Van Wanrooij Warenhuys: leiderschapstraject voor de coördinatoren

Klantverhalen | 31 januari 2022

Van Wanrooij keuken, badkamer & tegel Warenhuys is al 40 jaar dé specialist op het gebied van keukens, badkamer en tegels. Door de groei in de afgelopen jaren ontstond er […]

Budget Thuis Academy: ondersteuning bij een nieuw op te zetten L&D team

Klantverhalen | 19 januari 2022

Budget Thuis is sinds januari 2020 het dak boven Budget Energie, Budget Alles-in-1 en Budget Mobiel. Je hebt dus al je energie- en telecomdiensten onder één dak. Tegen een zo […]

Gemeente Westland: trainingen voor het KCC maar wel met inzicht in resultaat

Klantverhalen | 29 november 2021

Onder het mom van: “Als je doet wat je deed, dan krijg je wat je kreeg” is gemeente Westland de uitdaging aangegaan om de klantbeleving voor de bewoners te verbeteren! […]

ANBW Ledenreizen: training gericht op weerstandsgesprekken

Klantverhalen | 2 februari 2021

“Bij ANWB Ledenreizen, waar ook Pharos en FOX verre reizen onder vallen, laten we klanten onbezorgd en met plezier op vakantie gaan.” Aldus Janice van der Nagel, Manager Customer Services. […]

Gemeente Venlo: maatwerktraining ‘bewust klantcontact’

Klantverhalen | 17 december 2020

Simone San Martin, Kwaliteitsmedewerker bij Gemeente Venlo: “Coniche heeft voor ons een maatwerktraject samengesteld met als hoofddoel bewust klantcontact (DAS, 5a’s, Feedback, Webcare). Het opleidingsprogramma kwam tot stand door : […]

ROC Nijmegen: e-learning, training & coaching klantcontact

Klantverhalen | 16 december 2020

ROC Nijmegen is de opleider in de regio wat betreft mbo, vavo en Educatie. Het succes van de studenten staat centraal. De studenten zijn voor een groot deel afkomstig van […]

Enexis: Online Game Teamontwikkeling

Klantverhalen | 7 december 2020

De afgelopen maanden zijn de Klantenservice medewerkers en het MT van Enexis met elkaar de uitdaging aangegaan en hebben zij de Online Game voor teamontwikkeling van Coniche gedaan. Door deze […]

Woonpunt: training klantcontact, coaching & interim teamleider

Klantverhalen | 29 november 2020

“Ik ben Sigrid Dohmen en ik werk bij woningcorporatie Woonpunt in Maastricht. Daar vervul ik de functie van senior medewerker bij het KCC. Mijn takenpakket is heel breed. Denk bijvoorbeeld […]

Jumbo: chat training

Klantverhalen | 21 oktober 2020

“Hallo! Ik ben Nandi Konings, teamleider op het Jumbo Supermarkten Service Center. Op het Jumbo Service Center ontvangen wij alle vragen vanuit klanten en winkels. Onze klanten kunnen ons benaderen via telefoon, contactformulier, […]

Klantcase Essent: CX voor iedereen!

Klantverhalen | 21 augustus 2020

Essent besloot een aantal klantadviseurs een gecertificeerde opleiding aan te bieden op het gebied van klantbeleving (customer experience / cx). Coniche Business School biedt de opleiding ‘CX voor iedereen’ aan […]

ATAG: “Een fijne professionele organisatie met een scherp oog voor klant en opdrachtgever!“

Klantverhalen | 5 augustus 2020

Met Coniche hebben we afgelopen jaar voor mijn teams een uitvoerig trainingstraject doorlopen met als thema “Professioneel Klantcontact”. Hierin heb ik opnieuw bevestiging gehad van hun specialisme in dit vakgebied, […]

ViVa! Zorggroep – E-learning

Klantverhalen | 28 juli 2020

De e-Learning module ‘Basis in klantcontact’ is een ideale manier om medewerkers op te leiden. Niet teveel informatie in 1x, maar goed gedoseerd en verdeeld over een langere periode. De […]