Interview met Teamleider van het jaar 2024

Klantverhalen | 21 november 2024

Desiree de Ruig is Teamleider van het Jaar 2024. In dit interview spreken we met haar over haar ervaringen en inzichten!

Hoe word je een lerende organisatie.

Klantverhalen | 16 oktober 2024

Yvonne de Keijzer (senior consultant) en Michel Kiezebrink (senior trainer) vertellen hoe je een lerende organisatie wordt en blijft.

De transformatie die het klantcontactcentrum van ABN AMRO onderging

Klantverhalen | 23 januari 2023

In het klantcontactcentrum van de ABN AMRO is de afgelopen jaren veel veranderd. De digitalisering en coronacrisis hebben ervoor gezorgd dat een groot deel van de kantoren is gesloten. Het […]

Een kijkje in de WFM keuken bij het klantcontactcentrum van Rabobank

Klantverhalen | 11 november 2022

Dat de klantcontactwereld een aparte wereld is, is voor ons natuurlijk niks nieuws. Dat het een wereld is die met de dag lijkt te veranderen ook niet. Digitalisering zorgt ervoor […]

Van Wanrooij Warenhuys: leiderschapstraject voor de coördinatoren

Klantverhalen | 31 januari 2022

Van Wanrooij keuken, badkamer & tegel Warenhuys is al 40 jaar dé specialist op het gebied van keukens, badkamer en tegels. Door de groei in de afgelopen jaren ontstond er […]

Budget Thuis Academy: ondersteuning bij een nieuw op te zetten L&D team

Klantverhalen | 19 januari 2022

Budget Thuis is sinds januari 2020 het dak boven Budget Energie, Budget Alles-in-1 en Budget Mobiel. Je hebt dus al je energie- en telecomdiensten onder één dak. Tegen een zo […]

Gemeente Westland: trainingen voor het klantcontactcentrum maar wel met inzicht in resultaat

Klantverhalen | 29 november 2021

Onder het mom van: “Als je doet wat je deed, dan krijg je wat je kreeg” is gemeente Westland de uitdaging aangegaan om de klantbeleving voor de bewoners te verbeteren! […]

ANBW Ledenreizen: training gericht op weerstandsgesprekken

Klantverhalen | 2 februari 2021

“Bij ANWB Ledenreizen, waar ook Pharos en FOX verre reizen onder vallen, laten we klanten onbezorgd en met plezier op vakantie gaan.” Aldus Janice van der Nagel, Manager Customer Services. […]

Gemeente Venlo: maatwerktraining ‘bewust klantcontact’

Klantverhalen | 17 december 2020

Simone San Martin, Kwaliteitsmedewerker bij Gemeente Venlo: “Coniche heeft voor ons een maatwerktraject samengesteld met als hoofddoel bewust klantcontact (DAS, 5a’s, Feedback, Webcare). Het opleidingsprogramma kwam tot stand door : […]

ROC Nijmegen: e-learning, training & coaching klantcontact

Klantverhalen | 16 december 2020

ROC Nijmegen is de opleider in de regio wat betreft mbo, vavo en Educatie. Het succes van de studenten staat centraal. De studenten zijn voor een groot deel afkomstig van […]

Enexis: Online Game Teamontwikkeling

Klantverhalen | 7 december 2020

De afgelopen maanden zijn de Klantenservice medewerkers en het MT van Enexis met elkaar de uitdaging aangegaan en hebben zij de Online Game voor teamontwikkeling van Coniche gedaan. Door deze […]

Woonpunt: training klantcontact, coaching & interim teamleider

Klantverhalen | 29 november 2020

“Ik ben Sigrid Dohmen en ik werk bij woningcorporatie Woonpunt in Maastricht. Daar vervul ik de functie van senior medewerker bij het KCC. Mijn takenpakket is heel breed. Denk bijvoorbeeld […]