Binnen de Coniche Business School kun je kiezen uit een diversiteit aan mogelijkheden. Zo hebben we een Executive MBA, Post HBO Registeropleidingen en MBO opleidingen, maar ook korte opleidingen, trainingen en webinars. Heb je meer de behoefte om je eigen programma samen te stellen? Ook dat is mogelijk. Je kunt namelijk kiezen uit losse modules.

Een leven lang ontwikkelen begint hier!

Aanbod

E-learning: klantcontact communicatie
E-learning
12 maanden |
€ 99

E-learning: klantcontact communicatie

Ben je op zoek naar handvatten om op een eenvoudige manier te leren goed en professioneel te kunnen communiceren met je klanten om zo een optimale service te kunnen bieden? Coniche heeft de Online Klantcontact Academy ontwikkeld waarmee je je door middel van e-learnings een jaar lang kunt bekwamen in het vak klantcontact.

E-learning: Theorie KSF Branchecertificaat A
E-learning
4-8 uur |
€ 90

E-learning: Theorie KSF Branchecertificaat A

Met het branchecertificaat garanderen de KSF (Klantenservice Federatie) en de deelnemende organisaties het basisniveau van medewerkers die direct klantcontact hebben. Klanten ervaren tenminste een basisniveau aan klantvriendelijkheid, deskundigheid en oplossingsgerichtheid bij ieder contact dat ze hebben met een KSF-gecertificeerde medewerker. Deze e-learning betreft de theoretische kennis die nodig is om voor het theorie-examen van de KSF te slagen.

E-learning 3.0: Klantcontact - De basis
E-learning
2-4 uur |
€ 60

E-learning 3.0: Klantcontact – De basis

Op zoek naar een eenvoudige en toegankelijke manier om goed te kunnen communiceren met je klanten? Deze e-learning module bevat de basistheorie waarmee je werk in een klantcontactomgeving makkelijker uit te voeren is. Kan zowel als opfrissing of onderdeel van een instroomtraining voor nieuwe medewerkers worden gebruikt.

E-learning 3.0: Klantcontact - Regels en Rollen
E-learning
2-4 uur |
€ 60

E-learning 3.0: Klantcontact – Regels en Rollen

Deze e-learning module richt zich specifiek op onderwerpen als wet- en regelgeving, soorten contactcenters en functies binnen de contact center branche. Kan zowel als opfrissing of onderdeel van een instroomtraining voor nieuwe medewerkers worden gebruikt.

E-learning: Belevingsgericht werken (CX)
E-learning
2-4 uur |
€ 60

E-learning: Belevingsgericht werken (CX)

Op zoek naar een eenvoudige en toegankelijke manier om zelf een beleving voor je klant te creëren met leergarantie? Deze e-learning module bevat de basistheorie van belevingsgericht werken. Kan zowel als opfrissing of onderdeel van een instroomtraining voor nieuwe medewerkers worden gebruikt.

E-learning Nederlands
E-learning
Tot 1 jaar |
Op aanvraag

E-learning Nederlands

Deze e-learning bevat interactieve multimediale lesstof voor het vak Nederlands. Er is lesstof beschikbaar voor niveaus 1F, 2F en 3F. Middels een instaptoets wordt individueel het beginniveau gemeten waarna je lesstof ‘op maat’ aangereikt krijgt.

E-learning Engels
E-learning
Tot 1 jaar |
Op aanvraag

E-learning Engels

Deze e-learning bevat interactieve multimediale lesstof voor het vak Engels. Er is lesstof beschikbaar voor niveaus A1, A2, B1 en B2. Middels een instaptoets wordt individueel het beginniveau gemeten waarna je lesstof ‘op maat’ aangereikt krijgt.

E-learning Duits
E-learning
Tot 1 jaar |
Op aanvraag

E-learning Duits

Deze e-learning bevat interactieve multimediale lesstof voor het vak Duits. Er is lesstof beschikbaar voor niveaus A1, A2 en B1. Middels een instaptoets wordt individueel het beginniveau gemeten waarna je lesstof ‘op maat’ aangereikt krijgt.

E-learning AVG
E-learning
1 uur per module |
Op aanvraag

E-learning AVG

E-learning modules gericht op de AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming) in klantcontact waarin je kennis, praktische tips en handvatten meekrijgt.