Theo van Bon – COO – MoneYou

Klantverhalen | 29 maart 2019

“Coniche heeft MoneYou ondersteund met het neerzetten van een goed werkende klantenservice. Bereikbaarheid, bestuurbaarheid, flexibiliteit, efficiëntie en kwaliteit passend bij MoneYou. Coniche heeft voor ons de basis neergezet voor het […]

Jaap Schepen – CFO – Reed Business Media

Klantverhalen | 29 maart 2019

“Vanwege de tijdelijke part-time afwezigheid van onze hoofd Customer Service, zochten we Interim management ondersteuning in combinatie met een frisse blik naar mogelijke verbeteringen binnen de afdeling. Er is een nieuw dashboard […]

Saskia van Es – Lead Sociaal Ondernemen – KPN

Cases | 29 maart 2019

“Op alle fronten blijkt het concept te werken. Mede dankzij Coniche en de Coniche Business School, zegt Saskia. “De trainers zijn supergemotiveerd om hier een succes van te maken. De […]

Casestudy: Casestudy Vergrijzing is de nieuwe verjonging

Casestudy | 29 maart 2019

Ze zouden trager zijn, duurder, minder flexibel en vaker ziek. De 55+ medewerker. Maar is deze onzekere en minder positieve perceptie wel rechtvaardig? De oudere medewerker bekleedt een moeizame positie op […]

Casestudy: The art of getting customers come to you

Casestudy | 29 maart 2019

The traditional sales funnel is outdated, and the different stages of the sales funnel are significantly different nowadays. The sales person nowadays is not in charge of the buying process […]

Casestudy: Talent behouden doet u met een sticker

Casestudy | 29 maart 2019

Neem je ook elk jaar ongewenst afscheid van 50% van je contactcenter medewerkers? In een branche waarin bijna een derde van het jaarinkomen van een medewerker wordt uitgegeven aan training en […]

Casestudy: Alleen struisvogels duiken voor Quality Monitoring

Casestudy | 29 maart 2019

De ervaring die een klant heeft met een bedrijf is van grote invloed op het succes van een organisatie. Organisaties focussen zich dan ook veelal op de klanttevredenheid, maar blind […]

Casestudy: De traditionele beoordelingscyclus is passé!

Casestudy | 29 maart 2019

Prestatiedoelstellingen vaststellen aan het begin van het jaar – de voortgang monitoren halverwege het jaar en – de prestaties beoordelen en de variabele beloning vaststellen aan het einde van het […]

Coniche Topvolleybal Zwolle: Betere besluitvorming door zelfsturing?

Blog | 28 maart 2019

Geschreven door Nicolas Smoolenaars op 5 November 2018 De eerste competitie wedstrijd heeft Coniche Topvolleybal Zwolle gewonnen van Zaanstad. Ze zijn het seizoen goed begonnen. Het was een dynamische pot […]

Customer effort echt verlagen? Gebruik de kracht van kennismanagement

Blog | 28 maart 2019

Geschreven door Harald van Hilten op 12 Juni 2018 Er zijn veel mooie ontwikkelingen gaande op het gebied van kennis en klantcontact. Slimme chatbots en Artificial Intelligence (AI) zijn “hip […]

Artificial Intelligence: hype, bedreiging of kans?

Blog | 28 maart 2019

Geschreven door Anja Hulsenboom op 3 April 2018 Hoe zit het eigenlijk met Artificial Intelligence? Ik hoor de term Artificial regelmatig vallen, maar vind ik er zelf ook iets van? […]

Doet de Rabobank het verkeerd?

Blog | 28 maart 2019

Geschreven door Coniche op 11 April 2018 Nieuws uit klantcontactland in het FD van 10 april: “Reorganisatie klantenservice van de Rabobank loopt spaak”. Een ambitieus plan om het aantal medewerkers […]