Jumbo: chat training

“Hallo! Ik ben Nandi Konings, teamleider op het Jumbo Supermarkten Service Center. Op het Jumbo Service Center ontvangen wij alle vragen vanuit klanten en winkels. Onze klanten kunnen ons benaderen via telefoon, contactformulier, e-mail en social media. Onze winkels kunnen ons bereiken via de telefoon en het service platform. Wij doen hier alles om de verwachtingen van onze klanten en collega’s in de winkels te overtreffen. We willen ook chat in gaan zetten als contact kanaal.

Om onze medewerkers kennis te laten maken met het chatten hebben wij gekozen voor een Chat training voor de medewerkers Klantzijde . Deze is verzorgd door Coniche. Medewerkers hebben kunnen oefenen met hoe je chat berichten formuleert (korter en bondiger dan bijv. e-mail), wat de ‘tone of voice’ is die bij Jumbo past en wat de richtlijnen zijn van hoe je een chat gesprek kunt vormgeven.

Coniche maakt trainingen echt op maat, in overleg met de opdrachtgever en weet de doelgroep mee te krijgen. Een fijne samenwerking!”