ViVa! Zorggroep: “samen met Coniche houden we de vaart er in”

Vanaf begin 2018 worden wij op diverse terreinen door Coniche naar alle tevredenheid ondersteund. In eerste instantie heeft Coniche ons geholpen om grondig inzicht te verkrijgen in bereikbaarheid van ViVa! Zorggroep en de verbeteringen die daarin zouden kunnen worden behaald. Daarop hebben we samen de lijnen uitgezet voor het nieuw op te zetten Klant Informatie Centrum van ViVa! Zorggroep dat sinds 1 november 2018 operationeel is. Het team toegewijde klantcontactmedewerkers wordt in een vast programma getraind, bijgestuurd en geïnspireerd door Sharon van der Eerden van Coniche, die dat op een zeer professionele maar zeker ook empathische wijze vormgeeft. Haar inbreng is waardevol en tevens noodzakelijk. In de groeifase van zo’n nieuw servicecenter zijn voortdurend allerlei krachten gaande die het verbeterproces zouden kunnen vertragen, maar samen met Coniche houden we de vaart er in  en weten we ons klantcontact steeds effectiever en klantvriendelijker te maken. Het voelt alsof we zij-aan-zij staan in dit proces want ook voor tussentijds advies en ondersteuning is er altijd iemand aanwezig om even mee te denken. We kijken uit naar onze verdere samenwerking.