Ik verveel me. Ik MOET iets doen. Herkenbaar? In deze podcast aflevering gaat Michel ons niet vervelen maar gaan we het hebben OVER de kracht van verveling. Wat is het […]
Vanuit Coniche hebben we verschillende factoren gecombineerd samen met onze expertise en ervaring in klantcontact-ontwikkeling en zijn wij gekomen tot dé Aanbevolen Leerlijn: het waarom en het hoe van ontwikkeling […]
In deze podcast aflevering heeft collega Gert Buist, Senior Consultant en kerndocent van de post-hbo Customer Experience Management, het over de relatie tussen klantcontact en marketing. Daarbij zal hij met […]
Mindful klantcontact leert je hoe je regie kunt houden in je werk en in gesprekken met klanten, het leert je omgaan met stress en maakt het contact met je klanten […]
Na een aantal succesvolle informatieve webinars over de WAB en hoe je de negatieve gevolgen in ieder geval het eerste jaar nog kunt beperken, hebben Bas Nieboer en Melike Karatas […]
Dit is de tweede aflevering van de drieluik podcast over leren. In 3 afleveringen verspreid over een aantal maanden nemen we jou mee in hoe de mens leert en welke […]
Dit is een drieluik podcast van Coniche over leren. In 3 afleveringen verspreid over een aantal maanden nemen we jou mee in hoe de mens leert en welke manieren van […]
Hoe kan je als teammanager je medewerkers meer verantwoordelijkheid geven en hierdoor hun ontwikkeling stimuleren? Bianca Eveleens, trainer/coach/adviseur bij Coniche en al jaren werkzaam binnen het klantcontact, ook in tijdelijke rollen […]