Persoonlijk leiderschap: het gereedschap voor balans in werk en privé

Blog | 7 november 2018

Geschreven door Marlies Kortekaas de Vries en Marco da Cruz Laranjeira op 7 November 2018 “Hoe krijg ik meer grip op mijn leven en mijn werk?”. “Waar liggen mijn kwaliteiten, […]

Coniche en Topvolleybal Zwolle intensiveren samenwerking

Nieuws | 28 augustus 2018

In het seizoen 2018-2019 zal de naam Coníche weer trots op de shirts van de volleyballers pronken. De samenwerking en de resultaten uit het voorgaande seizoen geven voldoende aanleiding om […]

Van bellen naar appen: klantcontact toen en nu

Blog | 27 juni 2018

Geschreven door Sharon van der Eerden op 27 juni 2018 Technologie in klantcontact. Hoe zit dat nu precies? Ik had er nog niet echt over nagedacht, totdat iemand mij vroeg […]

Complete webcare propositie door Krachtenbundeling Philipse Business School en OBI4wan

Nieuws | 12 juni 2018

Geschreven door Coniche op 12 juni 2018 HOUTEN/ZAANDAM – Zowel bij  Coniche (voorheen Philipse Business School) als bij OBI4wan is het werven van mensen met de juiste competenties een bekende […]

De AVG is los….

Blog | 28 mei 2018

Geschreven door Wout Cox op 28 mei 2018 Dat organisaties klantvragen gaan krijgen over hoe zij omgaan met de AVG, privacy, gegevensverwerking en -bescherming is duidelijk. Hoeveel interne druk dit […]

#Dividendbelasting

Blog | 18 mei 2018

Geschreven door Rik Bronswijk op 1 Mei 2018 Dotan met z’n trollenleger Wielrenners met doping Of een motortje in hun fiets (Behalve team Sky uiteraard) Sepp Blatter en de rest […]

Ro!Entree verlaagde de uitstroom met beter trainingsprogramma

Cases | 14 mei 2018

Geschreven door Coniche op 14 mei 2018 Ro!Entree is het klantcontactcentrum van de gemeente Rotterdam. Bijzonder: vrijwel alle medewerkers zijn mensen ‘met afstand tot de arbeidsmarkt’. Na een intensieve training staan […]

Maak kennis met Wout Cox, nieuwe senior consultant bij Coniche

Nieuws | 12 april 2018

Geschreven door Coniche op 12 april 2018 Wout Cox, begon zijn carrière bij Bosch Communication Center en maakte daarna de overstap naar ART.COM. Binnen ART.COM vervulde Wout diverse functies: van […]

Coniche TEAM en de War on Talent

Blog | 12 april 2018

Anderhalf jaar geleden startten we met Coníche TEAM. Een revolutionair nieuwe aanpak van recruitment in de klantcontactwereld. In de tussentijd is een sterke kandidatenmarkt ontstaan, zeker voor workforce-management en teammanagers. […]

Privacy Awareness voor Customer Service, Coniche Business School en DMCC slaan handen ineen

Nieuws | 31 maart 2018

Geschreven door Coniche op 31 januari 2018 Philipse Business School, dé opleider voor klantcontact en privacy consultancyorganisatie DMCC Nederland hebben de handen ineen geslagen en bieden vanaf vandaag samen e-learning […]

Coniche en CCMA seminar 2018: zelfsturing, #hoedan?

Events | 30 januari 2018

In 2018 hebben we het seminar “zelfsturing, #hoedan?” georganiseerd waarin we aan de hand van vele praktijkvoorbeelden bij verschillende organisaties het verhaal achter zelfsturing hebben laten zien. Praktische handvatten wat […]

Provincie Noord-Holland geeft vorm aan “een leven lang leren”

Nieuws | 15 januari 2018

Geschreven door Bas Nieboer op 15 januari 2018 Zes medewerkers van het Servicepunt van de Provincie Noord – Holland hebben na een jaar hard werken hun MBO-vakdiploma ‘Klantcontactcenter medewerker’ behaald. […]