Wat wil ik nu echt? De Corona check-up

Blog | 9 december 2020

Marco da Cruz Laranjeira is Senior Trainer bij Coniche en schreef een blog over ontwikkeling in corona-tijd. De eerste lockdown hebben we al een paar maanden achter ons gelaten. Voor […]

Zeven tips voor het ontwikkelen van klantcontact medewerkers!

Blog | 2 oktober 2020

Geprikkeld worden om beter te worden in je vak: dat maakt het werk leuker en draagt bij aan de organisatiedoelen. Bianca Eveleens (Coniche) geeft zeven tips voor het optuigen of […]

Hoe vergroot je het rendement van training en opleiding? 7 tips!

Blog | 10 september 2020

Medewerkers opleiden is investeren. Dat doe je het liefst met een zo hoog mogelijk rendement. Veel opleiders en trainers weten echter niet of hun inspanningen tot het beste resultaat leiden […]

NLP in klantcontact

Blog | 21 juli 2020

Mieke Nijkamp is Senior Trainer bij Coniche en schreef een blog over Neuro Linguïstisch Programmeren (NLP) in klantcontact. Een boze klant die mij beledigt en verwenst toch ‘omarmen’ en rustig met […]

Is klassikaal trainen passé?

Blog | 1 juli 2020

Marco da Cruz Laranjeira is Senior Trainer bij Coniche en schreef een blog over klassikaal vs digitaal trainen. Laatst kreeg ik een artikel van Forbes voorgeschoteld, waarin werd gesteld dat het […]

Klantgericht? Dan trainen op klantbeleving

Blog | 24 juni 2020

De ‘belevingseconomie’ stelt eisen aan het gedrag van medewerkers. Vaardigheden om de beleving voor de gasten of klanten positief te beïnvloeden zijn essentieel. Maar hoe doe je dat? Waar is […]

Waarom is feedback geven in deze online wereld zo lastig?

Blog | 10 juni 2020

Sharon van der Eerden is Senior Trainer bij Coniche en schreef een blog over online feedback geven. Waarom is feedback geven in deze online wereld zo lastig? Waarom hebben (sommige) […]

Customer service & Customer Experience: een moeizame relatie

Blog | 25 mei 2020

Auteurs: Wout Cox & Gert Buist Waarom is het zo lastig om tijdens het directe contact met de klant een positieve impact te maken op de klantervaring? Slechts een paar […]

Wendbare organisatie vraagt om goed leerklimaat

Blog | 13 mei 2020

De beste contactcentermedewerker, is dat een wandelende encyclopedie die op elke vraag een antwoord weet, of iemand die bijdraagt aan een goede klantbeleving? En hoe kom je tot een optimaal […]

Talent in het contactcenter, een (on)-mogelijkheid?

Blog | 21 april 2020

Dit artikel is in 2008 geschreven door Bas Nieboer. Wat vind jij? Hebben we stappen gemaakt in klantcontact-land? Is er een goed werving- en selectiebeleid voor teammanagers met daarop volgend […]

Research: hoe Customer Care kan bijdragen aan conversie optimalisatie

Blog | 27 februari 2020

Waarom zijn Customer Care teams zo weinig betrokken bij het optimaliseren van de klantbeleving? Hoe kan Customer Care bijdragen aan het online conversie-optimalisatieproces? Wout Cox, senior consultant van Coniche en […]

Ontgin de pot met datagoud

Nieuws | 2 januari 2020

Waarom is customer care, de afdeling met het meeste klantcontact, zo weinig betrokken bij het optimaliseren van de gebruikerservaring? Consultant Wout Cox, die zijn MBA afrondde met een onderzoek naar […]