Binnen de Coniche Business School kun je kiezen uit een diversiteit aan mogelijkheden. Zo hebben we een Executive MBA, Post HBO Registeropleidingen en MBO opleidingen, maar ook korte opleidingen, trainingen en webinars. Heb je meer de behoefte om je eigen programma samen te stellen? Ook dat is mogelijk. Je kunt namelijk kiezen uit losse modules.
Een leven lang ontwikkelen begint hier!
Aanbod
Coachingsvaardigheden
Leer met deze training 'coachingsvaardigheden' van Coniche motiveren, stimuleren en aan te zetten tot meer en beter resultaat van medewerkers in alle doelgroepen.
Feedback geven en ontvangen
Leer alles over feedback in de training feedback geven: hoe geef je goede feedback en hoe ontvang je deze? En nog belangrijker: wat levert het je op?
Didactiek
Een training didactiek van Coniche staat in het teken van training geven en leren om anderen te begeleiden tijdens hun leerproces. En natuurlijk een ander te leren ondersteunen in het vinden én oefenen van de juiste vaardigheden om in de praktijk te kunnen toepassen.
Individuele coaching
Heb je een training gevolgd en wil je hierop verdiepen? Of heb je behoefte aan sparren met een Trainer van Coniche op diverse onderwerpen? Met deze individuele coaching is er alle ruimte en tijd voor jouw leerbehoefte.
Operationeel Contact Center Management OCCM
De beste manier om in korte tijd alle facetten van het klantcontact vak te (her)ontdekken en de samenhang te begrijpen.
STAP Training: Efficient communiceren
Verbeter je communicatieskills. Leer om te gaan met weerstand en om jezelf weerbaarder op te stellen met deze training van dé specialist in Klantcontact: Coniche.
STAP Training: Coaching & Feedback
Leer alles over feedback: hoe geef je goede feedback en hoe ontvang je deze? En nog belangrijker: wat levert het je op? Leer motiveren, stimuleren en aan te zetten tot meer en beter resultaat!
STAP: Persoonlijke ontwikkeling en leadership
Verbeter je leiderschapskills. Leer om te gaan met groepsdynamica en veranderingen. Ontwikkel nieuw leiderschap met deze verkorte training van dé specialist in Klantcontact: Coniche.
E-learning: klantcontact communicatie
Ben je op zoek naar handvatten om op een eenvoudige manier te leren goed en professioneel te kunnen communiceren met je klanten om zo een optimale service te kunnen bieden? Coniche heeft de Online Klantcontact Academy ontwikkeld waarmee je je door middel van e-learnings een jaar lang kunt bekwamen in het vak klantcontact.
Executive MBA
Na afronding van de Executive MBA ben je in staat om vandaag en morgen de visie, missie en strategie van een organisatie te vertalen naar een passend customer management beleid.
Train-de-Trainer
Geef je regelmatig training, maar heb je meer hulp nodig bij het opzetten van een structureel programma? Krijg je uit de organisatie vaak een trainingsvraag die nog niet helemaal duidelijk is? Deze training van Coniche helpt je structuur aan te brengen en de vraag uit de organisatie te vertalen naar een goed trainingsprogramma met optimaal leerresultaat!
Commerciële adviesvaardigheden
Leer werken vanuit een commerciële gedachte: leer signalen te zien en te vertalen naar een passend advies voor jouw klant.