Center Management
HBO
8 maanden |
€ 7999

Post-hbo CM Contact Center Management

Optimaliseer de toegankelijkheid en kwaliteit van klantcontact. Gericht op het management in contact centers, dus als je teamleider, supervisor of manager bent dan is dit jouw opleiding.

Post-hbo CXM Customer Experience Management (CX)
HBO
8 maanden |
€ 7999

Post-hbo CXM Customer Experience Management (CX)

De opleiding voor professionals die zelf concreet vorm willen geven aan de succesvolle implementatie van Customer Experience Management (CXM) en die meer kennis en ervaring op willen doen!

Studenten waarderen de module Customer Experience Management (CXM) met gemiddeld een 8,9!

Professioneel klantcontact
Training
1 dag |
€ 699

Professioneel klantcontact

Breng je klantcontact op orde met de training 'Professioneel Klantcontact' van dé specialist in Klantcontact: Coniche. De training is geschikt voor iedereen die telefonisch klantcontact heeft. Dit kan zijn in een klantenservice of callcenter omgeving maar ook voor medewerkers die face-to-face klantcontact hebben zoals aan een balie, in een winkel of aan de deur. De training is zowel voor nieuwe als voor de meer ervaren medewerkers geschikt.

Module CXM | Customer Experience Management (CX)
HBO
8 dagen |
€ 3999

Module CXM | Customer Experience Management (CX)

De praktijkgerichte opleiding voor professionals die meer kennis en ervaring willen opdoen op het gebied van Customer Experience Management (CXM).

Module CXM/CM | Quality Management
HBO
4 dagen |
€ 2799

Module CXM/CM | Quality Management

In vier dagen passeren alle in’s en out’s over quality management de revue. Je leert met behulp van praktische cases aan welke knoppen je kunt draaien om de juiste resultaten te kunnen bereiken.

Module CXM/CM | Finance
HBO
4 dagen |
€ 2799

Module CXM/CM | Finance

Leer in 4 dagen alle belangrijke financiële begrippen kennen, die van belang zijn voor het indienen van budget- of projectaanvragen.

Masterclass: Customer Experience & Klantcontact
Masterclass
2,5 uur |
€ 499

Masterclass: Customer Experience & Klantcontact

Customer Experience & Klantcontact: in een online sessie van 2,5 uur praktische inzichten en inspiratie hoe je een goede klantervaring kunt realiseren binnen soms complexe organisaties.

Masterclass: Rendement uit klantcontact
Masterclass
2 uur |
€ 499

Masterclass: Rendement uit klantcontact

Rendement uit klantcontact: kosten besparen en gelijktijdig klantervaring verbeteren, het kan echt! Voor iedereen die in een twee uur durende online sessie geïnspireerd wil worden op het vakgebied klantcontact.

Customer Experience (CX) voor iedereen
MBO
12 weken |
€ 2999

Customer Experience (CX) voor iedereen

Belevingsgericht werken is het begrijpen van de customer experience van jouw klanten! Keuzedeel mbo met erkend certificaat op mbo 4-niveau!

Gastvrijheid & eigenaarschap
Training
1 dag |
Op aanvraag

Gastvrijheid & eigenaarschap

Verdiep je in het belang van gastvrijheid en eigenaarschap in klantcontact.