Coniche gaat zelf teamleiders opleiden

Blog | 12 oktober 2021

Het aanbod aan teamleiders – bij voorkeur een schaap met vijf poten – is gering. Reden voor Coniche om ze zelf te gaan opleiden. Een gesprek over het binden van […]

Kan je de melkboer van de koe onderscheiden?

Blog | 29 september 2021

Geschreven door Eddie Wildeboer, Interim Manager bij Coniche. Wanneer iemand talent heeft voor klantcontact is dit meestal vrij snel duidelijk. Hoge klanttevredenheidsscores en een hoge productiviteit zijn niet te missen. […]

Niemand wil terug naar wachttijden van drie kwartier

Blog | 22 september 2021

18.000 klantcontact vacatures en jij bent nog op zoek naar medewerkers? Bas Nieboer verwacht binnenkort lege stoelen in het contactcenter, dus niks doen is geen optie. Willen we van de […]

100.000 euro besparen? Reduceer het verloop met 10%

Blog | 8 september 2021

De kosten dalen én je servicekwaliteit wordt beter als je het verloop weet terug te dringen. In dit tweede artikel over de kosten van verloop laat Bas Nieboer (in samenwerking […]

Het CV mag wel verdwijnen!

Blog | 7 september 2021

Deze blog is geschreven door Saskia Morssinkhof, Businessmanager bij Coniche. Het vak van Recruitment ben ik ingerold. Begonnen met een berg uitgeprinte CV’s en zo’n 50 kandidaten per dag bellen […]

Klantcontact strategie: de bouwstenen van klantcontact

Blog | 11 juli 2021

De essentie van een klantcontact strategie en de bouwstenen van klantcontact worden in het kort omschreven als: De klantcontact strategie is de vertaalslag van de organisatie strategie naar het onderwerp […]

Papa, wat deden managers vroeger…?

Blog | 5 juli 2021

Deze blog is geschreven door Stephen Goldman, Partner bij Coniche. De Manager of the Year 2021 verkiezing is net achter de rug. Publiek op de banken, bossen bloemen werden overhandigd […]

Wie durft de kosten van verloop aan te pakken?

Blog | 30 juni 2021

Hoe verander je het contactcenter van een costcenter in een profitcenter? Veel managers denken bij deze vraag vooral aan het vergroten van de toegevoegde waarde van klantcontact. Maar ook aan […]

Tijd voor nieuw leiderschap?

Blog | 8 juni 2021

Geschreven door Saskia Morssinkhof, Business Manager bij Coniche. In 2017 schreef mijn collega, Lars Meijer, de blog “De teammanager, de sleutel tot succes”, waarin hij stelde dat het middlemanagement van […]

Ben jij vitaal genoeg voor de 3de digitale revolutie? 3 tips voor de juiste balans

Blog | 12 mei 2021

Geschreven door Michel Kiezebrink, Senior Trainer bij Coniche. We zitten met z’n allen middenin een van de grootste revoluties ooit, namelijk de 3e digitale revolutie. De samenleving verandert op dit […]

Van bellen naar appen: klantcontact toen en nu

Blog | 28 april 2021

Geschreven door Sharon van der Eerden, Senior Trainer bij Coniche. Technologie in klantcontact. Hoe zit dat nu precies? Ik had er nog niet echt over nagedacht, totdat iemand mij vroeg […]

In BtB is een goede klantrelatie de bron van je inkomsten

Blog | 31 maart 2021

Mirjam Van Den Berg maakte afgelopen zomer de overstap van reisaanbieder Travix naar paymentprovider Worldline. Belangrijkste verschil: van relatief klein BtC bedrijf naar een grote BtB-onderneming. “Echt een stap buiten […]