Professioneel klantcontact

1,5 dag
Op aanvraag
4-12
Incompany of De Poort 42, Houten

Breng de basis op orde met deze training voor iedereen die klantcontact heeft! Deze training is zowel geschikt voor nieuwe medewerkers als voor meer ervaren mensen.


Inhoud

In deze training leer je vanuit een klantgerichte houding gesprekstools en -technieken gestructureerd in te zetten, zodat je deze kunt gebruiken in gesprekken met verschillende typen klanten. Ook leer je op een prettige, klantgerichte manier de leiding in gesprekken te houden. Deze training is een combinatie van klantgerichtheid, LSD, referentiekader, gespreksstructuur en klanttypologieën.

Locatie & Kosten

De training kan incompany worden gegeven of bij ons in Houten, in ‘Het Oude Stadhuys’, De Poort 42. De aangegeven studiebelastingsuren en het programma vormen een advies en kunnen op basis van een intake worden aangepast naar behoefte. Voor de kosten van deze training kun je het beste contact met ons opnemen zodat we de mogelijkheden kunnen bespreken.

Programma

Bij aanvang van de training zal de trainer inventariseren welke persoonlijke leerdoelen er per deelnemer zijn, zodat hier tijdens de training op kan worden ingespeeld. Uiteraard is dit een voorbeeldprogramma en kunnen de onderwerpen naar wens en behoefte worden aangepast.

Een globaal overzicht van de onderwerpen op deze trainingsdag:

Dagdeel: LSD & Bewust klantcontact
Persoonlijke leerdoelen
Klantgerichtheid en gesprekstools
Jouw referentiekader
Luister- en vraagtechnieken
Ordenen & Samenvatten

Dagdeel 2: Gespreksstructuur
Klantgerichtheid en gespreksstructuur
DANCE® structuur in communicatie
Effectief communiceren

Dagdeel 3: Klanttypologieën DAS-model
Diverse klanttypologieën, gedrag en verwachtingen
Wat is jouw effect op anderen en hoe beïnvloeden anderen jou?
DAS-model in de praktijk incl. direct toepasbare handvatten om de leiding in het gesprek te behouden

Erkenning

Alle bedrijfstrainingen van Coniche Business School zijn erkend door Cedeo en scoren meer dan 95% tevreden tot zeer tevreden klanten.

Op basis van klanttevredenheidsonderzoek onder gebruikers voorziet Cedeo in de behoefte aan inventarisatie en kwaliteitswaarborging bij de inkopers van opleidingen en andere HR-diensten. Cedeo is hét kenniscentrum op het gebied van HR-trends, onderzoekmethoden, auditing en kwaliteitsverbetering. De Cedeo-erkenning is hét keurmerk voor de hele Nederlandse HR-sector.

Download brochure

Neem contact op