ONVZ – Training Professioneel Klantcontact

“In april hebben al mijn Service Team medewerkers een training Professioneel Klantcontact gehad. Ze hebben allemaal aan het begin van de training aangegeven waar ze moeite mee hadden. Dit is duidelijk in de training aan de orde gekomen. Tijdens de training hebben ze het hier over gehad en tips en handvaten voor gekregen. Wat ik na de training duidelijk heb gemerkt is dat ze ook openlijk aangeven wat ze lastig vinden en vragen hiervoor ook direct hulp als het even niet lukt. Ook weten ze een lastig gesprek om te draaien en weten ze ook heel goed de vraag achter de vraag te achterhalen. Wat ik merk is dat de gesprekken nog makkelijker verlopen. Na de training heb ik gemerkt dat ze ook onze coaches steeds meer vragen om een gesprek te bespreken en durven te vragen wat had ik hier beter of anders kunnen doen. Daarnaast geven ze ook steeds meer aan als een gesprek niet naar hun wens is verlopen en gaan hierover in gesprek. Dit is mooi om te zien en geeft iedereen de kans om nog beter te worden. Ik ben hier echt heel blij mee.”