Coniche is met meer dan 30 jaar ervaring dé opleider op het gebied van klantcontact. Onze visie is om Nederland klantgedreven te maken: met onze praktijkgerichte e-learnings, trainingen, masterclasses en erkende opleidingen zetten we hiermee een stap richting klantgedreven Nederland. Met een compleet aanbod op verschillende niveaus helpen wij in de ontwikkeling en groei van huidige en toekomstige professionals in customer service.

Coniche verzorgt zowel open inschrijving als incompany trajecten met thema’s zoals communicatie, klantgerichtheid, klantcontact, weerstand, feedback, coaching, leiderschap en customer experience. Heb je vragen of behoefte aan advies? Neem gerust contact op!

Aanbod

Kernkwaliteiten
Training
1 dag |
Op aanvraag

Kernkwaliteiten

Krijg inzicht in je eigen kwaliteiten en valkuilen.

Leiderschapsstijlen en problemen oplossen
Training
2 dagen |
Op aanvraag

Leiderschapsstijlen en problemen oplossen

Leiderschapsstijlen in de praktijk. Welke stijl past bij jou? Hoe ben je een authentiek leider en haal je het beste resultaat uit je team?

Omgaan met veranderingen
Training
1 dag |
Op aanvraag

Omgaan met veranderingen

Leer om op de juiste manier met veranderingen om te gaan.

Zakelijke communicatie (schriftelijk)
Training
1 dag |
Op aanvraag

Zakelijke communicatie (schriftelijk)

Leer op een klantgerichte manier en passend bij jouw organisatie, een mail schrijven of gespreksaantekeningen maken in het Nederlands of Engels.

Klantcontact specialist mbo 4
MBO
12 maanden |
Op aanvraag

Klantcontact specialist mbo 4

Dé 1-jarige middenkaderopleiding om vervolgstappen te zetten, je commerciële competenties te verbeteren en een erkend mbo 4 diploma te behalen.

Klantcontact teammanager mbo 4
MBO
12 maanden |
Op aanvraag

Klantcontact teammanager mbo 4

Voor teamleiders en supervisors die willen groeien in hun functie. Combineer leren en werken tijdens een leerzaam jaar binnen je eigen werkomgeving met een erkend mbo 4 middenkaderdiploma als beloning.

LSD (Luisteren Samenvatten Doorvragen)
Training
0,5 dag |
Op aanvraag

LSD (Luisteren Samenvatten Doorvragen)

Leer regie te houden in je gesprekken door LSD (Luisteren, Samenvatten, Doorvragen).

Commercieel Medewerker mbo 3
MBO
12 maanden |
Op aanvraag

Commercieel Medewerker mbo 3

Dé opleiding voor commercieel medewerkers binnen- of buitendienst, werkzaam bij organisaties waarbij de nadruk ligt op het behalen van commerciële doelen zoals omzet en het aantrekken, binden en boeien van nieuwe en bestaande klanten. Een 1-jarige vakopleiding met erkend mbo 3 diploma!

Retentie
Training
1 dag |
€ 699

Retentie

Denk mee met je klanten, om zo een duurzame relatie aan te gaan met de training 'Retentie' van dé specialist in Klantcontact: Coniche. De training is geschikt voor iedereen die telefonisch klantcontact heeft. Denk hierbij aan een klantenservice of callcenter omgeving. Ook geschikt voor medewerkers die face-to-face klantcontact hebben zoals aan een balie, in een winkel of aan de deur. Ga met deze training naar service plus in klantcontact!

Betrokkenheid vs invloed
Training
4 dagen |
Op aanvraag

Betrokkenheid vs invloed

Vergroot de gezamenlijke invloedsfeer.

Continu verbeteren: intervisie
Training
1 dag |
Op aanvraag

Continu verbeteren: intervisie

Leren van jezelf en van anderen!

Masterclass: Zelfroosteren & zelfbeoordelen
Masterclass
2 dagen |
€ 2500

Masterclass: Zelfroosteren & zelfbeoordelen

Je krijgt inzicht in de impact op de wijze van forecasten, roosteren en dagsturen maar je krijgt ook inzichten in het belang van communicatie, teamprocessen en cultuur. Door deze 2-daagse masterclass van de WFM Academy ben je beter in staat om te beoordelen of en zo ja welke wijze van zelfroosteren past bij jouw organisatie en via welke stappen je de implementatie daarvan kan aanpakken.