Masterclass: Rendement uit klantcontact

2 uur
€ 199
N.v.t.
Online

Rendement uit klantcontact: kosten besparen en gelijktijdig klantervaring verbeteren, het kan echt! Voor iedereen die in een twee uur durende online sessie geïnspireerd wil worden op het vakgebied klantcontact.


Inhoud

Klantcontact wordt steeds belangrijker voor organisaties: loyaliteit van klanten wordt voor een groot gedeelte bepaald op de momenten waarop klanten interactie hebben met organisaties (zowel in de profit als non-profit). Dit schuurt vaak met de kostenfocus die organisaties hebben.  In deze masterclass laten we zien hoe je hier als marketing of klantcontactprofessional mee om kunt gaan. Hoe zorg je ervoor dat je met slimme inzet van kanalen en het gebruik van data onnodige contacten kunt voorkomen en tegelijkertijd meer waarde kunt halen uit de waardevolle contacten.

Gert Buist heeft al veel organisaties (groot & klein) geholpen bij het vaststellen van hun klantcontact strategie en de inrichting van het klantcontact  (zowel on- als offline). Hij is daarnaast kerndocent Customer Management bij de Coniche Business School. In deze masterclass krijg je zowel de laatste theoretische inzichten mee, als ook de praktische tips en voorbeelden hoe dit in de soms weerbarstige praktijk toch succesvol kan worden gerealiseerd.

Locatie & Kosten

Deze masterclass vindt online plaats.

De kosten voor deze 2 uur durende masterclass zijn: € 199 exclusief 21% btw.

Startdatum: 12 oktober om 09:30 uur.

Programma

Onderwerpen die aan de orde komen:

  • Simpel een klantcontact strategie vaststellen
  • De bouwstenen van klantcontact
  • Klantcontact data verzamelen en analyseren: hoe doe je dat?
  • Customer experience en klantcontact
  • Waardevol versus onnodig klantcontact
  • Kanaal sturing of -verleiding: hoe krijgen we onze klanten online?

Erkenning

Na afloop van deze masterclass ontvang je een certificaat van deelname van de Coniche Business School.

Doelgroep

Voor iedereen die in twee uur geïnspireerd wil worden op het vakgebied klantcontact.

Resultaat

  • Het simpel vaststellen van een klantcontact strategie
  • De bouwstenen van klantcontact
  • Verzamelen van klantcontact data en analyseren
  • Inzicht in Customer experience en klantcontact
  • Waardevol versus onnodig klantcontact
  • Kanaal sturing of -verleiding: hoe krijgen we onze klanten online ?

Waarom Coniche

#1 Veel studenten van de Coniche Business School  hebben inmiddels een mooie loopbaanontwikkeling gemaakt
#2 Oud studenten van de Coniche Business School beoordelen onze opleiding(en) met “zeer goed”
#3 Door onze kleinschalige opzet kunnen wij veel persoonlijke aandacht aan de groei en toekomst van jou als student besteden
#4 Door onze klantfocus en specialisatie is elke opleiding van bewezen topkwaliteit!
#5 Erkende opleiding: diploma’s zijn waardevast en zijn zowel nationaal als internationaal erkend. Plus aantoonbare erkenning van je dagelijkse werkpraktijk!

Ben je benieuwd naar de ervaring van onze studenten? Bekijk dan de studentverhalen of de studentvideo’s.

Schrijf je in