Casestudy: Samen(werken) voor een optimale productiviteit

Casestudy | 26 juli 2019

Het blijft dé puzzel binnen contactcenters: “hoe krijg ik de juiste mensen op het juiste moment aan het werk, zonder dat er sprake is van onder- of over-bemensing?”. Een puzzel […]

Whitepaper: Zelfsturende besluitvorming

Casestudy | 23 juli 2019

Na een grondig onderzoek bij Coniche Topvolleybal Zwolle is de conclusie dat de besluitvorming effectiever is binnen zelforganisatie dan traditionele teams. Amber Goos presenteert de uitkomsten van haar scriptie over zelfsturende besluitvorming in de […]

Casestudy: Casestudy Vergrijzing is de nieuwe verjonging

Casestudy | 29 maart 2019

Ze zouden trager zijn, duurder, minder flexibel en vaker ziek. De 55+ medewerker. Maar is deze onzekere en minder positieve perceptie wel rechtvaardig? De oudere medewerker bekleedt een moeizame positie op […]

Casestudy: The art of getting customers come to you

Casestudy | 29 maart 2019

The traditional sales funnel is outdated, and the different stages of the sales funnel are significantly different nowadays. The sales person nowadays is not in charge of the buying process […]

Casestudy: Talent behouden doet u met een sticker

Casestudy | 29 maart 2019

Neem je ook elk jaar ongewenst afscheid van 50% van je contactcenter medewerkers? In een branche waarin bijna een derde van het jaarinkomen van een medewerker wordt uitgegeven aan training en […]

Casestudy: Alleen struisvogels duiken voor Quality Monitoring

Casestudy | 29 maart 2019

De ervaring die een klant heeft met een bedrijf is van grote invloed op het succes van een organisatie. Organisaties focussen zich dan ook veelal op de klanttevredenheid, maar blind […]

Casestudy: De traditionele beoordelingscyclus is passé!

Casestudy | 29 maart 2019

Prestatiedoelstellingen vaststellen aan het begin van het jaar – de voortgang monitoren halverwege het jaar en – de prestaties beoordelen en de variabele beloning vaststellen aan het einde van het […]