Feedback geven en ontvangen

1 dag
€ 699
4-10
Online, incompany of het Eemklooster, Amersfoort

Leer alles over feedback in de training feedback geven: hoe geef je goede feedback en hoe ontvang je deze? En nog belangrijker: wat levert het je op?


Inhoud

Tijdens deze training leer je op een constructieve manier feedback te gebruiken in het dagelijkse werk in contact met collega’s. Daarbij spelen de volgende vragen een rol: wat doet feedback met jou? Hoe reageert de ander wanneer jij feedback geeft? In deze training leer je hoe je feedback zó kunt verwoorden dat een ander die feedback positief zal ontvangen. Dat houdt in dat je feedback leert geven vanuit ‘Ik zie, ik neem waar, ik voel’ in plaats van ‘Ik vind’.

Locatie & Kosten

De training kan online, incompany of bij ons in Amersfoort worden gegeven. De aangegeven studiebelastingsuren en het programma vormen een advies en kunnen op basis van een intake worden aangepast naar behoefte. Voor de kosten van een incompany training kun je het beste contact met ons opnemen zodat we de mogelijkheden kunnen bespreken.

Open inschrijving

Startdata voor open inschrijving 2023: 10 november 2023.

Startdata voor open inschrijving 2024: 20 februari, 19 maart, 21 mei, 24 september en 18 november 2024.

De training start om 09:00 uur en duurt tot 16:30 uur. De kosten voor de open inschrijving is € 699 per deelnemer exclusief 21% BTW.

Programma

Bij aanvang van de training inventariseert de trainer welke persoonlijke leerdoelen er per deelnemer zijn, zodat hier tijdens de training op kan worden ingespeeld. Uiteraard is dit een voorbeeldprogramma en kunnen de onderwerpen naar wens en behoefte worden aangepast.

Programma
Persoonlijke leerdoelen
Het feedbackmodel, theorie
Hoe geef en ontvang jij feedback?
Het verschil tussen: ik denk, ik vind, ik voel, ik zie
Het effect van het geven van goede feedback
Feedback is een cadeautje
Leren van feedback
Continu verbeteren door middel van feedback
Feedback in de praktijk

Erkenning

Coniche heeft 7 jaar op rij meegedaan met het jaarlijkse Cedeo klanttevredenheidsonderzoek. In deze 7 jaar kwam Coniche uit op een gemiddelde klanttevredenheidsscore van 96,3%.

Op basis van klanttevredenheidsonderzoek onder gebruikers voorziet Cedeo in de behoefte aan inventarisatie en kwaliteitswaarborging bij de inkopers van opleidingen en andere HR-diensten. Cedeo is hét kenniscentrum op het gebied van HR-trends, onderzoekmethoden, auditing en kwaliteitsverbetering. De Cedeo-erkenning is hét keurmerk voor de hele Nederlandse HR-sector.

Doelgroep

Voor iedereen die wil leren om op een constructieve manier feedback te geven en feedback te ontvangen.

Waarom Coniche

Coniche werkt met bewezen trainingsmethodieken zoals Dance®, ‘Memory Anchoring’ en HIIT, welke wij grotendeels zelf ontwikkeld hebben en die zorgen voor een inclusieve trainingsopzet voor alle deelnemers. De insteek van onze trainingen is om altijd dicht op je eigen praktijk te leren.

Hoe dan? De trainers van Coniche hebben zelf jarenlange ervaring in klantcontact operaties. We spreken de taal van zowel de leidinggevenden als de medewerkers en kennen de knelpunten. Onze ervaring bij veel verschillende opdrachtgevers helpt ons om verder te gaan dan de initiële trainingsvraag.

Neem contact op