Ontgin de pot met datagoud

Nieuws | 2 januari 2020

Waarom is customer care, de afdeling met het meeste klantcontact, zo weinig betrokken bij het optimaliseren van de gebruikerservaring? Consultant Wout Cox, die zijn MBA afrondde met een onderzoek naar […]

Manager, organiseer je eigen learning loop

Nieuws | 12 december 2019

Klantcontactmedewerkers kunnen feedback van coaches en leidinggevenden vrijwel altijd direct in nieuwe gesprekken toepassen. Voor teamleiders en supervisors is die ‘learning loop’ lastiger. Hoe kan je bevorderen dat eerstelijns leidinggevenden […]

Werken vanuit verlangen

Nieuws | 12 juli 2019

Het is een prachtige titel: werken vanuit verlangen. Verlangen is “het heel graag willen van een bepaald resultaat”. Zo graag dat je daardoor keuzes maakt die voorbij gaan aan andere, […]

Kandidaat aan het woord: Maarten bij de Gemeente Utrecht

Nieuws | 2 juli 2019

Maarten Smeets is een van de kandidaten die door Coniche wordt ingezet bij diverse opdrachtgevers als WFM-specialist. Hij is afgelopen maand begonnen bij Gemeente Utrecht en vorige week is hij […]

Hiërarchie in een zelfsturend team, hoe werkt dat?

Nieuws | 14 juni 2019

Iedereen is gelijk “Iedereen is gelijk…” Vanuit de humane gedachte is dat zeker waar. Iedereen krijgt de kans te spreken, te acteren en daardoor te presteren. Vanuit het zelfsturende aspect […]

Feedback, hoe dan?

Nieuws | 11 juni 2019

Om te weten hoe je feedback kan geven, moet je eerst goed weten wat feedback eigenlijk is. In de Dikke Van Dale staat de volgende definitie: “Vergelijking van het effect […]

Coniche Topvolleybal Zwolle: Betere besluitvorming door zelfsturing?

Blog | 28 maart 2019

Geschreven door Nicolas Smoolenaars op 5 November 2018 De eerste competitie wedstrijd heeft Coniche Topvolleybal Zwolle gewonnen van Zaanstad. Ze zijn het seizoen goed begonnen. Het was een dynamische pot […]

Customer effort echt verlagen? Gebruik de kracht van kennismanagement

Blog | 28 maart 2019

Geschreven door Harald van Hilten op 12 Juni 2018 Er zijn veel mooie ontwikkelingen gaande op het gebied van kennis en klantcontact. Slimme chatbots en Artificial Intelligence (AI) zijn “hip […]

Artificial Intelligence: hype, bedreiging of kans?

Blog | 28 maart 2019

Geschreven door Anja Hulsenboom op 3 April 2018 Hoe zit het eigenlijk met Artificial Intelligence? Ik hoor de term Artificial regelmatig vallen, maar vind ik er zelf ook iets van? […]

Doet de Rabobank het verkeerd?

Blog | 28 maart 2019

Geschreven door Coniche op 11 April 2018 Nieuws uit klantcontactland in het FD van 10 april: “Reorganisatie klantenservice van de Rabobank loopt spaak”. Een ambitieus plan om het aantal medewerkers […]

Bel-me-niet!

Blog | 28 maart 2019

Geschreven door Wouter de Leeuw op 26 September 2017 Ik ga het gewoon doen. Ik ga die oude callcenter discussie uit de kast trekken. Een onderwerp dat het imago van […]

Klantcommunicatie via WhatsApp – 5 handige tips!

Blog | 28 maart 2019

Geschreven door Bianca Eveleens op 28 Augustus 2018 WhatsApp is op dit moment qua gebruikers het grootste online platform. Het is voor bedrijven geen keuze meer om wel of niet […]