Impact contactreductie op KTV Klantcase Vivare

Cases | 29 maart 2019

Bij het klantexpertcentrum (KEC) van woningcorporatie Vivare komen veel vragen binnen. Zijn al die vragen nodig? Daarnaast wil Vivare de klanttevredenheid verbeteren. Wat is de beste aanpak? Elise Hazelaar, Kwaliteitsadviseur […]

Interview – Energiewacht – Assen

Cases | 29 maart 2019

“Als een klant vraagt of we over vijf minuten kunnen komen, dan kun je dat een onnozele vraag vinden”, zegt Alie Bos van Energiewacht. “Je kunt het ook benaderen vanuit […]

Rabobank Directoraat Identiteit & Autorisatie

Klantverhalen | 29 maart 2019

“Trainingen van Coniche schreeuwen om een vervolg; roepen op tot het toepassen ervan en vragen om stil te zijn en te veranderen! Wat hebben wij er zin in om ermee […]

Hogeschool Windesheim

Klantverhalen | 29 maart 2019

“Geweldig, het is Coniche weer gelukt!  Mijn team was aangenaam verrast met een confronterende, intensieve maar zeker ook effectieve 2 daagse training, Omgaan met weerstand!”

Interview NUON – Step2Work

Cases | 29 maart 2019

In 2006 – nog voordat de Participatiewet zijn intrede deed – begon NUON met het programma Step2Work. Mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt krijgen met dit programma de kans […]

Essent heeft haar eigen opleidingsacademy

Klantverhalen | 29 maart 2019

Een op maat gemaakte leerweg opzetten voor alle medewerkers met klantcontact: Essent Zakelijk deed het. Met de Essent Operations Academy kwam er structuur in het opleidingsaanbod én werd geborgd dat […]

Maartje van Huis – Manager KCC – Bindinc

Klantverhalen | 29 maart 2019

“Professionele en betrokken coaches die hun training perfect aansluiten bij de praktijk. Dit klinkt logisch, maar zo vaak heb ik gemerkt dat er een ‘standaard’ pakket wordt geleverd die juist […]

Jeroen van der Meulen – Hoofd marketing – Vriendenloterij & Bankgiroloterij

Klantverhalen | 29 maart 2019

“Coniche heeft de Goede Doelen Loterijen ondersteund bij de implementatie van een loyaliteit programma. Nadruk hierbij lag op het vaststellen van knelpunten op het gebied van service en het vervolgens […]

Hans Troelstra – CEO – M7 Group / CanalDigitaal

Klantverhalen | 29 maart 2019

“Als M7 (CanalDigitaal) maken wij gebruik van de jarenlange kennis en kunde van Coniche op het terrein van klantcontact. We hebben verschillende operationele processen als quality monitoring en rapportage en analyse aan hen uitbesteed […]

Evert Janssen – Manager I& – Pameijer

Klantverhalen | 29 maart 2019

“Ik zocht een partij die kon helpen onze processen gesmeerder te laten verlopen”, verklaart Janssen de keuze voor Coniche. “En die daar ervaring mee had. Want op papier is het […]

Youri Treur – Directeur E-commerce & CS – SIMPEL

Klantverhalen | 29 maart 2019

“Wij dagen graag ingewikkelde zaken uit door ze eenvoudig en toegankelijk te maken voor iedereen. Wij zetten onze klanten centraal door ze naast de voordelen van onze eenvoud een constante […]

Theo van Bon – COO – MoneYou

Klantverhalen | 29 maart 2019

“Coniche heeft MoneYou ondersteund met het neerzetten van een goed werkende klantenservice. Bereikbaarheid, bestuurbaarheid, flexibiliteit, efficiëntie en kwaliteit passend bij MoneYou. Coniche heeft voor ons de basis neergezet voor het […]