Module CM | Customer Contact Management
Optimaliseer de toegankelijkheid en kwaliteit van klantcontact. Gericht op het management in contact centers, dus als je teamleider, supervisor of manager bent dan is dit jouw opleiding.
Inhoud
De klant verwacht, welk kanaal hij of zij ook kiest, een optimale klantbeleving. Uiteraard dient de informatie op alle kanalen altijd up-to-date en eenduidig te zijn. De klantcontactmanager van morgen kent de trends voor de komende tijd en weet als geen ander welke klantcontactstrategie daarbij past. In deze opleiding leer je daarnaast de samenhang tussen de meest belangrijke KPI’s te zien en efficient om te gaan met tijd dankzij ondersteunende software. Na het volgen van deze opleiding weet je multichannel klantcontact vanuit de basis te regelen en op welke manier je je kunt onderscheiden binnen het klantcontact.
Locatie & Kosten
De opleiding vindt plaats in Amersfoort, in het Eemklooster, Daam Fockemalaan 22.
De kosten voor de opleiding zijn: € 3.999 exclusief 21% btw.
De kosten van € 100 voor de studieboeken zit niet bij de prijs inbegrepen.
De colleges zijn tweewekelijks en inclusief lunch of diner.
Dagen en tijden zijn onder voorbehoud.
Startdata
De opleidingen vangen op de volgende momenten aan
- 5 september 2024
- 9 mei 2025
- 7 november 2025
Benieuwd naar het volledige rooster? Neem contact met ons op!
Programma
Customer Management
- Introductie van de opleiding & Trends in Customer Management
- Klantcontact strategie en de toegevoegde waarde van klantcontact
- Cultuur & Organisatie
- Besturingsmodellen en performance management
- Workforce Management
- Bemensing, in- en outsourcing
- Kanaalmanagement- en strategie
- HR: verzuim/verloop en talentmanagement
- Besturen of Zelfsturen? Agile in de praktijk
- De impact van technologische innovatie op de organisatie
- Theorie Examen 1
Doel van deze opleiding is om op basis van een solide theoretische onderbouwing de student de tools te geven om hier in de praktijk ook echt mee aan de slag te gaan.
De opleiding bestaat uit 10 colleges verdeeld over 8 dagen.
Erkenning
De module van deze SPHBO (Stichting Post HBO) goedgekeurde registeropleiding is geaccrediteerd door PEEAC van FEDMA en is geregistreerd bij CPION (Centrum voor Post Initieel Onderwijs Nederland). Wanneer je de volledige module hebt doorlopen ontvang je een bewijs van deelname. Wanneer je de module hebt doorlopen én je theorie-examen voldoende hebt afgesloten ontvang je een certificaat.
Doelgroep
Contactcenter (middle) management en staf, medewerkers die zich verder willen bekwamen in het optimaal managen van meer klantkanalen en alle ontwikkelingen als een geweldige uitdaging zien om tijdig op alle trends en ontwikkelingen in te kunnen spelen.
Resultaat
Doel van deze opleiding is om op basis van een solide theoretische onderbouwing de student de tools te geven om hier in de praktijk ook echt mee aan de slag te gaan. Vergroot je kennis en vaardigheden, bouw je netwerk uit en geniet mee van de ervaringen van jouw medestudenten. Na elk college ervaar je direct rendement voor jezelf, je organisatie en je klant.
Waarom Coniche
#1 Veel studenten van de Coniche Business School hebben inmiddels een mooie loopbaanontwikkeling gemaakt
#2 Oud studenten van de Coniche Business School beoordelen onze opleiding(en) met “zeer goed”
#3 Door onze kleinschalige opzet kunnen wij veel persoonlijke aandacht aan de groei en toekomst van jou als student besteden
#4 Door onze klantfocus en specialisatie is elke opleiding van bewezen topkwaliteit!
#5 Erkende opleiding: diploma’s zijn waardevast en zijn zowel nationaal als internationaal erkend. Plus aantoonbare erkenning van je dagelijkse werkpraktijk!
#6 De praktijkopdrachten die jij tijdens deze opleiding maakt, dient minimaal € 10.000,- op te leveren voor de eigen organisatie
#7 Onze opleidingen zijn modulair opgebouwd. Je kunt dus je eigen opleiding samenstellen, of de volledige opleiding volgen.