Resultaten teamleider enquête: alles is anders?

Nieuws | 8 september 2020

De afgelopen tijd is voor iedereen op het werk en daarbuiten anders geweest dan normaal. Dit heeft op meerdere plekken, en op meerdere momenten, gezorgd voor de nodige veranderingen en […]

PERSBERICHT – Rik Bronswijk treedt toe als partner bij Coniche

Nieuws | 1 september 2020

1 september 2020 – Per september 2020 zal Rik Bronswijk toetreden als partner bij Coniche. Rik is sinds 2014 verbonden aan Coniche maar intensiveert nu deze samenwerking door partner te worden. […]

Interim Manager Reza bij SOS International

Nieuws | 26 juni 2020

“Wat van waarde is moet van waarde blijven.” Deze slogan inspireerde collega Reza toen hij begon met zijn opdracht bij SOS International. Bij het inrichten van dienstverlenende afdelingen stelt hij zichzelf […]

WFM Summer school – 6 trainingen in 1 pakket

Nieuws | 22 mei 2020

In juli en augustus vindt de WFM Summer school plaats. Zes gevarieerde trainingen voor planners, roosteraars en alle workforce management specialisten die hun vak serieus nemen en de zomer willen […]

Leon is trots!

Nieuws | 15 april 2020

Collega Leon werkt als a.i. teammanager van het team ‘Papyrus’ op het KCC van Alliander. Het team dat hij aanstuurt is verantwoordelijk voor alle email, webcare en chat klantcontacten van […]

Maatregelen Coniche Coronavirus (COVID-19)

Nieuws | 23 maart 2020

Laatste update: 20-08 Vanwege het Coronavirus zijn in heel Nederland verschillende maatregelen genomen om besmetting te voorkomen. Dit heeft impact op ieders werk, zo ook op dat van ons. Daarom […]

Leren op afstand

Nieuws | 16 maart 2020

De ontwikkeling van medewerkers gaat altijd door. Online trainen en opleiden is juist nu noodzakelijk. Om hierin mee te denken hebben wij een aantal suggesties voor leren op afstand op […]

Customer Experience is echt voor iedereen!

Nieuws | 21 februari 2020

De beleving die we hebben bij dienstverlening wordt wereldwijd steeds belangrijker. Door de ontwikkeling van deze ‘belevingseconomie’ worden er nieuwe eisen gesteld aan het gedrag van medewerkers. Vaardigheden om een […]

Ontgin de pot met datagoud

Nieuws | 2 januari 2020

Waarom is customer care, de afdeling met het meeste klantcontact, zo weinig betrokken bij het optimaliseren van de gebruikerservaring? Consultant Wout Cox, die zijn MBA afrondde met een onderzoek naar […]

Kom op vrijdag 31 januari naar het Coniche ontbijtseminar: Klantcontact, een vak in beweging!

Events | 18 december 2019

We staan tijdens dit seminar stil bij een belangrijk onderwerp, wat velen bezighoudt, met name aan het begin van het nieuwe jaar… BEWEGING! Coniche organiseert samen met de CCMA op vrijdagochtend […]

Is jouw team klaar voor 2020? Begin met deze goede voornemens

Nieuws | 9 december 2019

Om het nieuwe jaar goed te beginnen hebben wij een aantal trainingen geselecteerd die jou kunnen helpen! Voeg jij een mooie training toe aan je lijst met goede voornemens? ➪Fit […]

Voorkomen van de WAB kostenstijging door een vakopleiding (BBL)

Nieuws | 28 november 2019

De WAB wordt per 1 januari 2020 van kracht. Deze wet heeft als doel om vast wat minder vast en flex wat minder flex te maken. Belangrijkste veranderingen: De kosten […]