Hét event voor Teamleiders in klantcontact! De derde editie is op 3 oktober 2024 in het Eemklooster in Amersfoort. Meld je nu aan!
Op 5 oktober 2023 gaan we weer knallen met de tweede editie van hét Coniche Teamleider Event! De perfecte gelegenheid om Teamleiders in klantcontact eens goed in het zonnetje te […]
Waar er voor de medewerkers de Nationale Klantcontact Week is en voor het hoger management de Manager of the Year verkiezing, bestond er nog geen initiatief voor Teamleiders. Het Coniche Teamleider Event 2022 heeft […]
De Nationale Klantcontact Week was ook dit jaar weer een feest! Van 14 t/m 18 maart deden maar liefst 75 teams mee en zijn er ruim 10.000 klantcontact medewerkers in het zonnetje gezet. Werkgeluk stond dit […]
We staan tijdens dit seminar stil bij een belangrijk onderwerp, wat velen bezighoudt, met name aan het begin van het nieuwe jaar… BEWEGING! Coniche organiseert samen met de CCMA op vrijdagochtend […]
De Nationale Klantcontact Week: de week om niet alleen onze waardering uit te spreken maar juist om intern en extern zichtbaar te maken dat klantcontact een ECHT vak is, sterker […]
Op vrijdag 22 november van 15:00 – 18:00 uur tovert Coniche haar kantoor om tot een gezellige multifeestdag locatie! Een ludieke borrel waar Sinterklazen, Paashazen en Kerstmannen door elkaar heen […]
Voor een impressie van deze ochtend: lees meer. Hoe laat je ‘zelf organiseren’ en het ontwikkelen van je medewerkers goed renderen? Voor antwoorden en inzichten kom je naar het gratis […]
Coniche organiseerde samen met de CCMA op donderdagochtend 24 januari – tijdens de Nationale Klantcontact Week – een seminar over hoe je talenten kan vinden, ontwikkelen en behouden. Hierbij zijn […]
In 2018 hebben we het seminar “zelfsturing, #hoedan?” georganiseerd waarin we aan de hand van vele praktijkvoorbeelden bij verschillende organisaties het verhaal achter zelfsturing hebben laten zien. Praktische handvatten wat […]