ANBW Ledenreizen: training gericht op weerstandsgesprekken

Klantverhalen | 2 februari 2021

“Bij ANWB Ledenreizen, waar ook Pharos en FOX verre reizen onder vallen, laten we klanten onbezorgd en met plezier op vakantie gaan.” Aldus Janice van der Nagel, Manager Customer Services. […]

Gemeente Venlo: maatwerktraining ‘bewust klantcontact’

Klantverhalen | 17 december 2020

Simone San Martin, Kwaliteitsmedewerker bij Gemeente Venlo: “Coniche heeft voor ons een maatwerktraject samengesteld met als hoofddoel bewust klantcontact (DAS, 5a’s, Feedback, Webcare). Het opleidingsprogramma kwam tot stand door : […]

ROC Nijmegen: e-learning, training & coaching klantcontact

Klantverhalen | 16 december 2020

ROC Nijmegen is de opleider in de regio wat betreft mbo, vavo en Educatie. Het succes van de studenten staat centraal. De studenten zijn voor een groot deel afkomstig van […]

Enexis: Online Game Teamontwikkeling

Klantverhalen | 7 december 2020

De afgelopen maanden zijn de Klantenservice medewerkers en het MT van Enexis met elkaar de uitdaging aangegaan en hebben zij de Online Game voor teamontwikkeling van Coniche gedaan. Door deze […]

Woonpunt: training klantcontact, coaching & interim teamleider

Klantverhalen | 29 november 2020

“Ik ben Sigrid Dohmen en ik werk bij woningcorporatie Woonpunt in Maastricht. Daar vervul ik de functie van senior medewerker bij het KCC. Mijn takenpakket is heel breed. Denk bijvoorbeeld […]

Jumbo: chat training

Klantverhalen | 21 oktober 2020

“Hallo! Ik ben Nandi Konings, teamleider op het Jumbo Supermarkten Service Center. Op het Jumbo Service Center ontvangen wij alle vragen vanuit klanten en winkels. Onze klanten kunnen ons benaderen via telefoon, contactformulier, […]

Klantcase Essent: CX voor iedereen!

Klantverhalen | 21 augustus 2020

Essent besloot een aantal klantadviseurs een gecertificeerde opleiding aan te bieden op het gebied van klantbeleving (customer experience / cx). Coniche Business School biedt de opleiding ‘CX voor iedereen’ aan […]

ATAG: “Een fijne professionele organisatie met een scherp oog voor klant en opdrachtgever!“

Klantverhalen | 5 augustus 2020

Met Coniche hebben we afgelopen jaar voor mijn teams een uitvoerig trainingstraject doorlopen met als thema “Professioneel Klantcontact”. Hierin heb ik opnieuw bevestiging gehad van hun specialisme in dit vakgebied, […]

ViVa! Zorggroep – E-learning

Klantverhalen | 28 juli 2020

De e-Learning module ‘Basis in klantcontact’ is een ideale manier om medewerkers op te leiden. Niet teveel informatie in 1x, maar goed gedoseerd en verdeeld over een langere periode. De […]

De Kindertelefoon

Cases | 1 juli 2020

Bij De Kindertelefoon groeide de behoefte om op de punten van bereikbaarheid en dienstverlening een stap te maken. Coniche is een van de organisaties die de afgelopen twee jaar heeft […]

Ervaring deelnemers van een online Traffic training

Klantverhalen | 4 april 2020

Nancy: Ik heb het als positief ervaren. De interactie  miste ik hier en daar wel maar daar heb je zelf niet altijd invloed op dit bepaald ook een groot deel […]

GVB – Coniche e-learning module ‘Basis in Klantcontact’

Klantverhalen | 4 april 2020

Als student Software Development heb ik een heel vak gehad over ‘gamification’. Dit houdt in het kort in dat er spelelementen worden toegevoegd in bedrijfsapplicaties om de gebruiker het gevoel […]