Onze Opleidingen & Trainingen

Wil jij je ontwikkelen binnen klantenservice? Dan ben je bij Coniche aan het juiste adres. Hier vind je opleidingen en trainingen binnen klantcontact op verschillende niveaus. Schrijf je direct in of informeer naar mogelijkheden voor “in company”. Wil je weten hoe wij ons onderscheiden? Lees dan verder over Opleidingen & Trainingen Klantenservice.

Aanbod

Training: Commerciële adviesvaardigheden
Training
1 dag |
Op aanvraag

Training: Commerciële adviesvaardigheden

Leer werken vanuit een commerciële gedachte: leer signalen te zien en te vertalen naar een passend advies voor jouw klant.

Training: Webcare (basis)
Training
1 dag |
€ 699

Training: Webcare (basis)

We leven in een tijdperk waarbij iedereen te pas en te onpas online zijn mening geeft. Consumenten zijn mondiger, goed voorbereid, hebben nog hogere verwachtingen en het moet allemaal snel en doeltreffend. Maar hoe kan je aan al deze verwachtingen voldoen? Hoe voer je efficiënt een online gesprek met je klanten? Welke vaardigheden zijn van belang? Deze en andere vragen behandelen we in de webcare training.

Module CM | Customer Contact Management (Post HBO)
HBO
8 dagen |
€ 3.999

Module CM | Customer Contact Management (Post HBO)

Optimaliseer de toegankelijkheid en kwaliteit van klantcontact. Gericht op het management in contact centers, dus als je teamleider, supervisor of manager bent dan is dit jouw opleiding.

Module CXM | Customer Experience Management (CX) (Post HBO)
HBO
8 dagen |
€ 3.999

Module CXM | Customer Experience Management (CX) (Post HBO)

De praktijkgerichte opleiding voor professionals die meer kennis en ervaring willen opdoen op het gebied van Customer Experience Management (CXM).

Module CXM/CM | Quality Management (Post HBO)
HBO
4 dagen |
€ 2799

Module CXM/CM | Quality Management (Post HBO)

In vier dagen passeren alle in’s en out’s over quality management de revue. Je leert met behulp van praktische cases aan welke knoppen je kunt draaien om de juiste resultaten te kunnen bereiken.

Module CXM/CM | Finance (Post HBO)
HBO
4 dagen |
€ 2799

Module CXM/CM | Finance (Post HBO)

Leer in 4 dagen alle belangrijke financiële begrippen kennen, die van belang zijn voor het indienen van budget- of projectaanvragen.

Teamcommunicatie
Training
1 dag |
Op aanvraag

Teamcommunicatie

Na deze training ben je je bewust van jouw toegevoegde waarde aan het team en die van je collega’s.

E-learning: Theorie KSF Branchecertificaat A
E-learning
4-8 uur |
€ 90

E-learning: Theorie KSF Branchecertificaat A

Met het branchecertificaat garanderen de KSF (Klantenservice Federatie) en de deelnemende organisaties het basisniveau van medewerkers die direct klantcontact hebben. Klanten ervaren tenminste een basisniveau aan klantvriendelijkheid, deskundigheid en oplossingsgerichtheid bij ieder contact dat ze hebben met een KSF-gecertificeerde medewerker. Deze e-learning betreft de theoretische kennis die nodig is om voor het theorie-examen van de KSF te slagen.

Training: Klachtafhandeling
Training
1 dag |
Op aanvraag

Training: Klachtafhandeling

In deze training van Coniche leer je wat een klacht is, wat je ermee kunt en hoe je ermee omgaat.

Training: Leiderschapsstijlen en problemen oplossen
Training
2 dagen |
Op aanvraag

Training: Leiderschapsstijlen en problemen oplossen

Leiderschapsstijlen en problemen oplossen in de praktijk. Welke stijl past bij jou? Hoe ben je een authentiek leider en haal je het beste resultaat uit je team?

Training: Zakelijke communicatie (schriftelijk)
Training
1 dag |
Op aanvraag

Training: Zakelijke communicatie (schriftelijk)

Leer met de training Zakelijke communicatie op een klantgerichte manier en passend bij jouw organisatie, een mail schrijven of gespreksaantekeningen maken in het Nederlands of Engels.

Training: Retentie
Training
1 dag |
Op aanvraag

Training: Retentie

Denk mee met je klanten, om zo een duurzame relatie aan te gaan met de training 'Retentie' van dé specialist in Klantcontact: Coniche. De training is geschikt voor iedereen die telefonisch klantcontact heeft. Denk hierbij aan een klantenservice of callcenter omgeving. Ook geschikt voor medewerkers die face-to-face klantcontact hebben zoals aan een balie, in een winkel of aan de deur. Ga met deze training naar service plus in klantcontact!