Rien Brus – Global Vice President of Customer Strategy – Aegon

Cases | 6 november 2019

Verzekeraar Aegon, actief in meer dan 20 landen, verandert van een productgerichte organisatie naar een klantgerichte organisatie. Om voeling te houden met die transformatie worden in alle landen de klantcontactorganisaties […]

Ingeborg Rijken – Manager Klantenservice – De Alliantie

Cases | 28 augustus 2019

Training, coaching, advies en werving & selectie: woningcorporatie de Alliantie weet Coniche te vinden voor een breed scala aan diensten. Ingeborg Rijken, Manager Klantenservice: “Coniche kent onze organisatie en kan […]

RDW – Training Operationeel Contact Center Management

Nieuws | 16 augustus 2019

De Senior Consultant, Rik, heeft mij snel ingewijd in de wereld van klantcontact door middel van een op maat samengestelde training. Rik heeft veel ervaring zodat hij zijn verhaal doorspekt […]

Coaching Sander Ramakers: “De evaluatie was dan ook ‘spot-on’!”

Nieuws | 1 augustus 2019

Ik heb Bianca niet kunnen betrappen op het trekken van onnavolgbare conclusies. Dat wil naar mijn idee zeggen dat ze dus aandachtig luistert en interesse heeft in de ‘trainee’ en […]

ViVa! Zorggroep: “samen met Coniche houden we de vaart er in”

Nieuws | 9 mei 2019

Vanaf begin 2018 worden wij op diverse terreinen door Coniche naar alle tevredenheid ondersteund. In eerste instantie heeft Coniche ons geholpen om grondig inzicht te verkrijgen in bereikbaarheid van ViVa! […]

Kees de Vreugd – Directeur operations – Greenchoice

Cases | 30 maart 2019

Ook met 400.000 klanten is Greenchoice nog steeds een jonge hond in de energiemarkt. Vijftien jaar geleden begon het duurzame energiebedrijf als ambitieuze start-up. Die sfeer hangt er nog steeds. […]

Bij Vereniging Eigen Huis telt persoonlijkheid even zwaar als het cv

Cases | 30 maart 2019

Trots zijn ze bij Vereniging Eigen Huis (VEH) dat ze in de afgelopen periode twee managers en een WFM-specialist hebben kunnen werven voor het Informatie & Advies Centrum (I&AC). Coniche […]

ONVZ – Training Professioneel Klantcontact

Klantverhalen | 30 maart 2019

“In april hebben al mijn Service Team medewerkers een training Professioneel Klantcontact gehad. Ze hebben allemaal aan het begin van de training aangegeven waar ze moeite mee hadden. Dit is […]

Begeleiding leiderschapsdag ABN-AMRO

Klantverhalen | 29 maart 2019

“Binnen het ABN AMRO Customer Contact center werken we toe naar een cultuur, een way of working, van ‘Happy Employees –> Happy Customers’. Een reis waarin o.a. meer autonomie en […]

Jumbo over de trainingen van Coniche

Klantverhalen | 29 maart 2019

In 2018 hebben wij gebruik gemaakt van de diensten van Coniche. Vanuit een intake gesprek hebben wij onze wensen besproken en op basis van die input heeft PBS een 0-meting […]

Impact contactreductie op KTV Klantcase Vivare

Cases | 29 maart 2019

Bij het klantexpertcentrum (KEC) van woningcorporatie Vivare komen veel vragen binnen. Zijn al die vragen nodig? Daarnaast wil Vivare de klanttevredenheid verbeteren. Wat is de beste aanpak? Elise Hazelaar, Kwaliteitsadviseur […]

Interview – Energiewacht – Assen

Cases | 29 maart 2019

“Als een klant vraagt of we over vijf minuten kunnen komen, dan kun je dat een onnozele vraag vinden”, zegt Alie Bos van Energiewacht. “Je kunt het ook benaderen vanuit […]