Binnen de Coniche Business School kun je kiezen uit een diversiteit aan mogelijkheden. Zo hebben we een Executive MBA, Post HBO Registeropleidingen en MBO opleidingen, maar ook korte opleidingen, trainingen en webinars. Heb je meer de behoefte om je eigen programma samen te stellen? Ook dat is mogelijk. Je kunt namelijk kiezen uit losse modules.

Een leven lang ontwikkelen begint hier!

Aanbod

Post-hbo CM Contact Center Management
HBO
8 maanden |
€ 7999

Post-hbo CM Contact Center Management

Optimaliseer de toegankelijkheid en kwaliteit van klantcontact. Gericht op het management in contact centers, dus als je teamleider, supervisor of manager bent dan is dit jouw opleiding.

Post-hbo CXM Customer Experience Management (CX)
HBO
8 maanden |
€ 7999

Post-hbo CXM Customer Experience Management (CX)

De opleiding voor professionals die zelf concreet vorm willen geven aan de succesvolle implementatie van Customer Experience Management (CXM) en die meer kennis en ervaring op willen doen!

Studenten waarderen de module Customer Experience Management (CXM) met gemiddeld een 8,9!

Professioneel klantcontact
Training
1 dag |
€ 699

Professioneel klantcontact

Breng je klantcontact op orde met de training 'Professioneel Klantcontact' van dé specialist in Klantcontact: Coniche. De training is geschikt voor iedereen die telefonisch klantcontact heeft. Dit kan zijn in een klantenservice of callcenter omgeving maar ook voor medewerkers die face-to-face klantcontact hebben zoals aan een balie, in een winkel of aan de deur. De training is zowel voor nieuwe als voor de meer ervaren medewerkers geschikt.

Executive MBA
MBA
2 jaar |
€ 38190

Executive MBA

Na afronding van de Executive MBA ben je in staat om vandaag en morgen de visie, missie en strategie van een organisatie te vertalen naar een passend customer management beleid.

Module CXM | Customer Experience Management (CX)
HBO
8 dagen |
€ 3999

Module CXM | Customer Experience Management (CX)

De praktijkgerichte opleiding voor professionals die meer kennis en ervaring willen opdoen op het gebied van Customer Experience Management (CXM).

Module CXM/CM | Quality Management
HBO
4 dagen |
€ 2799

Module CXM/CM | Quality Management

In vier dagen passeren alle in’s en out’s over quality management de revue. Je leert met behulp van praktische cases aan welke knoppen je kunt draaien om de juiste resultaten te kunnen bereiken.

Module CXM/CM | Finance
HBO
4 dagen |
€ 2799

Module CXM/CM | Finance

Leer in 4 dagen alle belangrijke financiële begrippen kennen, die van belang zijn voor het indienen van budget- of projectaanvragen.

Masterclass: Customer Experience & Klantcontact
Masterclass
2,5 uur |
€ 499

Masterclass: Customer Experience & Klantcontact

Customer Experience & Klantcontact: in een online sessie van 2,5 uur praktische inzichten en inspiratie hoe je een goede klantervaring kunt realiseren binnen soms complexe organisaties.

Masterclass: Rendement uit klantcontact
Masterclass
2 uur |
€ 499

Masterclass: Rendement uit klantcontact

Rendement uit klantcontact: kosten besparen en gelijktijdig klantervaring verbeteren, het kan echt! Voor iedereen die in een twee uur durende online sessie geïnspireerd wil worden op het vakgebied klantcontact.

Customer Experience (CX) voor iedereen
MBO
12 weken |
€ 2999

Customer Experience (CX) voor iedereen

Belevingsgericht werken is het begrijpen van de customer experience van jouw klanten! Keuzedeel mbo met erkend certificaat op mbo 4-niveau!

E-learning: Belevingsgericht werken (CX)
E-learning
2-4 uur |
€ 60

E-learning: Belevingsgericht werken (CX)

Op zoek naar een eenvoudige en toegankelijke manier om zelf een beleving voor je klant te creëren met leergarantie? Deze e-learning module bevat de basistheorie van belevingsgericht werken. Kan zowel als opfrissing of onderdeel van een instroomtraining voor nieuwe medewerkers worden gebruikt.

Executive MBA module Strategisch Innoveren
MBA
7 dagen |
€ 5600

Executive MBA module Strategisch Innoveren

Wil je nieuwe klantwaarde creëren voor je organisatie? En dat op geheel andere wijze dan je gewend bent? Wil je weten hoe je een vernieuwer wordt, aangejaagd door de nieuwste, technologische, ontwikkelingen op de markt? Leer in te spelen op de kansen die zich binnen je branche voordoen tijdens de MBA module Strategisch Innoveren. Zodat ook jouw organisatie morgen nog steeds meetelt.