Coniche Business School
Wil jij je ontwikkelen binnen klantenservice? Dan ben je bij de Coniche Business School aan het juiste adres. Hier vind je opleidingen en trainingen binnen klantcontact op verschillende niveaus. Schrijf je direct in of informeer naar company mogelijkheden.
Aanbod
Post-hbo CM Contact Center Management
Optimaliseer de toegankelijkheid en kwaliteit van klantcontact. Gericht op het management in contact centers, dus als je teamleider, supervisor of manager bent dan is dit jouw opleiding.
Post-hbo CXM Customer Experience Management (CX)
De opleiding voor professionals die zelf concreet vorm willen geven aan de succesvolle implementatie van Customer Experience Management (CXM) en die meer kennis en ervaring op willen doen!
Studenten waarderen de module Customer Experience Management (CXM) met gemiddeld een 8,9!
Persoonlijk leiderschap
Weet wat persoonlijk leiderschap is, ken de eigenschappen van goed leiderschap en krijg inzicht in je eigen kwaliteiten, valkuilen, uitdagingen en allergieën.
Operationeel Contact Center Management OCCM
De beste manier om in korte tijd alle facetten van het klantcontact vak te (her)ontdekken en de samenhang te begrijpen.
Module CXM/CM | Quality Management
In vier dagen passeren alle in’s en out’s over quality management de revue. Je leert met behulp van praktische cases aan welke knoppen je kunt draaien om de juiste resultaten te kunnen bereiken.
Module CXM/CM | Finance
Leer in 4 dagen alle belangrijke financiële begrippen kennen, die van belang zijn voor het indienen van budget- of projectaanvragen.
Masterclass: Rendement uit klantcontact
Rendement uit klantcontact: kosten besparen en gelijktijdig klantervaring verbeteren, het kan echt! Voor iedereen die in een twee uur durende online sessie geïnspireerd wil worden op het vakgebied klantcontact.
Leiderschapstraject Sturen op Afstand (SOA)
Inspirerend Leiderschap is hét middel voor het creëren van intrinsieke motivatie, een gevoel van autonomie en energie bij elke medewerker in een team.
Continu verbeteren
Werken met KPI's: wat is je eigen rol en welke zaken kun je beïnvloeden?