E-learning 3.0 KSF Branchecertificaat A

3 uur
Op aanvraag
N.v.t.
Online

Met het branchecertificaat garanderen de KSF (Klantenservice Federatie) en de deelnemende organisaties het basisniveau van medewerkers die direct klantcontact hebben. Klanten ervaren tenminste een basisniveau aan klantvriendelijkheid, deskundigheid en oplossingsgerichtheid bij ieder contact dat ze hebben met een KSF-gecertificeerde medewerker. Deze digital learning methode omvat de benodigde theorie voor het behalen van het theorie-examen.


Inhoud

Coniche Business School heeft met digital anchoring een leeroplossing ontwikkeld voor klantcontactmedewerkers. Deze digitale leeroplossing (e-learning 3.0) bevat de basistheorie van het werken in een klantcontactomgeving en kan ook worden gebruikt voor een instroomtraining voor nieuwe medewerkers in een klantcontactcentrum (KCC).

Daarnaast leidt deze leeroplossing medewerkers op voor het behalen van het branchecertificaat A van de Klantenservice Federatie (KSF). Het is uiteraard niet verplicht het KSF branchecertificaat A te koppelen aan het volgen van deze leeroplossing. De theorie is een mooie kapstok voor KCC medewerkers en wordt gebruikt als basis voor verdere trainingen.

Locatie & Kosten

Voor deze  leeroplossing wordt gebruik gemaakt van de beproefde MemoryAnchoring® technologie van Woonoz.

Naast een ongeëvenaard hoog slagingspercentage verankert zich de aangereikte theorie in het geheugen zodat deze nog lang na het volgen van het lesprogramma blijft hangen.

Programma

De onderwerpen van het lesprogramma zijn inhoudelijk onderverdeeld en dekken de volgende KSF-eindtermen:

1) De kandidaat heeft kennis van het communicatieproces.

2) De kandidaat is op de hoogte van de uitgangspunten van klantenservice.

3) De kandidaat is op de hoogte van de vigerende (wettelijke) regelgeving  in de klantenservice-omgeving.

4) De kandidaat heeft kennis van de contactcenterbranche en de daar veel gebruikte begrippen/vaktaal.

 

Indien gewenst kunnen wij een examentraining  of coaching van teamleiders verzorgen voorafgaand aan het KSF examen.

Examinering

De examinering bestaat uit:

1.Theorie examen

2.Praktijk examen

Kosten medewerkers

De examenkosten bedragen €35-40 per medewerker en worden door de KSF rechtstreeks in rekening gebracht.

Erkenning

KSF Branchecertificaat A

Alle voorbereidende theorie die getoetst wordt voor KSF Branchecertificaat A komt aan bod.

Schrijf je in