Binnen de Coniche Business School kun je kiezen uit een diversiteit aan mogelijkheden. Zo hebben we een Executive MBA, Post HBO Registeropleidingen en MBO opleidingen, maar ook korte opleidingen, trainingen en webinars. Heb je meer de behoefte om je eigen programma samen te stellen? Ook dat is mogelijk. Je kunt namelijk kiezen uit losse modules.

Een leven lang ontwikkelen begint hier!

Aanbod

Leren presenteren
Training
1 dag |
€ 699

Leren presenteren

Leer hoe je een goede presentatie maakt en hoe je je toehoorders boeit!

Train-de-Trainer
Training
2 dagen |
Op aanvraag

Train-de-Trainer

Geef je regelmatig training, maar heb je meer hulp nodig bij het opzetten van een structureel programma? Krijg je uit de organisatie vaak een trainingsvraag die nog niet helemaal duidelijk is? Deze training van Coniche helpt je structuur aan te brengen en de vraag uit de organisatie te vertalen naar een goed trainingsprogramma met optimaal leerresultaat!

Gezond werken: Fit op je werk
Training
1 dag |
€ 699

Gezond werken: Fit op je werk

De fit op je werk training van Coniche zorgt ervoor dat je de juiste balans weet terug te vinden tussen werk en privé. Tevens brengt het rust in je leven en je bent in staat om krachtige keuzes te maken.

Klanttypologieën
Training
0,5 dag |
Op aanvraag

Klanttypologieën

Leer de diverse klanttypologieën te onderscheiden om zo leiding te houden in je gesprekken.

Gespreksstructuur (DANCE)
Training
0,5 dag |
Op aanvraag

Gespreksstructuur (DANCE)

Leer gebruik te maken van de juiste gespreksstructuur om zo aan te sluiten bij de beleving van de klant en de klantverwachting waar te maken.

Gastvrijheid & eigenaarschap
Training
1 dag |
Op aanvraag

Gastvrijheid & eigenaarschap

Verdiep je in het belang van gastvrijheid en eigenaarschap in klantcontact.

Klachtafhandeling
Training
1 dag |
€ 699

Klachtafhandeling

In deze training van Coniche leer je wat een klacht is, wat je ermee kunt en hoe je ermee omgaat.

Privacy Awareness voor Customer Service
Training
1 dag |
Op aanvraag

Privacy Awareness voor Customer Service

De Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) , heeft ook een behoorlijke impact voor het werken in een klantcontact organisatie. Natuurlijk is het belangrijk om medewerkers en managers binnen de klantcontact organisaties op dit onderwerp te trainen, begeleiden en bewust te maken van de gevolgen van de AVG. Is jouw organisatie er klaar voor?

Continu verbeteren
Training
1 dag |
Op aanvraag

Continu verbeteren

Werken met KPI's: wat is je eigen rol en welke zaken kun je beïnvloeden?

Conflicthantering
Training
1 dag |
Op aanvraag

Conflicthantering

Leer grote en kleine conflicten in je team omzetten in kansen! Deze training is te volgen met een groep teamleiders of met je eigen team.

Kernkwaliteiten
Training
1 dag |
Op aanvraag

Kernkwaliteiten

Krijg inzicht in je eigen kwaliteiten en valkuilen.

Leiderschapsstijlen en problemen oplossen
Training
2 dagen |
Op aanvraag

Leiderschapsstijlen en problemen oplossen

Leiderschapsstijlen in de praktijk. Welke stijl past bij jou? Hoe ben je een authentiek leider en haal je het beste resultaat uit je team?