Kees de Vreugd – Directeur operations – Greenchoice

Cases | 30 maart 2019

Ook met 400.000 klanten is Greenchoice nog steeds een jonge hond in de energiemarkt. Vijftien jaar geleden begon het duurzame energiebedrijf als ambitieuze start-up. Die sfeer hangt er nog steeds.
Lees meer…

Bij Vereniging Eigen Huis telt persoonlijkheid even zwaar als het cv

Cases | 30 maart 2019

Trots zijn ze bij Vereniging Eigen Huis (VEH) dat ze in de afgelopen periode twee managers en een WFM-specialist hebben kunnen werven voor het Informatie & Advies Centrum (I&AC). Coniche
Lees meer…

Impact contactreductie op KTV Klantcase Vivare

Cases | 29 maart 2019

Bij het klantexpertcentrum (KEC) van woningcorporatie Vivare komen veel vragen binnen. Zijn al die vragen nodig? Daarnaast wil Vivare de klanttevredenheid verbeteren. Wat is de beste aanpak? Elise Hazelaar, Kwaliteitsadviseur
Lees meer…

Interview – Energiewacht – Assen

Cases | 29 maart 2019

“Als een klant vraagt of we over vijf minuten kunnen komen, dan kun je dat een onnozele vraag vinden”, zegt Alie Bos van Energiewacht. “Je kunt het ook benaderen vanuit
Lees meer…

Interview NUON – Step2Work

Cases | 29 maart 2019

In 2006 – nog voordat de Participatiewet zijn intrede deed – begon NUON met het programma Step2Work. Mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt krijgen met dit programma de kans
Lees meer…

Saskia van Es – Lead Sociaal Ondernemen – KPN

Cases | 29 maart 2019

“Op alle fronten blijkt het concept te werken. Mede dankzij Coniche en de Coniche Business School, zegt Saskia. “De trainers zijn supergemotiveerd om hier een succes van te maken. De
Lees meer…

Coniche en Dopper

Cases | 21 maart 2019

Van werkplekken tot sportscholen: de kleurige drinkflessen van Dopper zijn overal. In de droom van Dopper drinkt iedereen kraanwater en zijn PET-flessen passé. Doppers sterke identiteit als social enterprise vertaalt
Lees meer…

Ro!Entree verlaagde de uitstroom met beter trainingsprogramma

Cases | 14 mei 2018

Geschreven door Coniche op 14 mei 2018 Ro!Entree is het klantcontactcentrum van de gemeente Rotterdam. Bijzonder: vrijwel alle medewerkers zijn mensen ‘met afstand tot de arbeidsmarkt’. Na een intensieve training staan
Lees meer…