Coniche Business School

Wil jij je ontwikkelen binnen klantenservice? Dan ben je bij de Coniche Business School aan het juiste adres. Hier vind je opleidingen en trainingen binnen klantcontact op verschillende niveaus. Schrijf je direct in of informeer naar company mogelijkheden.

Aanbod

Train-de-Trainer
Training
2 dagen |
Op aanvraag

Train-de-Trainer

Geef je regelmatig training, maar heb je meer hulp nodig bij het opzetten van een structureel programma? Krijg je uit de organisatie vaak een trainingsvraag die nog niet helemaal duidelijk is? Deze training van Coniche helpt je structuur aan te brengen en de vraag uit de organisatie te vertalen naar een goed trainingsprogramma met optimaal leerresultaat!

Commerciële adviesvaardigheden
Training
1 dag |
€ 699

Commerciële adviesvaardigheden

Leer werken vanuit een commerciële gedachte: leer signalen te zien en te vertalen naar een passend advies voor jouw klant.

Webcare (basis)
Training
1 dag |
€ 699

Webcare (basis)

We leven in een tijdperk waarbij iedereen te pas en te onpas online zijn mening geeft. Consumenten zijn mondiger, goed voorbereid, hebben nog hogere verwachtingen en het moet allemaal snel en doeltreffend. Maar hoe kan je aan al deze verwachtingen voldoen? Hoe voer je efficiënt een online gesprek met je klanten? Welke vaardigheden zijn van belang? Deze en andere vragen behandelen we in de webcare training.

Module CM | Customer Contact Management
HBO
8 dagen |
€ 3.999

Module CM | Customer Contact Management

Optimaliseer de toegankelijkheid en kwaliteit van klantcontact. Gericht op het management in contact centers, dus als je teamleider, supervisor of manager bent dan is dit jouw opleiding.

Module CXM | Customer Experience Management (CX)
HBO
8 dagen |
€ 3.999

Module CXM | Customer Experience Management (CX)

De praktijkgerichte opleiding voor professionals die meer kennis en ervaring willen opdoen op het gebied van Customer Experience Management (CXM).

Module CXM/CM | Quality Management
HBO
4 dagen |
€ 2799

Module CXM/CM | Quality Management

In vier dagen passeren alle in’s en out’s over quality management de revue. Je leert met behulp van praktische cases aan welke knoppen je kunt draaien om de juiste resultaten te kunnen bereiken.

Module CXM/CM | Finance
HBO
4 dagen |
€ 2799

Module CXM/CM | Finance

Leer in 4 dagen alle belangrijke financiële begrippen kennen, die van belang zijn voor het indienen van budget- of projectaanvragen.

Online Game Teamontwikkeling
Coaching
1 uur |
€ 1000

Online Game Teamontwikkeling

Ga met jouw team de uitdaging aan en ontrafel het geheim… verbind, werk samen, maak plezier en leer van elkaar!

Masterclass: Customer Experience & Klantcontact
Masterclass
2,5 uur |
€ 499

Masterclass: Customer Experience & Klantcontact

Customer Experience & Klantcontact: in een online sessie van 2,5 uur praktische inzichten en inspiratie hoe je een goede klantervaring kunt realiseren binnen soms complexe organisaties.

Masterclass: Rendement uit klantcontact
Masterclass
2 uur |
€ 499

Masterclass: Rendement uit klantcontact

Rendement uit klantcontact: kosten besparen en gelijktijdig klantervaring verbeteren, het kan echt! Voor iedereen die in een twee uur durende online sessie geïnspireerd wil worden op het vakgebied klantcontact.

Teamcommunicatie
Training
1 dag |
Op aanvraag

Teamcommunicatie

Na deze training ben je je bewust van jouw toegevoegde waarde aan het team en die van je collega’s.

E-learning: Theorie KSF Branchecertificaat A
E-learning
4-8 uur |
€ 90

E-learning: Theorie KSF Branchecertificaat A

Met het branchecertificaat garanderen de KSF (Klantenservice Federatie) en de deelnemende organisaties het basisniveau van medewerkers die direct klantcontact hebben. Klanten ervaren tenminste een basisniveau aan klantvriendelijkheid, deskundigheid en oplossingsgerichtheid bij ieder contact dat ze hebben met een KSF-gecertificeerde medewerker. Deze e-learning betreft de theoretische kennis die nodig is om voor het theorie-examen van de KSF te slagen.