Klantverhalen

Coniche ondersteunt al meer dan 25 jaar haar klanten in het optimaliseren van hun klantcontactomgeving, onze niche. Dit doen wij vanuit de overtuiging dat klantcontact een vak is dat vanuit meerdere disciplines benaderd dient te worden. Alleen dan kan het optimum voor de organisatie bereikt worden. Wij doen het samen met onze relaties. Samen, om een duurzame inrichting te creëren.

Dagelijks helpen wij dan ook vele opdrachtgevers, van groot tot klein en van profit tot non-profit, elke keer een stap verder te zetten. De ene keer met trainingen of opleidingen, de andere keer met een advies of tijdelijk ondersteuning. Vaak is juist een combinatie van verschillende diensten de oplossing. Lees hieronder de verhalen van onze klanten en laat je inspireren.


Ik beveel de training van harte aan voor iedereen die opgeleid wil worden of wil sparren over de boeiende wereld van klantcontact.

Jan Strijk - Manager Front Office Divisie Registratie & Informatie - RDW

Lees meer...

De evaluatie was dan ook 'spot-on'!

Sander Ramakers - Directievoerder - Enexis Groep

Lees meer...

Samen met Coniche houden we de vaart er in!

Evelyn Boelhouwer - Adviseur Hospitality - ViVa! Zorggroep

Lees meer...

‘Coniche bracht structuur aan, zodat de operatie in een goede cadans kwam’  

Kees de Vreugd - Directeur operations - Greenchoice

Lees meer...

Coniche heeft de vereniging geholpen en bracht deze nieuwe medewerkers binnen met de beproefde werkwijze van luisteren, meedenken en matchen op persoonlijkheid.

Hein Kruider - manager van het Informatie en Adviescentrum - VEH

Lees meer...

"In april hebben al mijn Service Team medewerkers een training Professioneel Klantcontact gehad van Coniche. Wat ik merk is dat de gesprekken daarna nog makkelijker verlopen, ik ben hier echt heel blij mee."

John Oorschot - Teammanager Klantcontact - ONVZ

Lees meer...

"Coniche heeft mij en ons hele leiderschapsteam op onze leiderschapsdag zowel geïnspireerd als uitgedaagd t.a.v. de leiderschapsuitdagingen- en de consequenties van deze reis."

Christiaan Moonen - Building ABN AMRO Contact Center 3.0

Lees meer...

De samenwerking met trainer Bianca Eveleens in deze was zeer prettig. De medewerkers vonden de trainingen zeer leerzaam en toepasbaar in de praktijk.

Erik Gaertner - Hoofd Service Center - Jumbo

Lees meer...

Klantcase student Vivare Post-hbo CEM: "Een klant die geen contact opneemt heeft meer tijd voor thuis"

Elise Hazelaar - Kwaliteitsadviseur - Vivare

Lees meer...

Energiewacht over de kracht van een MBO3 Vakopleiding contact center medewerker van Coniche Business School.

Alie Bos - manager HR, Facilities & Education - Energiewacht

Lees meer...

“Trainingen van Coniche schreeuwen om een vervolg; roepen op tot het toepassen ervan en vragen om stil te zijn en te veranderen! Wat hebben wij er zin in om ermee aan de slag te gaan!”

Manager Beheer en Ontwikkeling - Rabobank

Lees meer...

“Geweldig, het is Coniche weer gelukt!  Mijn team was aangenaam verrast met een confronterende, intensieve maar zeker ook effectieve 2 daagse training, Omgaan met weerstand!”

Gerda Groothuis - Teamleider Serviceplein - Windesheim

Lees meer...

"Mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt krijgen met dit programma de kans om binnen NUON een vakopleiding te volgen."

Marjan van den Berg - NUON/Step2Work

Lees meer...

"Een op maat gemaakte leerweg opzetten voor alle medewerkers met klantcontact: Essent Zakelijk deed het. Met de Essent Operations Academy kwam er structuur in het opleidingsaanbod én werd geborgd dat iedereen (echt iedereen!) zich continu blijft ontwikkelen. "

Joost Fröhlich - Directeur Operations - Essent

Lees meer...

"Professionele en betrokken coaches die hun training perfect aansluiten bij de praktijk. Dit klinkt logisch, maar zo vaak heb ik gemerkt dat er een ‘standaard’ pakket wordt geleverd die juist net níet aansluit. Dit maakt echt het verschil."

Maartje van Huis - Manager KCC - Bindinc

Lees meer...

"Groot voordeel van Coniche is de brede operationele ervaring van de consultants : het blijft niet bij het produceren van rapporten, het is duidelijk te merken dat ze jarenlang zelf in de praktijk werkzaam zijn geweest."

Jeroen van der Meulen - Hoofd marketing - Vriendenloterij & Bankgiroloterij

Lees meer...

“Als M7 (CanalDigitaal) maken wij gebruik van de jarenlange kennis en kunde van Coniche op het terrein van klantcontact. We hebben verschillende operationele processen als transactie monitoring en rapportage en analyse aan hen uitbesteed en daarnaast ondersteunt Coniche ons met tijdelijke vraagstukken. Klantcontact is een vakgebied en Coniche is daarbij onze kennispartner”

Hans Troelstra - CEO - M7 Group / CanalDigitaal

Lees meer...

“Ik zocht een partij die kon helpen onze processen gesmeerder te laten verlopen”, verklaart Janssen de keuze voor Coniche. “En die daar ervaring mee had. Want op papier is het niet zo ingewikkeld, maar om het te laten werken, dat is lastig. Je wilt iemand die de taal spreekt van de helpdeskmedewerkers en autoriteit heeft door kennis en ervaring.” 

Evert Janssen - Manager I& - Pameijer

Lees meer...

"Coniche heeft een grote bijdrage geleverd door niet alleen de ondersteuning te bieden bij de transitie van de klantenservice naar een andere partner, maar ook door de samenwerking met en de regie van de externe organisaties goed in te richten."

Youri Treur - Directeur E-commerce & CS - SIMPEL

Lees meer...

“Coniche heeft MoneYou ondersteund met het neerzetten van een goed werkende klantenservice en daarmee de basis neergezet voor het opvangen van verdere groei in verschillende landen."

Theo van Bon - COO - MoneYou

Lees meer...

“Vanwege de tijdelijke part-time afwezigheid van onze hoofd Customer Service, zochten we Interim management ondersteuning in combinatie met een frisse blik naar mogelijke verbeteringen binnen de afdeling. Ik heb de interim oplossing van Coniche daarom als toegevoegde waarde ervaren.”

Jaap Schepen - CFO - Reed Business Media

Lees meer...

"Op alle fronten blijkt het concept te werken. Mede dankzij Coniche en de Coniche Business School, zegt Saskia. “De trainers zijn supergemotiveerd om hier een succes van te maken. De teamleiders geven iedereen de aandacht die ze verdienen en zorgen dat er kwaliteit wordt geleverd.” 

Saskia van Es - Lead Sociaal Ondernemen - KPN

Lees meer...

Een groeiend bedrijf met een groeiende afdeling Customer Service: dat is de @Leisure Group.

Fem Noot - Manager Operations - @Leisure Group

Lees meer...

Vier mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt zijn er een nieuw werkzaam leven begonnen, met hulp van KANS! en Coniche (voorheen Philipse Business School).

Remco Engels (KANS!) en Laurens van Woerkom (Dopper)

Lees meer...

Coníche helpt CCV met het werven van kandidaten voor lijn- en stafmanagement posities binnen het contactcenter.

Xander Velo - Manager Service Center - CCV Services

Lees meer...

“Ro!Entree is in 2008 opgericht met een dubbel doel”, vertelt manager Marijn Hoogteijling. “Het ene doel is mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt een kans te geven om zich te ontwikkelen zodat ze kunnen doorstromen naar een andere baan. Het andere doel is perfecte telefonische dienstverlening bieden, waarbij de burger gewoon altijd een antwoord krijgt waar hij of zij wat aan heeft. Zodat hij of zij het gevoel krijgt dat er is meegedacht, waardoor er nog meer trots op de stad ontstaat.”. 

Marijn Hoogteijling - Manager Ro!Entree

Lees meer...