Ontdek tijdens dit webinar de belangrijkste trends en inzichten uit het langverwachte State of the Contact Center-rapport van 2025.
De komende editie van CCMA Digital Conversation op 22 mei 2025 in Amersfoort belooft weer zeer inspirerend te worden!
EX=CX: het lijkt onderhand de heilige graal in klantenserviceland te worden. ‘Tevreden medewerkers zorgen voor tevreden klanten.’
Wie kent ze niet?! De vraag ‘wat doe jij deze zomer?’ en uitspraken als: ‘in de zomer…: …hebben wij géén ruimte voor training & ontwikkeling!’ …is iedereen op vakantie, dus […]
Dit is een stuk uit het artikel geschreven door Ziptone.nl waarin 6 programma’s om meer mensen aan het werk te krijgen in klantcontact worden uitgelicht. Lees het volledige artikel. Het […]
Per 3 december 2021 is Coniche verhuisd naar Daam Fockemalaan 22 3818 KG Amersfoort. We verwelkomen je graag in ons nieuwe pand!
Heb je Netflix uitgespeeld of heb je juist nu even een moment voor jezelf? Met deze top 3 boeken geselecteerd door Conichers kom je de kerstvakantie heerlijk door! 1. Visueel […]
Een van de grootste projecten van het moment: het uitvoeren van het Bron- en Contactonderzoek. SOS International is een van de alarmcentrales die voor GGD GHOR landelijke ondersteuning realiseert. Senior […]
“Nieuwe” opleider voor workforce management richt zich op veranderende arbeidsmarkt Doorn, 25 november 2020 – Vandaag heeft de WFM Academy onder veel belangstelling online haar deuren geopend. De WFM Academy […]
Een mooi stuk van Erik Bouwer – Klantcontact.nl over ‘niet-alledaagse contactcenters’ waarin onze klant Royal GD aan het woord is. Zij gebruiken klantcontact als driver voor de business en wij […]
De afgelopen tijd is voor iedereen op het werk en daarbuiten anders geweest dan normaal. Dit heeft op meerdere plekken, en op meerdere momenten, gezorgd voor de nodige veranderingen en […]
1 september 2020 – Per september 2020 zal Rik Bronswijk toetreden als partner bij Coniche. Rik is sinds 2014 verbonden aan Coniche maar intensiveert nu deze samenwerking door partner te worden. […]