Coniche is met meer dan 30 jaar ervaring dé opleider op het gebied van klantcontact. Onze visie is om Nederland klantgedreven te maken: met onze praktijkgerichte e-learnings, trainingen, masterclasses en erkende opleidingen zetten we hiermee een stap richting klantgedreven Nederland. Met een compleet aanbod op verschillende niveaus helpen wij in de ontwikkeling en groei van huidige en toekomstige professionals in customer service.
Coniche verzorgt zowel open inschrijving als incompany trajecten met thema’s zoals communicatie, klantgerichtheid, klantcontact, weerstand, feedback, coaching, leiderschap en customer experience. Heb je vragen of behoefte aan advies? Neem gerust contact op!
Aanbod
Webcare (basis)
We leven in een tijdperk waarbij iedereen te pas en te onpas online zijn mening geeft. Consumenten zijn mondiger, goed voorbereid, hebben nog hogere verwachtingen en het moet allemaal snel en doeltreffend. Maar hoe kan je aan al deze verwachtingen voldoen? Hoe voer je efficiënt een online gesprek met je klanten? Welke vaardigheden zijn van belang? Deze en andere vragen behandelen we in de webcare training.
Gezond werken: Fit op je werk
De fit op je werk training van Coniche zorgt ervoor dat je de juiste balans weet terug te vinden tussen werk en privé. Tevens brengt het rust in je leven en je bent in staat om krachtige keuzes te maken.
Module CM | Customer Contact Management
Optimaliseer de toegankelijkheid en kwaliteit van klantcontact. Gericht op het management in contact centers, dus als je teamleider, supervisor of manager bent dan is dit jouw opleiding.
Module CXM | Customer Experience Management (CX)
De praktijkgerichte opleiding voor professionals die meer kennis en ervaring willen opdoen op het gebied van Customer Experience Management (CXM).
Module CXM/CM | Quality Management
In vier dagen passeren alle in’s en out’s over quality management de revue. Je leert met behulp van praktische cases aan welke knoppen je kunt draaien om de juiste resultaten te kunnen bereiken.
Module CXM/CM | Finance
Leer in 4 dagen alle belangrijke financiële begrippen kennen, die van belang zijn voor het indienen van budget- of projectaanvragen.
Module WFM | Trends, Organisatie, Tech & Regelgeving
In drie dagen krijg je een gedegen basis, kennis en inzicht, om je personeelsplanning te optimaliseren.
Module WFM | Empowerment
In twee dagen leer je hoe je jouw plannen aan de man kunt brengen binnen je eigen organisatie en heb je meer inzicht in hoe je de belangen van verschillende afdelingen op elkaar kunt laten aansluiten.
Module WFM | Workforce Management cyclus
Kwaliteit voor de organisatie, plezier én rendement en een breed draagvlak op strategisch, tactisch en operationeel niveau door de succesvolle aanpak van de schijf van 6.
Module WFM | Finance
Leer in drie dagen om het financiële dashboard in de vingers te krijgen en zo aan de juiste knoppen te draaien.
Klantcontact teammanager mbo 4 | open inschrijving
Voor teammanager, teamleiders en supervisors die willen groeien in hun functie. Combineer leren en werken door middel van deze flexibele opleiding tijdens een leerzaam jaar binnen je eigen werkomgeving met een erkend mbo 4 middenkaderdiploma als beloning.
Masterclass: Customer Experience & Klantcontact
Customer Experience & Klantcontact: in een online sessie van 2,5 uur praktische inzichten en inspiratie hoe je een goede klantervaring kunt realiseren binnen soms complexe organisaties.