Onze Opleidingen & Trainingen
Wil jij je ontwikkelen binnen klantenservice? Dan ben je bij Coniche aan het juiste adres. Hier vind je opleidingen en trainingen binnen klantcontact op verschillende niveaus. Schrijf je direct in of informeer naar mogelijkheden voor “in company”. Wil je weten hoe wij ons onderscheiden? Lees dan verder over Opleidingen & Trainingen Klantenservice.
Aanbod
Post-hbo CM Contact Center Management
Optimaliseer de toegankelijkheid en kwaliteit van klantcontact. Gericht op het management in contact centers, dus als je teamleider, supervisor of manager bent dan is dit jouw opleiding.
Post-hbo CXM Customer Experience Management (CX)
De opleiding voor professionals die zelf concreet vorm willen geven aan de succesvolle implementatie van Customer Experience Management (CXM) en die meer kennis en ervaring op willen doen!
Studenten waarderen de module Customer Experience Management (CXM) met gemiddeld een 8,9!
Post-hbo WFM Workforce Management
De opleiding workforce management biedt volledig inzicht in hoe je concreet, door met andere afdelingen samen te werken, tot een toekomstzekere WFM-strategie kunt komen. Vergroot je kennis, vaardigheden en bouw je netwerk uit!
Training: Persoonlijk leiderschap
Weet wat persoonlijk leiderschap is, ken de eigenschappen van goed leiderschap en krijg inzicht in je eigen kwaliteiten, valkuilen, uitdagingen en allergieën.
Training: Operationeel Contact Center Management OCCM
De beste manier om in korte tijd alle facetten van het klantcontact vak te (her)ontdekken en de samenhang te begrijpen.
Module CXM/CM | Quality Management (Post HBO)
In vier dagen passeren alle in’s en out’s over quality management de revue. Je leert met behulp van praktische cases aan welke knoppen je kunt draaien om de juiste resultaten te kunnen bereiken.
Module CXM/CM | Finance (Post HBO)
Leer in 4 dagen alle belangrijke financiële begrippen kennen, die van belang zijn voor het indienen van budget- of projectaanvragen.