Student Tonnie over de post-hbo Contact Center Management

Studentverhalen | 19 juli 2021

Ik ben leidinggevende binnen de politie organisatie bij het 0900-8844 telefoonnummer “geen spoed wel politie”. Deze post-hbo Contact Center Management opleiding vanuit Coniche heeft mij erg geholpen om het ontbrekende […]

Katja Peek over de Online Masterclass ‘Klantcontact’

Studentverhalen | 20 april 2021

Katja Peek – Customer Service Manager “Begin 2021 heb ik bij Coniche Business School een Online Masterclass Klantcontact gevolgd. Voor mij waren het 4 inspirerende sessies waarin ik me even […]

Deel 4 Klantcontactprofessionals in opleiding – Izaak Ahmed, DHL: “Een opleiding draagt bij aan je professionaliteit”

Studentverhalen | 14 april 2021

Met het volgen van een opleiding doe je niet alleen maar inhoudelijke vakkennis op. Het zorgt er ook voor dat je je professionaliteit leert herkennen en je sterker presenteert naar […]

Deel 3 Klantcontactprofessionals in opleiding – Klaartje Vermeeren, Eneco eMobility: “Hoe kanaliseer je snelle groei?”

Studentverhalen | 15 februari 2021

“Bij sommige pakketbezorgers is het dramatisch. Het begint soms al met de aankondiging dat een gesprek – let wel, met de klantenservice! – 1 euro kost. Dan sta je bij […]

Deel 2: Klantcontactprofessionals in opleiding – Elise Foppen, CNV Vakmensen

Studentverhalen | 12 januari 2021

Een lidmaatschap van een vakbond is de laatste jaren minder vanzelfsprekend geworden. Het collectief is van minder belang en individuele leden verwachten nu aantoonbare toegevoegde waarde. Vakbonden moeten hard aan […]

Deel 1: Klantcontactprofessionals in opleiding – Patrick Kauw, VodafoneZiggo

Studentverhalen | 30 november 2020

Specialiseren, verbreden of verdiepen – wat je ook kiest, de vraag is hoe je inhoud geeft aan je professionele ontwikkeling. Patrick Kauw, teammanager traffic management bij Vodafone Ziggo, legt uit […]

Afstudeeronderzoek van student Marc: ‘Het verbeteren van de afhandeltijd’

Studentverhalen | 2 oktober 2020

“Voor studenten die meer willen weten over Workforce Management is deze opleiding zeker een aanrader. Het bied je de mogelijkheden om de theorie toe te passen in de praktijk en […]

Student Waldo over de post-hbo CXM

Studentverhalen | 17 juli 2020

Waldo Mangé – Manager Customer Service – Imperial Logistics International “Bij de start van de opleiding en ook gedurende de opleiding krijg je voldoende coaching, ook buiten de lessen om […]

Student Patrick: waarom ik voor nog een opleiding heb gekozen

Studentverhalen | 4 juni 2020

Patrick Kauw, Team Manager Traffic Management bij VodafoneZiggo, zit momenteel in de post-hbo Contact Center Management klas en heeft in het verleden de post-hbo Wokforce Management opleiding gevolgd en afgerond. […]

Student Fern over de post-hbo WFM

Studentverhalen | 15 april 2020

Fern Meyer – Operationeel Expert RSC – De Politie “Fantastisch leuke, leerzame opleiding van vakkundige mensen/ docenten.” Hecht clubje met medestudenten en allemaal werkzaam in andere organisaties, wat het nog leuker […]

Student Andrea over de Post-hbo WFM

Studentverhalen | 4 april 2020

Andrea Davelaar – Capaciteitsadviseur Flexpool – Zorgcentra de Betuwe “Deze opleiding heeft mij geholpen te groeien binnen het WFM vakgebied.” Zoals velen met ik het vak gerold en door deze […]

Student Emmie over de Post-hbo WFM

Studentverhalen | 4 november 2019

Emmie Postema – Medior WFM Consultant – Planmen “Inhoudelijk interessante opleiding die een goed overzicht biedt van het hele vakgebied en andere zaken waar WFM mee te maken heeft.” Vervolgens […]