E-learning: klantcontact communicatie

12 maanden
€ 99
Per persoon
Online

Ben je op zoek naar handvatten om op een eenvoudige manier te leren goed en professioneel te kunnen communiceren met je klanten om zo een optimale service te kunnen bieden? Coniche heeft de Online Klantcontact Academy ontwikkeld waarmee je je door middel van e-learnings een jaar lang kunt bekwamen in het vak klantcontact.


Inhoud

Coniche biedt met deze e-learning de essentiële handvatten die je nodig hebt om makkelijk(er) te communiceren. Het is eenvoudig in gebruik, persoonlijk en overal toegankelijk. Een compleet aanbod in online learnings over o.a. Luisteren-Samenvatten-Doorvragen (LSD), klantgerichtheid, gesprekstechnieken en een breed aanbod in relevante klantcontact content ter inspiratie.

Locatie & Kosten

De e-learning is uiteraard locatie onafhankelijk, dus vanuit je luie stoel, in de trein of op de bank makkelijk via je mobiel bereikbaar. Komt het even niet uit? Ga je straks weer verder!

De kosten voor de e-learning is eenmalig € 99 met een looptijd van een jaar. Dit betekent dat je na het ontvangen van je login gegevens een jaar lang onbeperkt en ongelimiteerd kan leren!

Programma

De Klantcontact Academy bestaat uit de volgende e-learnings en onderwerpen:

Klantcontact Gespreksvaardigheden Basis

  • LSD: Luisteren, Samenvatten Doorvragen
  • Gespreksstructuur
  • Leiding houden in je gesprek
  • Referentiekader
  • Klantgerichtheid

Klantcontact Gespreksvaardigheden Verdieping

  • Omgaan met klant typologieën
  • Empathie tonen
  • Omgaan met weerstand
  • Klanten binden en boeien
  • Jij als verkoper
  • Commerciële vaardigheden
  • Luisteren
  • Samenvatten
  • Doorvragen
  • Meer beleving voor de klant

Klantcontact Persoonlijke Ontwikkeling

  • Inspelen op veranderingen
  • Feedback geven en ontvangen
  • CX en klantcontact
  • Continu verbeteren
  • Persoonlijk Leiderschap
  • Groepsdynamiek (teamrollen)
  • Fit op je werk
  • Leren presenteren
  • Timemanagement

Klantcontact Gespreksvaardigheden Verbreding

  • Klantgericht schrijven
  • Webcare
  • Omgaan met klachten/klachtenmanagement
  • Klant specifiek maken (deskundigheid en inlevingsvermogen
  • Vraagbaak worden?
  • WFM; de basics

Erkenning

Coniche is met meer dan 30 jaar ervaring dé opleider op het gebied van klantcontact met zowel erkende als niet-erkende trainingen en opleidingen. Binnen de geboden e-learnings komt alle kennis en ervaring samen. Na afloop van het programma is het mogelijk om een certificaat te krijgen.

Doelgroep

Voor iedereen die zijn of haar gespreksvaardigheden wil verbeteren en zo direct wil bijdragen aan een hogere klanttevredenheid.

Resultaat

Aan het eind van het programma heb je alle handvatten voor het voeren van “het goede gesprek” met een klant.

Waarom Coniche

Coniche is marktleider op het gebied van de inrichting en verbetering van klantcontact en heeft de ambitie om Nederland klantgerichter te maken.

Neem contact op