Coniche is met meer dan 30 jaar ervaring dé opleider op het gebied van klantcontact. Onze visie is om Nederland klantgedreven te maken: met onze praktijkgerichte e-learnings, trainingen, masterclasses en erkende opleidingen zetten we hiermee een stap richting klantgedreven Nederland. Met een compleet aanbod op verschillende niveaus helpen wij in de ontwikkeling en groei van huidige en toekomstige professionals in customer service.
Coniche verzorgt zowel open inschrijving als incompany trajecten met thema’s zoals communicatie, klantgerichtheid, klantcontact, weerstand, feedback, coaching, leiderschap en customer experience. Heb je vragen of behoefte aan advies? Neem gerust contact op!
Aanbod
E-learning: Theorie KSF Branchecertificaat A
Met het branchecertificaat garanderen de KSF (Klantenservice Federatie) en de deelnemende organisaties het basisniveau van medewerkers die direct klantcontact hebben. Klanten ervaren tenminste een basisniveau aan klantvriendelijkheid, deskundigheid en oplossingsgerichtheid bij ieder contact dat ze hebben met een KSF-gecertificeerde medewerker. Deze e-learning betreft de theoretische kennis die nodig is om voor het theorie-examen van de KSF te slagen.
Klantcontact medewerker mbo 3 | open inschrijving
Een flexibele 1-jarige vakopleiding klantcontact met erkend mbo 3 diploma!
E-learning Nederlands
Deze e-learning bevat interactieve multimediale lesstof voor het vak Nederlands. Er is lesstof beschikbaar voor niveaus 1F, 2F en 3F. Middels een instaptoets wordt individueel het beginniveau gemeten waarna je lesstof ‘op maat’ aangereikt krijgt.
E-learning Engels
Deze e-learning bevat interactieve multimediale lesstof voor het vak Engels. Er is lesstof beschikbaar voor niveaus A1, A2, B1 en B2. Middels een instaptoets wordt individueel het beginniveau gemeten waarna je lesstof ‘op maat’ aangereikt krijgt.
E-learning Duits
Deze e-learning bevat interactieve multimediale lesstof voor het vak Duits. Er is lesstof beschikbaar voor niveaus A1, A2 en B1. Middels een instaptoets wordt individueel het beginniveau gemeten waarna je lesstof ‘op maat’ aangereikt krijgt.
E-learning AVG
E-learning modules gericht op de AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming) in klantcontact waarin je kennis, praktische tips en handvatten meekrijgt.
Leiderschapstraject Sturen op Afstand (SOA)
Inspirerend Leiderschap is hét middel voor het creëren van intrinsieke motivatie, een gevoel van autonomie en energie bij elke medewerker in een team.
Klantcontact medewerker mbo 3
Een 1-jarige vakopleiding Contact Center medewerker met erkend mbo 3 diploma!
Klanttypologieën
Leer de diverse klanttypologieën te onderscheiden om zo leiding te houden in je gesprekken.
Gespreksstructuur (DANCE)
Leer gebruik te maken van de juiste gespreksstructuur om zo aan te sluiten bij de beleving van de klant en de klantverwachting waar te maken.
Gastvrijheid & eigenaarschap
Verdiep je in het belang van gastvrijheid en eigenaarschap in klantcontact.
Klachtafhandeling
In deze training van Coniche leer je wat een klacht is, wat je ermee kunt en hoe je ermee omgaat.