Klantverhalen
Coniche ondersteunt al meer dan 25 jaar haar klanten in het optimaliseren van hun klantcontactomgeving, onze niche. Dit doen wij vanuit de overtuiging dat klantcontact een vak is dat vanuit meerdere disciplines benaderd dient te worden. Alleen dan kan het optimum voor de organisatie bereikt worden. Wij doen het samen met onze relaties. Samen, om een duurzame inrichting te creëren.
Dagelijks helpen wij dan ook vele opdrachtgevers, van groot tot klein en van profit tot non-profit, elke keer een stap verder te zetten. De ene keer met trainingen of opleidingen, de andere keer met een advies of tijdelijk ondersteuning. Vaak is juist een combinatie van verschillende diensten de oplossing. Lees hieronder de verhalen van onze klanten en laat je inspireren.
“We hebben een vast aanspreekpunt dat ons helpt met de ontwikkeling van de modules en het concept bewaakt. Dit werkt heel fijn. Het is bij Coniche niet alleen ‘u vraagt, wij draaien’. We hebben samen iets ontwikkeld, net zolang tot het écht goed was. Er zullen heus meer partijen zijn die iets soortgelijks aanbieden, maar bij Coniche straalt de expertise op klantcontact er aan alle kanten vanaf. Ze zijn heel kwaliteitsgedreven. De combinatie van een goed platform met bewezen effect van een bedrijf dat ook écht weet hoe een klantcontactomgeving werkt, maakt hen wel echt uniek. Deze samenwerking is voor ons heel waardevol en effectief.”
Björn van de Voorde - Manager voor het zakelijk klantcontactcentrum - ABN AMRO
"Rabobank heeft in Coniche een partner gevonden die ze helpt iets te veranderen in de organisatie. “Met Coniche samen stippelen we de route uit waar we als Rabobank naartoe willen bewegen. Het is fijn dat zij de materie op een andere manier bekijken. Met elkaar krijgen we Rabobank in beweging.”
Hester Stehouwer - Lead Workforce Management (WFM) - Rabobank
“We zijn binnen het Warenhuys zeer te spreken over trainingspartij Coniche. Onze vaste contactpersoon Bianca is ervaren, flexibel, betrokken en weet precies waar haar deelnemers behoefte aan hebben. Daaropvolgend kan ze de juiste vertaalslag maken naar de praktijk. Ze is eerlijk in wat ze onze medewerkers en het bedrijf kan bieden en past bij de bedrijfscultuur; nuchter, aanpakkersmentaliteit en vooruit kijken!”
Marly van Kaathoven - HR-adviseur - Van Wanrooij keuken, badkamer & tegel warenhuys
“Blij dat Bianca er is! Als ik het allemaal zelf moest doen, was ik vast veel te snel aan allemaal dingen voorbij gegaan. Ik waardeer de expertise op L&D gebied, iets wat het team nodig heeft, maar wat ik zelf nog aan het leren en ontdekken ben”
Ilona Raats - Teammanager L&D - Budget Thuis
“Marco is een fijne trainer die mijn team in meerdere sessies (zowel telefonie als coaching) heeft begeleid. Zijn humor, maar ook het vermogen om mensen volledig in hun waarde te laten is erg prettig. Het meest waardevol vind ik: de verbinding die werd gelegd en de realisatie dat hij niet kwam beleren, maar dat ze de ruimte kregen om te leren en hij hen daarin kwam ondersteunen.”
Inge van Dijk - Supervisor - Gemeente Westland
“De medewerkers zijn nu beter bestand tegen lastige/moeilijke gesprekken. Het was een fijne training waar ze veel geleerd hebben. Ook complimenten voor de trainer Michel die het echt fantastisch heeft gedaan. De evaluatie van de training weerstandsgesprekken werd door de medewerkers beoordeeld met een 9, dus dat zegt denk ik wel genoeg.”
Janice van der Nagel - Manager Customer Services - ANWB Ledenreizen
“Dankzij de trainingen van Coniche zijn de medewerkers bewust bezig met klantcontact.”
Simone San Martin - Kwaliteitsmedewerker - Gemeente Venlo
"In de samenwerking met Coniche heb je weinig woorden nodig. Coniche voelt goed aan waar je als organisatie behoefte aan hebt en maakt dit ook waar."
Carola Philipsen - Manager Communicatie & Marketing - ROC Nijmegen
“Toen de pakketjes binnen kwamen, mochten we ze nog niet openmaken, dat was best spannend en gaf een leuke sfeer. Men ging daarover met elkaar in gesprek”
Teammanagers Klantenservice - Enexis
"De trainingen die Coniche verzorgt zijn goed opgezet. Geen lappen theorie, maar naar behoefte theorie, en vervolgens direct daarmee aan de slag in de praktijk. Dan beklijft het veel beter"
Sigrid Dohmen - Senior medewerker KCC - Woonpunt
Coniche maakt trainingen echt op maat, in overleg met de opdrachtgever en weet de doelgroep mee te krijgen. Een fijne samenwerking!”
Nandi Konings - Teamleider - Jumbo Service Center
Het zou mooi zijn als we de toegevoegde waarde van de opleiding kunnen laten beklijven. Dat we de behoeftes van MKB-klanten blijven uitvragen en die gaan vervullen voor ál onze MKB-klanten. Dat we negatieve belevingen blijven omzetten in positieve, en problemen voorkomen voor de toekomst.
Joris Wouters - Teammanager - Essent
Een fijne professionele organisatie met een scherp oog voor klant en opdrachtgever!
Nick Hendriks - Manager Contact Center - ATAG
De e-Learning module 'Basis in klantcontact' is een ideale manier om medewerkers op te leiden.
Caroline van Voorthuysen - Integraal Projectleider KIC - ViVa! Zorggroep
De benodigde kennis en kunde was meer dan voldoende voor onze ondersteuning. De flexibele inzet werd meer dan uitstekend ingevuld. Het resultaat was veel meer dan dat wij überhaupt verwacht hadden. We zijn erg blij dat we voor Coniche gekozen hebben als partner en specialist in klantcontact.
Michel Schrama - Beleidsmedewerker - De Kindertelefoon
Wel even wennen om online te leren, maar het viel helemaal niet tegen! Goed geregeld Coniche!
Diverse deelnemers - Online Traffic training - Politie
Ik vond het volgen van de onlinetraining fijn, uitdagend en leuk.
Navid - Klantenservice medewerker - GVB
De e-learning is zo gemaakt dat je constant op verschillende manieren herinnerd wordt aan de technieken die je eerder in de e-learning geleerd hebt.
Manuela - Senior Intake & Service -Politie
“De communicatie gaat op een fijne, makkelijke en laagdrempelige manier. We zeggen elkaar wat we te zeggen hebben, dat kan gewoon!”
Paul Kuin (Manager Operations) en Marije van Leeuwen (Teammanager Aftersales) - DPG Media
We hebben Coniche gekozen voor deze internationale maturity scan
Rien Brus - Global Vice President of Customer Strategy - Aegon
Coniche denkt mee over de volle breedte van het klantcontact-vak
Ingeborg Rijken - Manager Klantenservice - De Alliantie
Ik beveel de training van harte aan voor iedereen die opgeleid wil worden of wil sparren over de boeiende wereld van klantcontact.
Jan Strijk - Manager Front Office Divisie Registratie & Informatie - RDW
Samen met Coniche houden we de vaart er in!
Evelyn Boelhouwer - Adviseur Hospitality - ViVa! Zorggroep
‘Coniche bracht structuur aan, zodat de operatie in een goede cadans kwam’
Kees de Vreugd - Directeur operations - Greenchoice
Coniche heeft de vereniging geholpen en bracht deze nieuwe medewerkers binnen met de beproefde werkwijze van luisteren, meedenken en matchen op persoonlijkheid.
Hein Kruider - manager van het Informatie en Adviescentrum - VEH
"In april hebben al mijn Service Team medewerkers een training Professioneel Klantcontact gehad van Coniche. Wat ik merk is dat de gesprekken daarna nog makkelijker verlopen, ik ben hier echt heel blij mee."
John Oorschot - Teammanager Klantcontact - ONVZ
"Coniche heeft mij en ons hele leiderschapsteam op onze leiderschapsdag zowel geïnspireerd als uitgedaagd t.a.v. de leiderschapsuitdagingen- en de consequenties van deze reis."
Christiaan Moonen - Building ABN AMRO Contact Center 3.0
De samenwerking met trainer Bianca Eveleens in deze was zeer prettig. De medewerkers vonden de trainingen zeer leerzaam en toepasbaar in de praktijk.
Erik Gaertner - Hoofd Service Center - Jumbo
Klantcase student Vivare Post-hbo CEM: "Een klant die geen contact opneemt heeft meer tijd voor thuis"
Elise Hazelaar - Kwaliteitsadviseur - Vivare
Energiewacht over de kracht van een MBO3 Vakopleiding contact center medewerker van Coniche Business School.
Alie Bos - manager HR, Facilities & Education - Energiewacht
“Trainingen van Coniche schreeuwen om een vervolg; roepen op tot het toepassen ervan en vragen om stil te zijn en te veranderen! Wat hebben wij er zin in om ermee aan de slag te gaan!”
Manager Beheer en Ontwikkeling - Rabobank
“Geweldig, het is Coniche weer gelukt! Mijn team was aangenaam verrast met een confronterende, intensieve maar zeker ook effectieve 2 daagse training, Omgaan met weerstand!”
Gerda Groothuis - Teamleider Serviceplein - Windesheim
"Mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt krijgen met dit programma de kans om binnen NUON een vakopleiding te volgen."
Marjan van den Berg - NUON/Step2Work
"Een op maat gemaakte leerweg opzetten voor alle medewerkers met klantcontact: Essent Zakelijk deed het. Met de Essent Operations Academy kwam er structuur in het opleidingsaanbod én werd geborgd dat iedereen (echt iedereen!) zich continu blijft ontwikkelen. "
Joost Fröhlich - Directeur Operations - Essent
"Professionele en betrokken coaches die hun training perfect aansluiten bij de praktijk. Dit klinkt logisch, maar zo vaak heb ik gemerkt dat er een ‘standaard’ pakket wordt geleverd die juist net níet aansluit. Dit maakt echt het verschil."
Maartje van Huis - Manager KCC - Bindinc
"Groot voordeel van Coniche is de brede operationele ervaring van de consultants : het blijft niet bij het produceren van rapporten, het is duidelijk te merken dat ze jarenlang zelf in de praktijk werkzaam zijn geweest."
Jeroen van der Meulen - Hoofd marketing - Vriendenloterij & Bankgiroloterij
“Als M7 (CanalDigitaal) maken wij gebruik van de jarenlange kennis en kunde van Coniche op het terrein van klantcontact. We hebben verschillende operationele processen als transactie monitoring en rapportage en analyse aan hen uitbesteed en daarnaast ondersteunt Coniche ons met tijdelijke vraagstukken. Klantcontact is een vakgebied en Coniche is daarbij onze kennispartner”
Hans Troelstra - CEO - M7 Group / CanalDigitaal
“Ik zocht een partij die kon helpen onze processen gesmeerder te laten verlopen”, verklaart Janssen de keuze voor Coniche. “En die daar ervaring mee had. Want op papier is het niet zo ingewikkeld, maar om het te laten werken, dat is lastig. Je wilt iemand die de taal spreekt van de helpdeskmedewerkers en autoriteit heeft door kennis en ervaring.”
Evert Janssen - Manager I& - Pameijer
"Coniche heeft een grote bijdrage geleverd door niet alleen de ondersteuning te bieden bij de transitie van de klantenservice naar een andere partner, maar ook door de samenwerking met en de regie van de externe organisaties goed in te richten."
Youri Treur - Directeur E-commerce & CS - SIMPEL
“Coniche heeft MoneYou ondersteund met het neerzetten van een goed werkende klantenservice en daarmee de basis neergezet voor het opvangen van verdere groei in verschillende landen."
Theo van Bon - COO - MoneYou
“Vanwege de tijdelijke part-time afwezigheid van onze hoofd Customer Service, zochten we Interim management ondersteuning in combinatie met een frisse blik naar mogelijke verbeteringen binnen de afdeling. Ik heb de interim oplossing van Coniche daarom als toegevoegde waarde ervaren.”
Jaap Schepen - CFO - Reed Business Media
"Op alle fronten blijkt het concept te werken. Mede dankzij Coniche en de Coniche Business School, zegt Saskia. “De trainers zijn supergemotiveerd om hier een succes van te maken. De teamleiders geven iedereen de aandacht die ze verdienen en zorgen dat er kwaliteit wordt geleverd.”
Saskia van Es - Lead Sociaal Ondernemen - KPN
Een groeiend bedrijf met een groeiende afdeling Customer Service: dat is de @Leisure Group.
Fem Noot - Manager Operations - @Leisure Group
Vier mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt zijn er een nieuw werkzaam leven begonnen, met hulp van KANS! en Coniche (voorheen Philipse Business School).
Remco Engels (KANS!) en Laurens van Woerkom (Dopper)
Coníche helpt CCV met het werven van kandidaten voor lijn- en stafmanagement posities binnen het contactcenter.
Xander Velo - Manager Service Center - CCV Services
“Ro!Entree is in 2008 opgericht met een dubbel doel”, vertelt manager Marijn Hoogteijling. “Het ene doel is mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt een kans te geven om zich te ontwikkelen zodat ze kunnen doorstromen naar een andere baan. Het andere doel is perfecte telefonische dienstverlening bieden, waarbij de burger gewoon altijd een antwoord krijgt waar hij of zij wat aan heeft. Zodat hij of zij het gevoel krijgt dat er is meegedacht, waardoor er nog meer trots op de stad ontstaat.”.
Marijn Hoogteijling - Manager Ro!Entree