Onze Opleidingen & Trainingen in samenwerking met Lirin

Coniche en Lirin werken nauw samen aan organisatieontwikkeling, met ieder een eigen specialisme. Waar Coniche zich als vakspecialist richt op het optimaliseren van klantcontact, richt Lirin als opleidingspartner zich op de ontwikkeling van medewerkers en teams. Door deze complementaire aanpak versterken we elkaar en kunnen we organisaties beter ondersteunen bij groei en duurzame verandering.

Wil jij je ontwikkelen binnen klantenservice? Dan ben je bij ons aan het juiste adres. Hier vind je opleidingen en trainingen binnen klantcontact op verschillende niveaus. Schrijf je direct in of informeer naar mogelijkheden voor incompany.

Aanbod

Post-hbo CM Contact Center Management
HBO
8 maanden |
€ 8250

Post-hbo CM Contact Center Management

Optimaliseer de toegankelijkheid en kwaliteit van klantcontact. Gericht op het management in contact centers, dus als je teamleider, supervisor of manager bent dan is dit jouw opleiding.

Post-hbo CXM Customer Experience Management (CX)
HBO
8 maanden |
8.250,-

Post-hbo CXM Customer Experience Management (CX)

De opleiding voor professionals die zelf concreet vorm willen geven aan de succesvolle implementatie van Customer Experience Management (CXM) en die meer kennis en ervaring op willen doen!

Studenten waarderen de module Customer Experience Management (CXM) met gemiddeld een 8,9!

Training: Professioneel klantcontact
Training
1 dag |
Op aanvraag

Training: Professioneel klantcontact

Breng je klantcontact op orde met de training 'Professioneel Klantcontact' van dé specialist in Klantcontact: Coniche. De training is geschikt voor iedereen die telefonisch klantcontact heeft. Dit kan zijn in een klantenservice of callcenter omgeving maar ook voor medewerkers die face-to-face klantcontact hebben zoals aan een balie, in een winkel of aan de deur. De training is zowel voor nieuwe als voor de meer ervaren medewerkers geschikt.

Module CXM | Customer Experience Management (CX) (Post HBO)
HBO
8 dagen |
€ 3.999

Module CXM | Customer Experience Management (CX) (Post HBO)

De praktijkgerichte opleiding voor professionals die meer kennis en ervaring willen opdoen op het gebied van Customer Experience Management (CXM).

Module CXM/CM | Quality Management (Post HBO)
HBO
4 dagen |
€ 2799

Module CXM/CM | Quality Management (Post HBO)

In vier dagen passeren alle in’s en out’s over quality management de revue. Je leert met behulp van praktische cases aan welke knoppen je kunt draaien om de juiste resultaten te kunnen bereiken.

Module CXM/CM | Finance (Post HBO)
HBO
4 dagen |
€ 2799

Module CXM/CM | Finance (Post HBO)

Leer in 4 dagen alle belangrijke financiële begrippen kennen, die van belang zijn voor het indienen van budget- of projectaanvragen.