Coniche Business School
Wil jij je ontwikkelen binnen klantenservice? Dan ben je bij de Coniche Business School aan het juiste adres. Hier vind je opleidingen en trainingen binnen klantcontact op verschillende niveaus. Schrijf je direct in of informeer naar company mogelijkheden.
Aanbod
Kernkwaliteiten
Krijg inzicht in je eigen kwaliteiten en valkuilen.
Leiderschapsstijlen en problemen oplossen
Leiderschapsstijlen in de praktijk. Welke stijl past bij jou? Hoe ben je een authentiek leider en haal je het beste resultaat uit je team?
Omgaan met veranderingen
Leer om op de juiste manier met veranderingen om te gaan.
Zakelijke communicatie (schriftelijk)
Leer op een klantgerichte manier en passend bij jouw organisatie, een mail schrijven of gespreksaantekeningen maken in het Nederlands of Engels.
LSD (Luisteren Samenvatten Doorvragen)
Leer regie te houden in je gesprekken door LSD (Luisteren, Samenvatten, Doorvragen).
Retentie
Denk mee met je klanten, om zo een duurzame relatie aan te gaan met de training 'Retentie' van dé specialist in Klantcontact: Coniche. De training is geschikt voor iedereen die telefonisch klantcontact heeft. Denk hierbij aan een klantenservice of callcenter omgeving. Ook geschikt voor medewerkers die face-to-face klantcontact hebben zoals aan een balie, in een winkel of aan de deur. Ga met deze training naar service plus in klantcontact!