De wereld van klantcontact én van teamleiders is voortdurend in beweging. De laatste jaren is het opvallend dat klanten steeds hogere eisen stellen aan hun ervaring en service, wat ook […]
Geschreven door Lars Meijer, Salesmanager bij Coniche. Dagelijks rijd ik in mijn woonplaats langs een stuk braakliggend terrein met daarop een weg. Een met hekken afgesloten weg. Een weg zo […]
Geschreven door Gert Buist, Senior Consultant bij Coniche. In vele branches schreeuwen bedrijven en organisaties moord en brand over de problematische arbeidsmarkt: er zijn geen goede mensen te vinden. De contactcenters […]
Geschreven door Michel Kiezebrink, Senior Consultant bij Coniche. Wat een mooie metafoor van één van mijn opdrachtgevers, Maartje Hamans: “we hebben veel aandacht voor het plaatsen van steeds grotere emmers of […]
Eerder dit jaar schreef Bas Nieboer al een mooi stuk over verloop en de kosten die dat met zich meebrengt. De uitstroom van klantcontact personeel kent bepaalde pieken. Een van de grootste […]
Het aanbod aan teamleiders – bij voorkeur een schaap met vijf poten – is gering. Reden voor Coniche om ze zelf te gaan opleiden. Een gesprek over het binden van […]
Geschreven door Eddie Wildeboer, Interim Manager bij Coniche. Wanneer iemand talent heeft voor klantcontact is dit meestal vrij snel duidelijk. Hoge klanttevredenheidsscores en een hoge productiviteit zijn niet te missen. […]
18.000 klantcontact vacatures en jij bent nog op zoek naar medewerkers? Bas Nieboer verwacht binnenkort lege stoelen in het contactcenter, dus niks doen is geen optie. Willen we van de […]
De kosten dalen én je servicekwaliteit wordt beter als je het verloop weet terug te dringen. In dit tweede artikel over de kosten van verloop laat Bas Nieboer (in samenwerking […]
Deze blog is geschreven door Yvonne de Keijzer, Businessmanager bij Coniche. Het vak van Recruitment ben ik ingerold. Begonnen met een berg uitgeprinte CV’s en zo’n 50 kandidaten per dag […]
De essentie van een klantcontact strategie en de bouwstenen van klantcontact worden in het kort omschreven als: De klantcontact strategie is de vertaalslag van de organisatie strategie naar het onderwerp […]
Deze blog is geschreven door Stephen Goldman, Partner bij Coniche. De Manager of the Year 2021 verkiezing is net achter de rug. Publiek op de banken, bossen bloemen werden overhandigd […]